Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6261 til 6280 af 176851
-
Powerpoint til 24 timers eksamen.
ForumindlægHej jeg står til at skal op i min 24 timers eksamen i tysk, og skal til at lave en powerpoint til de tekster jeg har læst, men da jeg sidder lidt fast har behøver lidt inspiration til min powerpoint præsentation, vil det bare være død lækkert, hvis nogle har en powerpoint jeg kan få lidt inspir... -
tværfaglig eksamen i geografi og historie
ForumindlægHey guys (: jeg skal til eksamen på tirsdag i mit tværfaglige eksamen. jeg har valgt at skulle fortælle om Vesuv (altså vulkanisme og historien omkring det og pompeji) Jeg syntes bare det er svært at finde historiske kilder fra dengang og generelt bare historie omkring pompeji. så ville høre ... -
Matematik/Kemi opg. en der kan hjælpe? MATHON ??
Forumindlæg?? -
bestemmelse af a og b grafisk -lineære
ForumindlægHej jeg har et eksamens spg der hedder: Gør rede for den lineære funktion Du skal bl.a komme ind på betydningen af tallene a og b og på, hvordan a og b kan bestemmes både grafisk og ved beregning ud fra 2 givne punkter. Jeg er med på at gøre rede for den lineære funktion, og jeg kan osse godt b... -
Eksamen - Fysik B - Skihop
ForumindlægJeg skal lave et eksperiment, hvor skihop indgår. Der skal dog stadig indgå fysiske fænomener. Jeg tænker noget i retning mod dynamik, men ved ikke helt hvilket eksperiment det skulle være.. Hjælp gerne :) -
Eksamens opgaver B niveua
ForumindlægHejj. Jeg kunne godt bruge nogle opgaver fra en årsprøve i Matematik på B niveua til at øve på. Vil blive glad hvis nogen gad at lægge et link ind med en årsprøve ;) På forhånd tak -
Forsøg angående Radon til eksamen
ForumindlægHej. Da vi forbereder til vores naturfagsfremlæggelse, mangler vi et forsøg at udføre. Nogle der har nogle forsøg, som der er brugbart? -
Lineær vækst - mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, skal til mundtlig prøve i matematik a, hvor det ene spørgsmål hedder: du skal specielt gøre rede for lineær væjst, men også omtale andre vækstformer. Hvad ville I snakke om, når det er lineær vækst? hvordan man finder a, b, at forskriften er f(x)=ax+b ? Det er da lidt tyndt, ik? -
Bevis til Mat B eksamen
ForumindlægJeg skal bevise når d = 0 i faktorisering. Kan simpelthen ikke se hvordan jeg kommer fra a(x-(-b)/2a)2 til ax2 + bx + c? Nogen der kan forklare mig det? Jeg bliver sikkert spurgt om det til eksamen. :) -
Større skriftlig opgave?
ForumindlægJeg savner lidt inspiration, og tænkte på om der er nogle der har nogle gode forslag til værker der kunne være interessante at skrive om? -
Overvejer ikke at møde op til eksamen
ForumindlægHej alle (-: Jeg skal op i EP i morgen, og jeg overvejer simpelthen ikke at møde op. Jeg har ikke lavet noget, og jeg kan simpelthen heller ikke. Det er en blanding af dovenskab og at det er så svært at jeg giver op når jeg kigger på det. Som I nok kan forstå allerede, er jeg ikke ligefrem en fig... -
Eksamen
ForumindlægHey venner! Så er det tid til en matematik eksamen. Er der nogen som har nogle gode noter til i morgen?? Kunne virkelig godt bruge nogen -
Eksamen
ForumindlægHej skal snart til eksamen Og ville hører om der nogen der havde lidt tekst om celler og mikroorganismer?? Det ville være en stor hjælp -
Matematik opgaver eksamen hjælp
ForumindlægHej allesammen - vi har fået udleveret nogle spørgsmål som vi burde øve os på før vi skal op i matematik årsprøve. Jeg har 3 opgaver jeg har behov for hjælp til - nogle som kan forklare mig hvordan man gør? Mvh Hasan -
Gode Kortfilm til Eksamen
ForumindlægHejsa:) Jeg skal snart til eksamen i mundtlig dansk og har trukket emnet "Kortfilm", hvilket altså tvinger mig til at vælge en kortfilm og analysere den. Men jeg kan bare ikke finde én, der er nok stof i! I klassen har vi gennemgået: Sort Passager, Eksamen, 100 meter fri og Livets vand... -
Eksamen
ForumindlægHejsa Om præcis en uge, skal jeg op eksamen i faget salg og service, da det er det eneste fag jeg mangler for at komme ind på kontor uddannelsen. Jeg har fået stukket bogen "Salg og Service, Nivaeau E, D og C" i hånden (forlag Trojka, skrevet af Thomas Trojel, Carsten Christiansen og K... -
mat eksamen 2007
ForumindlægNogen der har eksamenssættet til Matematik A STX 2007, eller blot linket til det... vil også gerne bedet om sygeeksamen hvis det er muligt -
Kildekritik til historie eksamen
ForumindlægJeg skal op i historie mundtlig imorgen (24-timers prøve). Har trukket emnet "det nye rige i ægypten", men har lidt svært ved hvilken slags kildekritik jeg skal bruge på de tekster og billeder jeg har, da de er fra ca. 1550 f.kr., hvor man ved mange af dem end ikke ved hvem der har sk... -
HJÆLP SØGES TIL KEMI C NIVEAU ÅRHUS! HURTIGST MULIGT!
ForumindlægHej :) Jeg er en 22 årige pige der læser kemi på aftenskole på VUC Aarhus. Og jeg har brug for en til at hjælpe mig med forståelse til kemi på c niveau. Jeg skal til eksamen her inden jul, så ville være helt fantstisk hvis der sad en derude med kemi evner der kunne tænkte sig at hjælpe mig i... -
eksame
ForumindlægHej har lige et spørgsmål Hvis nu man dumper til sin en af sine eksame, og man er allerede optaget på stx, hvad sker der så?
