Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5721 til 5740 af 181598
-
Matematik, ligning
ForumindlægEn lærer, ønsker at en klasse skal løse en andengradligning der har rødderne: 1) 1 og 3 2) -2 og 3 3) ½ og (1/3) Hvordan kan sådan en andengradligning se ud? Hvordan løser jeg denne`? -
Matematik modellering
ForumindlægHej alle! Min gruppe og jeg sidder med et forløb i matematik og historie. Vi har om slaget ved waterloo med Napoleon i magten. Vi arbejder med metoden matematik modellering i matematik og kontrafaktisk metode i historie. Hvordan kan vi regne slagets forløb ud i excel? med tal af tab? Vi har f... -
Ang. eksamen
ForumindlægHej folkens, Jeg er rigtig RIGTIG ulykkelig over hvor slemt det gik til min religionseksame. Er det muligt at få den taget om??? Sagen er at jeg havde det elendigt, da jeg sad inde til forberedelsen, kunne slet ikke koncentrere mig, hvad resulterede i at jeg intet overblik havde over tekstens det... -
Matematikhjælp til A-niveau søges
ForumindlægHej Jeg går i 3.g på Rungsted Gymnasium og søger, en der kan hjælpe mig med matematik på A-niveau 1 gang om ugen. -
Renteregning? Matematik
ForumindlægEn person indsætter et beløb på en konto i en bank til en fast årlig rente på 3,5 %. Efter 6 år står der 17 332,50 kr. på kontoen. a) Hvor stort et beløb blev der indsat på kontoen? -
Matematik idiot
ForumindlægHej allesammen. Tusind tak for, at I har taget jer denne tid til at læse mit opslag. Sagen er det, at jeg er forfærdelig dårlig til matematik. Jeg kan det basiske nogenlunde (gange, dividerer, pluse, minuse osv.), men det er jeg dog heller ikke god til. Så snart det kommer over i noget i den... -
Eksamensopgaver i matematik
Forumindlægheysahåber der er nogen der har hæftet "Eksamensopgaver i matematik, mat. linie, 3-årigt forløb til A-niveau"der er nemlig en opgave, hvor jeg behøver nogle hints:)så hvis nogen sidder derude og har denne bog, ville jeg være taknemlig for noget respons:)takker -
Skal mit essay bygges op i rubrikker eller som sammenhængende skrift?
ForumindlægKære studerende og andre godtfolk. Jeg sidder med en analytisk essay i engelsk A, og jeg er i tvivl om, hvorvidt det skal opbygges i rubrikker eller som sammenhængende tekst? Jeg har vedlagt opgavearket her i indlægget. -
Historie A - 24-timer?
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i historie A (24-timer eksamen) i næste uge, og vil høre om i har gode råd til sådan en eksamen? Forventer de meget, når det er en 24-timer? -
Snyd til Eksamen?
ForumindlægGoddag venner, jeg en ung fyr som har været til Skriftlig virksomhedsøkonomi idag. - Jeg har under prøven siddet ved siden af en af mine gode venner, - min ven, han har kigget efter min opgave og har kopiret en del tekst og tal fra min opgave - Jeg er usikker om han bliver opdaget...? H... -
Mundtlige eksamen
ForumindlægEr der nogen der gider at rette det her til min mundtlige eksamen om 2 uger? I have chosen to talk about the satellite because I think it is the greatest invention, because it has had and still has a big influence on our lives, and there has been developed many things from the satellite, e.g. Th... -
Matematik C hjælp.
Forumindlægi lektor Holms klasse skal eleverne løse en andengradsligning med koefficienter a=2 og b=-5 dvs en ligning af typen 2x^2-5x+c=0. Holm ønsker, at ligning skal have x=4 som den ene løsning. Hvilken værdi skal C have? er ikke så god til matematik, så ville være rart, hvis i kunne hjælpe :). -
Program til matematik
ForumindlægHej, er der nogen, der kender et program til matematik? Ligesom Word etc, hvor man kan skrive noter. -
Fransk eksamen
ForumindlægHejsaJeg skal op i fransk, og har derfor skrevet lidt til hvert emne der er opgivet til pensum. Jeg har brug for at få det rettet igennem, håber nogen kan hjælpe :)Jeg mangler lidt til le petit prince, har haft lidt svært med den, mangler at komme frem med budskabet. Da der bliver fortalt meget, ... -
Skri eksamen
ForumindlægHey...Jeg er lige kommet hjem fra den skr. eksamen... Den var godt nok let i forhold til mange af de afleveringssæt, som vi har lavet...Hvad synes I? -
Matematik htx
ForumindlægHej derude! Jeg sidder med en rigtig dum matematik aflevering. Jeg er kørt helt død i dette her opgave.. Er der nogen derude, som kan hjælpe mig med denne opgave? Tak! PS.. opgaven er vedhæftet... -
haster eksamen tirsdag
Forumindlægbevis for faktorisering (kender andre men forklar dette) bogen vil gerne have en til at du skal betragte et andengrads polynomium f(x)=ax^2+bx+c med diskrimant d>=0 og lade x1 og x2 være rødderne (evt sammenfaldne) i polynomiet. Brug formlen for rødderne til at udregenge x1+ x2 og x1*x2 udr... -
Søger ung tekstforfatter med høj karakter i skriftligt dansk
ForumindlægHej alle Jeg og et andet firma søger en ung person, som der har flair for at skrive forskellige type tekster. Artiklerne vil omhandle alt fra a-kasser til bredbånd og forventes at være på 400 ord per stk. Løn 50 kr. per artikel Krav til ansøgeren: Energisk og frisk på udfordringer Dansk på A nive... -
Et matematik spørgsmål
ForumindlægHej alle Hvis I vil være søde at gå ind på dette link http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Matematik/100526_matematik_A_stx_opgave.ashx og rul ned til opgave 14. Jeg forstår ikke hvilken funktionstype de... -
Vektor matematik
ForumindlægHej derude.. Jeg sidder med en matematik opgave om vektor, men jeg har svært ved at lave opgaven..:( er der derfor nogle som kan hjælpe mig med opgaven :)? jeg vedhæfter filen
