Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7281 til 7300 af 181598
-
Hjælp til matematik tilbydes
ForumindlægJeg har erfaring som privat underviser i matematik fra folkeskolen og op til B-nivea og er meget pædagogisk og tålmodig. Jeg har erfaring fra arbejde som pædagogmedhjælper og har desuden haft matematik på A-nivea i gymnasiet og har haft to matematikkurser på universitetet (DTU). Jeg bor i Roskild... -
FSA matematik terminsprøve 2011
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvilken prøve 9. klasserne skal op i? Er det den der fra sidste år, december eller så noget..? Altså skriftlig afgangsprøve. -
engelsk på A-niveau
Forumindlæghej jeg går i 2.g og har nu engelsk på B-niveau, jeg har overvejet at opgradere det til A-niveau næste år . Er der nogen som har det der kan fortælle hvordan det er m.m ??? -
5 A fag?
ForumindlægHello people. Ja som overskriften lyder overvejer jeg, at afslutte min studentereksamen med 5 A fag. Det skal siges, at jeg starter i 1.G efter denne sommferie. Mit spørgsmål til jer er så: Bliver det for hårdt for mig? Min overvejende studieretning: Matematik A, Fysik A & Engelsk A. Stud... -
Beregning af a for en eksponentiel udvikling
ForumindlægGodaften :) Jeg har problemer med denne opgave i matematik og kunne derfor godt bruge noget hjælp: Beregn a for en eksponentiel udvikling, hvor y værdien fordobles, når tallet 4,5 lægges til x. Tak på forhånd! -
Matematik nødhjælp
Forumindlægen funktion er er løst til differentialligning dy/dx= 2x-1/2y og grafen går gennem punktet P(3,-1) a) bestem en ligning for tangenten til grafen for f i P b) Bestem forskriften og definitionsmængden for f Vil i ikke nok hjælpe med at besvare disse spørgsmål. Please meget vigtig -
Mundtlig eksamen - hvor meget?
ForumindlægHej :) Jeg læser til mundtlig eksamen og er i tvivl hvor meget jeg egentlig skal ha med under hvert spørgsmål fx: Gør rede for definitionen af sinus og cosinus bevis formlen for arealet af en vilkårlig trekant og sinus relationen dette har jeg gjort. Men skal man komme ind på fx idiotformlen, a... -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej folkens, jeg skal op i matematik mundtlig, jeg har et spørgsmål som lyder ...> Gør rede for eksponenentialfunktioner og eksponentiel vækst. Kom ind på logaritmefunktioner. skal jeg fortælle hvad det er kendetgen ved eksponentialfunktion, og a og b værdien? -
Hjælp til skriftlig dansk
ForumindlægHejsa alle sammen! :) jeg kunne rigtig godt bruge noget øvelse i at skrive nogle flere dansk stile. Kender i nogle hjemmesider, hvor unge kan skrive opgaver og få noget feedback? det behøver ikke være fra lærer, det må også gerne være fra andre unge... :):): -
Kombinationer a, b og c
ForumindlægHej jeg er igang med min matematik opgave som skal afleveres imorgen, jeg så nået til den her opgave som jeg er helt lost i, håber jeg kan få lidt hjælp er nogen kloge hoveder derude.. Mange tak Angiv et eksempel på kombinationer af fortegn for a, c og d som ikke kan lave en graf. Forklar hvorf... -
hvilket niveau i matematik skal man have haft?
Forumindlægnogle der kan svare mig på hvilket niveau skal man have haft i matematik for at blive journalist? -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Eksamen: Retskrivning og Læsning
ForumindlægHej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!? -
skriftlig fremstilling
ForumindlægEr der nogle, som har 2 mellem tolv? altså en skriftlig fremstilling af den ( maj 2019) -
Mundtlig Matematik hjælp
ForumindlægJeg skal lave en dispotion udfra 4. Vækstyper Du skal indføre funktioner af typen. Du skal bevise en eller flere sætninger om disse eksponentielle udviklinger. Hvad betyder det her? Hvad skal jeg indføre? Hvilke sætninger skal jeg bevise. Tak på forhånd! =) -
EKSAMENS ANGST
Forumindlægpanik- jeg skal op i fysik eks. 1.g om 30 timer, og lige pt er jeg døende Mit emne ser således ud, og så er det ellers bare med at lave en fremlæggelse/foredrag og jeg har ingen idé om hvor jeg skal starte eller slutte! Er der nogen der ligger inde med noget inspiration???? VERY IMPORTANT da fys... -
akut hjælp - matematik
Forumindlæglaves i tnspire -
Latin/græsk på A niveau
ForumindlægHej, jeg vil gerne uddanne mig som arkæolog, men har har fået af vide man skal have haft latin eller græsk på A niveau, hvilke mit kommende gymnasium ikke tilbyder. er der nogle af jer som ved om der er nogle aften skoler eller lignede (i københavns området) hvor man kan have latin eller græsk på... -
Bestem konstanterne a og b.
ForumindlægHej derude. Mangler lidt hjælp til en opgave forstår simpelthen ikke denne opgave. Hjælp søges :)) en funktion f er givet ved f(x) a*x^3 + b*x^2 Grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) . a) Bestem konstanterne a og b. -
HJÆLP - Teknisk matematik HTX
ForumindlægHej alle venlige sjæle Jeg håber i kan hjælpe med min opgave, dte drejer sig om opgave 5.23 s. 180 i bogen. Jeg ved ikke hvordan jeg skal bergene den og hvilken formler jeg skal bruge Se tegningen der er vedhæftet Tak på forhånd
