Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6581 til 6600 af 14598
-
Playboy :)
ForumindlægHej :) Vi er en gruppe i engelsk der skal fremlægge om magasinet Playboy.. Så ville jeg liige høre jer.. Kan I nævne fordele og ulemper ved Playboy? Og hvorfor? -
hvad betyder dette??? "De ældste børns lod"
Forumindlæg"De ældste børns lod" havde den eneste ordentlige lærerpå kostskolen sagt. Mit bud er at uanset hvad der sker eller er i vejen så må man ikke sige de ældre imod. Eller man skal høre efter de ældste, og Torsten hadede ham for de ord. For hvis det var rigtigt, hvordan kunne man så forand... -
Hjælp til valg af forskeruddannelse som fx medicin og teknologi, molekylær medicin osv.
ForumindlægHej hvis nu man er interesseret i alt der har med anatomi, fysik, kemi, matematik, fysiologi og det tekniske at gøre hvad er så den mest oplagte uddannelse? Jeg har selv tænkt på medicin og teknologi (DTU), teknisk biomedicin, medicinalkemi, molekylær medicin eller eventuelt molekylærbiologi.... -
Poetic Justice
ForumindlægHeej (; jeg igang med at skrive en analyse om Poetic Justice tænkte på om nogle ville oplyse ders mail så når jeg færdig så ville nogle kigge/rette på den (: -
Romatikken
ForumindlægHej studieportalen. Nogle som kan forklare 'kort' hvad romantikken var? Hvorfor den opstod osv. Er blevet helt forvirret over det, jeg har læst på nettet, for der står underlige forklaringer på hver eneste side. Men i hvor lang tid varede romantikken egentlig? Er det ikke 1800-1880? ... -
9. klasses projektopgave - valg af emner
ForumindlægHey, vi skal lave projektopgaven om ca. 2 måneder og allerede nu er min partner og jeg begyndt at tænke over, hvilke emner der kunne være interesssante, men kan slet ikke komme i tanke om noget.. Som overordnet emne har vi "konsekvenser", og jeg er helt lost mht. valg af underemne.. Kig... -
Selvmord=svag?
ForumindlægIfl. Koranen er man svag, hvis man begår selvmord. Også er man ikke muslim. Jeg læste denne artikel > http://www.religion.dk/nyheder/artikel:aid=328909 vil gerne bede jer om at læse den (: Komme med Jeres mening, derefter relatere og perspektivere med de andre religioner (f.eks. kristendomme... -
Nogle her der bor på Fyn?
ForumindlægFynboere! Måske kunne vi mødes "live". Det er mere spændende end at udveksle Cyberspace-mails gennem en portal. V.h. Erik Morsing Gyrupvej 6 Otterup -
(DP) Ny opgave
ForumindlægØzaozn haraåa ap bznhecp her -
Shit & Chalou tekster...?
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og sveder tran over min 2g's opgave, og kunne seriøs godt bruge noget hjælp! :O Jeg sidder og skal analysere "Shit & Chalous"'s sang "Kvinde af i dag". Men kan ikke finde sangteksten nogen steder.. ?! :S Der er vel ikke nogen af jer som... -
Sammenhængen mellem udledning af organisk/uorganisk materiale (næringssalte) og iltindhold.
ForumindlægHej, jeg skal skrive en biologirapport om nogle undersøgelser vi har foretaget i en å. Vores lærer har givet os en vejledning til rapporten, og en af punkterne der skal besvares lyder Beskriv sammenhængen mellem udledning af organisk materiale og uorganisk materiale (næringssalte) og iltindhold.... -
Årsprøve
ForumindlægJeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven. -
interfasen/ hvilefasen
Forumindlæger det kromosomerne eller DNA et der fordobler sig inden celledelingen... -
Bandekrigen i KBH - hvorfor?
ForumindlægHej Jeg sidder her og skriver SRP, men er gået lidt død ved mit ene redegørende spørgsmål da jeg ikke kan finde hoved og hale i bandekrigen? mit spørgsmål lyder således: redegør kort for baggrunden for den såkaldte bandekrig med fokus på situationen i København? Nogle der har nogle ideer til hvor... -
Vedr. motiv i historien "You are now entering the human heart"
ForumindlægHej! Som overskriften afslører kan jeg ikke se hvad motivet er i den engelske historie, "You are now entering the human heart". Historien er skrevet af Janet Frame. Jeg håber at der er nogen derude der kender den og måske kan hjælpe mig Fortsæt god aften! -
Perspektivering, emner og tema til eksamen?
ForumindlægTil de forskellige historier (pensum står nedenunder, ting som ødipus, sokrates forsvarstale og platons historier), som jeg har læst, hvilke overordnede emner, temaer og perspektiver er gode at tage fat på? Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skulle få en længere samtale til at gå om disse bøger. ... -
EKSAMEN, HJÆLP!
ForumindlægJeg sidder og har et problem.. jeg skal op i identitet til eksamen, og vil gerne spørge jer om nogle spørgsmål: - hvordan tror i man skal finde sin egen identitet? - Hvordan finder du den selv? - er identitet vigtig? - Er det samme måde man finder sin identitet i danmark, england og usa? pfh. t... -
To ting...
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i old. Jeg har to ting jeg gerne vil have vide: 1. Hvad betyder/hvad er nemesis helt præcist? Er det ligesom når skæbnens ironi gør sig gældene overfor en med en negativ effekt? 2. I kong kroisos omtales barbarene, er barbarene persere? Eller er det grækere, eller no... -
"menneskesønnen"
ForumindlægHej alle.. Tænkte på, om der var nogen der ku fortælle (eller henvise til) noget om hvordan menneskesønnen defineres, og om Jesus bruger denne titel om sig selv og hvorfor. Og hvorfor egentlig "MENNESKEsøn"?.. Og hvilken rolle har ordet, og hvad lægger man i det? Jeg har forstået, at d... -
Noteteknik
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder som mange andre og læser til studentereksamen, og er færdig om 2 uger. Men jeg ønsker at høre jer: Hvordan er jeres noteteknik? For når jeg skriver noter, så kommer jeg meget til at skrive af, fordi jeg ikke lige kan finde den bedste formulering...
