Søgning på: historie noter hf. Resultater: 5141 til 5160 af 33009
-
I am no good at it
ForumindlægHej alle. Har undret mig lidt over hvorfor det hedder "I am no good at it" og hvorfor det ikke er not good ? Nogen der kan forklare hvornår man bruger no og not? Louise -
English grammar guide
ForumindlægEn af vores venner ,Knud , praler af , at han kender alle faldgruberne. Men vi glæder os til at se lave ham lave en fejl en dag. Og så vil vi minde ham om , at han ikke er ufejlbarlig. Forleden dag var han til retten i Hereford ; politiet havde mistanke om ,at han havde kørt bil efter at have dru... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
Hjælp geografi
ForumindlægHej er der nogle af jer, der har nogle geografi noter, jeg kan få. Det haster skal op på torsdag. -
Hjælp med eulers metode numerisk til SIR
Forumindlægi dokumentet er der noter til hvordn man kan benytte Eulers metode ved SIR-modellen -
Læse
ForumindlægHvordan læser i op til oldtidskundskab? Har I nogle gode råd? Altså man får jo ikke så meget ud af at læse Odysseen igen. Skal man bare kigge sine noter igennem? -
Hjæælp!!
ForumindlægHistorie spørgsmål.. (Historien i Danmark) -
Søger hjælp til latin..!
ForumindlægJeg skal til eksamen i latin i år, og desværre ikke helt vildt styr på det..Nogle der vil hjælpe mig lidt?? foreksempel med nogle noter eller noget andet?? så skriv til min mail---> [email protected] være så dejlig hvis der var en der gad at hjælpe mig.. -
Notesystem i evt. Word?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har hørt noget om, at man et sted kan downloade et SUPER smart notesystem til sin computer, så det er meget nemmmere at have styr på sine noter osv. Ved i hvor man finder dette og kan downloade det henne? KH Naja. -
Engelsk gramatik
ForumindlægMin datter vil have tatoveret følgende tekst: The things that does not kill me, only makes me stronger Er det korrekt gramatik at der skal et s efter 'make' ? På forhånd tak Tina -
Kalender til windows skrivebord
ForumindlægHej Hvor kan man finde en kalender som man kan have på windows skrivebordet (så man kan laver noter som lektier og aftaler osv.)... Har prøvet at surfe lidt...de fleste er bare noget prøve noget, hvor man så skal betale efter 1 månedsforbrug. Nogle ideer til hvor man kan downloade det og... -
11 eller 13 i religion?
ForumindlægHej Jeg sidder her og terper og terper. Nu er der snart en ende på det hele tirsdag hvor jeg skal op i religion og få huen. Jeg har meget bruge for et 11 tal til at rykke mig 0,1 op i snit, og måske give mig en chance for at komme ind på mit drømmeuddannelse. Er der nogle rigtige kloge hoveder... -
Får man en hue hvis man supplerer fag på VUC?
ForumindlægHej ! jeg er kommet lidt i tvivl. Hvis man består HF,og har fået sin studenterhue, og man efter skal på VUC for at suppelere fag, for man så en studenterhue igen? -
Optagelse på medicin
ForumindlægHej Jeg bliver færdig med min hf til sommer, og vil rigtig gerne læse medicin. Mit gennemsnit ligger på 10,3, hvilket vil sige at jeg sagtens kan søge ind via kvote 1 visse steder. Sagen er så at jeg mangler 2 fag tilbage Historie B og Engelsk B, som jeg er utrolig dårlig til, og jeg ved at d... -
Studierelevant job til Antropologi/Etnografi/Etnologi studiet
ForumindlægHvis man efter HF gerne vil studere Antropologi eller Etnografi/Etnologi. Hvilket job ville så være ideelt? Og blive opfattet som "studierelevant"? Det skal lige sige at, jeg er 18 år. -
Hvad kan én få til at dumpe til ekamensprojektet?!
ForumindlægFor at gøre en lang historie kort, så er jeg virkelig på skideren. Jeg valgte et emne jeg ikke skullet have. Aldrig vælg et emne man synes er spænende, altid tjek hvad pokker der ligger bag al éns fascination... Skip længere ned hvis at du ikke vil have baggrundsinfo Jeg er så gået hen og vælge... -
FYSIK B EKSAMEN gode råd
ForumindlægHej, Jeg skal til fysik eksamen på b niveau snart, men har ikke rigtig forstået hvordan det skal foregå. Skal op som den eneste fra klassen, så jeg har altså ikke nogen at støtte mig til i forsøgs delen, og er derfor meget nervøs. Så ville høre om der er nogen der har været oppe og kan dele nogle... -
Antal stikord til FSA i Samfundsfag
ForumindlægHej studieportalen.. Jeg skal op i samfundsfag, i Folkeskolens Afgangsprøver på mandag, men min lærer siger, at man kun må medbringe 1 side noter til besvarelse af sin problemstilling. Derudover, må man selvfølgelig have de noter, man har lavet i forberedelsestiden.. Jeg har lige læst bekendtgø... -
lille sætning
ForumindlægHej. har problemer med at oversætte den sætning til noget der bare minder om engelsk. så håber der er nogen der gider hjælpe mig. Ikke kun kvinder ligger under for tidens krav om veltrimmede kroppe. Not only women who is lying under the time’s demand about (veltrimmede, slog det op men der var... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i Psykologi C mundtligt imorgen tidlig, og jeg syntes at jeg hørte noget om at man godt måtte have sin computer med ind til forberedelsen? (alle mine noter er stortset på min computer), men at man selvfølgelig bare ikke må gå på nettet. Bliver bare helt i tvivl nu... Skal jeg s...
