Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 6321 til 6340 af 25374
-
Analyse af En stole for lid
ForumindlægHej jeg skal lave en transaktionsanalys af “En stol for lidt”, men da det er først gang jeg laver det, har jeg svært ved at sætte hovedpersoner ind i transaktionsanalyse. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med det. -
hvad er kromosomer
Forumindlægjeg håber at nogen kan hjælpe mig da jeg ikke forstår det -
Den (adjektiv) person på spansk?
ForumindlægHej! Hvad gør man når man siger den (et eller andet) person på spansk? Når man på dansk siger "den gammelkloge Preben", hvordan oversætter man så det? Skal tillægsordet stå før eller efter navnet eller hvordan? tak på forhånd! -
einen alte mann.Hedder det,det?
ForumindlægSe ovenover. -
retsstat
ForumindlægHejsa venner! Vil I ikke være søde at give nogle eksempler på retsstater tak? ;D Hvilke lande er retsstater? TAK PÅ FORHÅND VENNER I ER DE BEDSTE ! -
Hjælp kasus
ForumindlægNogen der rigtig kort og pædagogisk kan fortælle hvad kasus egentlig er, og når man siger at akkusativ kan findes ved det direkte objekt, betyder det så at når der er et direkte objekt at det er akkusativ? -
Hvad er genretræk ved en riddervise?
ForumindlægHej Er der nogle, som kan forklare mig genretrækkene ved en riddervise? Jeg har en bror, som arbejder med det lige pt, hvor titlen på den tekst hedder ''Ebbe Skammelsøn'' -
BIO GENETIK!
ForumindlægHar brug for hjælp her, er lidt lost... Tak på forhånd! -
Er dette et eksempel på hårdt lys?
ForumindlægHej alle Vil I vurdere, at der bliver brugt hårdt lys her? Jeg tænker det, fordi selvom der er lys på hans ansigt, ser der ud til at være en tydelig kontrast med den mere mørke baggrund. Nogen der kan hjælpe? -
Analyse af reklamefilm
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med at skrive en analysernde artikel af nogle forskellige reklamefilm, dog er jeg kommet i tvivl om denne ene reklame, da jeg ikke tror, at jeg helt har forstået budskabet og hvem idealmodtageren egenlig er? Nogen der måske vil hjælpe med analysen. Reklamen er meget kort... -
demokrati
Forumindlæghvordan kan man se at man har demokrati i et samfund? -
Goethe tysk, hvornår bruger man des og dem på tysk
ForumindlægHvornår bruger man des og dem, jeg er med på at det er i genetiv og dativ. Men kan nogen komme med en simplificeret forklaring på det? På forhånd tak. -
Læs mit digt
ForumindlægHej jeg har skrevet dette digt, jeg tager imod kritik(: Hvis bare jeg var en svale, 2024 Klokken er tolv og jeg vækker mor i hendes alenemor-søvn Jeg er så bange for at se ham i morgen, jeg kan ikke sove Jeg græder alle tårnede der er tilbage i mig, i håb om hun skulle sige, at hun finder en l... -
Er I enige med mig?
Forumindlæg1. Bilerne skal ud af byen. Imod. 2. Den fri abort skal afskaffes. For. 3. Alle over 15 år skal have stemmeret. Imod. 4. Der bør indføres dødsstraf i Danmark. For. 5. Homoseksuelle skal have lov til at adoptere. Imod. 6. Den kriminelle lavalder bør sættes ned til 12 år. For. 7. Skoleelever skal h... -
Kønsbunden arv
ForumindlægKan nogen mon forklare mig følgende:En kvinde lider af en meget sjælden X-bunden reccessiv sygdom. Sandynligheden for at hun får en datter, der har denne sygdom er 0%. Sandsynligheden for at hun får en søn, der har denne sygdom er 100%.En mand lider af en mget sjælden X-bunden dominant sygdom. Sa... -
Horisont
ForumindlægHej er der ikke nogen som kan forklare mig hvad en horisont er? er lidt blank.. og har en opgave jeg skal lave hvor jeg skal lave noget med en horisont.. i opgaven står der at en mand står på et bjerg som er over 1000m's højde over havet.. han kigger ud mod horisonten og har et frit udsyn ti... -
kræfter der indgår i dette forsøg?
Forumindlæghej jeg sidder med denne opgave, og vil være sikker på hvilke kræfter der ind går: EN KASSE DER LIGGER PÅ ET GULV, VEJER 50KG. GNIDNINGSKOEFFICIENTEN MELLEM KASSEN OG GULVET ER 0,8 EN MAND VIL FLYTTE KANNSEN DERFOR SKUBBER HAN TIL DEN MED EN KRAFT PÅ 450 NETWON. HAN SKUBBER DEN I 3 SEKUNDER a) hv... -
SELVMORD..!
ForumindlægVi arbejder med projekt på skolen, og vi arbejder med "Liv og Død" og derfor har vi tænkt os at lave sen spørgeskema om selvmord. Vi håber at der er nogen der vil svare på spørgsmålene. Tusind tak på forhånd :D Selvmord Er du? Dreng (mand) Pige (Kvinde) Hvor mange år er du? Mellem 13 &... -
HS afskaffes
ForumindlægJeg ser overhovedet ingen grund til at den 1årige HH afskaffes. Den såkaldte HS ungdomsuddannelse er perfekt for gymnasium- eller HTX-studenter, som vil beskæftige sig inden for handel. Handelsskolen giver en lang række kompetencer inden for handelsverden, og derfor er HH-studentereksamen meget s... -
Skal det væk??
ForumindlægDa Christania debatten her på det seneste er faldet markant kunne jeg godt tænke mig at ruske godt og grundigt op i den og spørge DIG: Skal Christania bevares eller ryddes? Personligt synes jeg selv at lortet skal ryddes. .
