Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 6281 til 6300 af 181598
-
HJÆLP! Matematik problemregning
ForumindlægHJÆLP JEG HAR VEDHÆFTET BILLEDET -
Tysk hjælp omkring eksamen, haster..
ForumindlægHej.. Jeg vil blive utroligt glad for at få at vide hvad Tysk skriftlig eksamen maj 2008 hed.. Meget gerne så hurtigt så muligt.. Mvh MrBlom -
Nødtilfælde i MATEMATIK!!!!
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe med de her 2 opgaver? Har prøvet at løse den i remlig lang tid nu, men kan ikke få det til at fungere. PLZZ EN ELLER ANDEN!!! -
Matematik spørgsmål!?
ForumindlægI tidsrummet 1960-1990 kan befolkningstallet N i millioner i USA breskrives med den lineære model: N = 2,3t + 180 Hvor t er antallet af år efter 1960 Hvad er hældningen? Hvad angiver den? Hvad betyder konstanten 180? -
Nspire matematik
ForumindlægEr der nogle er jer som er gode til Nspire og kan forklare mig hvordan man løser denne opgave på nspire. Bare en forklaring er fint En lineær funktion f har hældningskoefficienten 3. Grafen for f går gennem punktet (-1,10). a) Bestem en forskrift for f. -
Matematik- opgaver
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med nogle matematik opgaver: Katerine arbejder i et gartneri. I september arbejdede hun 128 timer. a. Hvor meget tjente hun? b. Udfyld hendes lønseddel c. Hvor mange kr. fik hun udbetalt? d. hvro mange procent fik hun udbetalt af sin tjente løn? -
Hjælp til min eksamen!!
ForumindlægKender I nogle gode noveller/artikler som handler om mobning? De skal være på dansk! -
Historie eksamen STX - HJÆLP!
ForumindlægHej SP Jeg skal til 24 timers historie eksamen i næste uge og jeg er skrægslagen! Det var det absolutte sidste fag ønskede at komme op i. Jeg har været meget lost i hvordan der læses op hvordan man kan klare sig godt. I forhold til 24 timers eksamen kan man vel godt forberede sig godt til sit ... -
TERMINSPRØVE - TIDLIGERE EKSAMENS HÆFTER
ForumindlægHey derude :) Skal op i Matematik , Dansk og Samfundsfag i næste uge til Terminsprøverne. Er der nogen der kan hooke mig op med: Matematik Eksamen for de 3 seneste år . Et årig højniveau. Samfundsfag Eksamen for de 2 seneste år, ink. retteark evt? Og Dansk Eksamen - sidste år. Mange tak -
Biologi Eksamen
ForumindlægJeg skal op i biologi inden længe, og i dag surfede jeg så lidt her og der og fandt denne meget fede side www.bioweb.dk, hvor man kan lave multiple choice-test osv. - noget som jeg mener styrker indlæringen. Er der andre fede sider a la bioweb som I kender til derude? -
3 A-niveauer
ForumindlægJeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette? -
Statistik, matematik.
ForumindlægHej alle. :-) jeg har en opgave som jeg bare har siddet og knoklet med, og jeg kan desværre ikke finde ud af den. så håber i vil hjælpe. jeg ligger nogle billeder til så i kan set det, hvis de er tydelige nok. men spørgsmålele lyder: a. hvor stor er afvigelsen fra middeltemperaturen i, 1878, 19... -
Matematik til imorgen...
ForumindlægHjælp med at lave den første, har forsøgt alt og kan ikke starte op, hvis en kan lave a, kan jeg lave resten selv please hjæææælp!!! -
Nem matematik....hjælp
ForumindlægEr der en metode til hver af disse, er så dårlig til, at reducer. Håber virkelig på hjælp og en god forklaring, så jeg kan til anden gang. På forhånd tusinde tak 1) Reducer: 2a+a-4+3a -4a+3-2a-7 3a+7b+a+3 2) Gang ind i parenteserne og reducer: 8+3(2x-2) 2x-2(4x-3) 3) Gan... -
Old eksamen - hvad skal man?
ForumindlægHej alle Jeg skal til oldtidskundsskab eksamen i næste uge, og jeg aner ikke hvad det går ud på.. Er der noget jeg skal forberede mig på hjemmefra? Og hvordan forløber selve eksamen? Jeg har hørt at man får en tekst, hvor man får 1 time til at analysere det og så skal man snakke ud fra det.... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen om et par dage, håber i kan hjælpe med nogle guldkorn :) 1. Ligninger og tal Du skal redegøre for løsning af ligninger og behandle reglerne for løsning af ligninger. Inddrag forskellige typer af ligninger, og vælg selv eksempler til fremlæggelsen. 2. Procent og rent... -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHvad er det man bedømmer på i en skriftlig fremstilling? -
Historie eksam...HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ved, hvordan man gennemgår historieeksam på A-niveau bedst muligt? -
Matematik aflevering
ForumindlægHej jeg sidder med en matematik aflevering som skal afleveres i morgen aften jeg har 2 opgaver jeg ikke kan finde ud af er der nogen der kan hjælpe? http://tinypic.com/r/14troky/9 http://tinypic.com/r/20z9noh/9 -
Matematik - Andengradspolynomier (eller ikke?)
ForumindlægOpgaven Lyder: Aflæs a, b, c for hvert af andengradspolynomierne: Udregn for hvert af andengradspolynomierne diskriminaten d, og bestem eventuelle rødder. Tegn graferne (helst i Maple) og check om rødderne passer. Og så støder jeg på denne her fætter: k(x)=-9x+6 mit sp...
