Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 721 til 740 af 181597
-
SKRIFTLIG EKSAMEN - fp9 skriftlig fremstilling
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i dansk skriftlig fremstilling imorgen og er begyndt at blive lidt nervøs, nogle last-minute tips/trics? Både til nervøsiteten og selve prøven, men især tips til prøven? -
Hvornår er man dumpet til B eksamen, og hvor mange fejl må man have i den skriftlige?
ForumindlægHey Jeg står i den situation, at jeg ikke ligefrem er skide god til matematik. Derfor er jeg også en smule nervøs for, hvad der egentlig skal til før jeg dumper. Lad os sige, at jeg kun skal op til skriftlig. Får man så stadig 02, hvis man bare får 1 rigtig i både den uden og den med hjælpemid... -
FACIT: Matematik A STX 24. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 24. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommenter gerne! Mvh Anders Jensen -----------Delprøve 1----------- Opgave 1 |EF| = 4 |AB| = 15 Opgave 2 (x,y) = (2,5) Opgave 3 y = 10x-25 Opgave 4 f(x) = 5382*0.3^x Opgave 5... -
HJÆÆLP ! KVARTILSÆT!!! Matematik - har eksamen i morgen
ForumindlægHej Kan nedre kvartil være lig med median? Svar hurtigst muligt, da jeg skal til eksamen i skriftlig matematik i morgen tak -
eksamen...?
ForumindlægJeg ville bare lige spørge, jeg er ikke ligefrem en haj til matematik og skal til eksamen i næste uge. Men hvad sker der egentlig til en matematik eksamen, man trækker et emne eller et spørgsml, men er det så meget bevisførelse eller skal mere vise nogle opgaver eller hvad? (Skal nok lige tilføje... -
Eksamen den17/5
Forumindlæghej !Jeg har lige været til eksamen i dag, og du vil jeg høre om jeg kan tage den om næste år selv om jeg ikke er dumpet? altså skriflig? Jeg skal havde høj niveau næste år, så den tækker kun 1/3 men kan man så tage den om? -
'formalitet' til den mundtlige eksamen i matematik A.
ForumindlægJeg selvstuderer mat A, og beviser har altså ikke været et fast led i min undervisning, heller ikke specifikt op til eksamenen. Derfor har jeg lidt svært ved at afkode, hvad der forventes fra de forskellige slags spørgsmål. Er der f.eks. forskellige forventninger knyttet til ordene "redegør&... -
Eksamen
ForumindlægHJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har meget svært ved fagene Dansk Skriftligt/ mundligt og matematik skriftligt / mundligt Hvad vil der ske hvis jeg ikke går op i det to fag, og tag dem næste år på VUC. Dvs. at jeg går op i alle andre fag, med undtagelse Dansk og Matematik Kan skolen si... -
FACIT: Matematik A STX 27. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 27. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommentér gerne! Mvh Anders Jensen ___________Delprøve 1___________ Opgave 1 x^2+10x (eller x(x+10) hvis du faktoriserer den) Opgave 2 det(vektor a, vektor b)=71 Opgave 3 Mod... -
Musulmanes en España HHX skriftlig eksamen fra 2011
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogle der enten har opgaven eller opgavebeskrivelsen til HHX spansk eksamensopgave fra 2011, som hedder: Musulmanes en España? Jeg håber, at der er nogle der har opgaven eller opgavebeskrivelsen, da jeg er villig til at betale for det. Venl... -
Spansk A Eksamen
ForumindlægHar været til skriftlig spansk eksamen her i dag, nogen der ville være så søde og rette min opgave igennem/give et skud på, hvilken karakter jeg evt. vil få? :) Redigeret: Min oversættelse er her. Hvis nogen gider se mine svar på spørgsmål må I meget gerne skrive til min indbakke :) ... -
Fysik skriftlig
ForumindlægHej folk kan jo komme her ind. i morgen efter fysik eksamen, så kan vi diskuterer vores eksamen. og diskuterer om resultaterne. -
Gym Matematik A , Kvalificeret hjlæp søges
ForumindlægEn funktion f er løsning til differentialligningen y'=2x+5-y, og linjen med ligningen y=1 er tangent for grafen f. a) Bestem en forskrift for f. -
Matematik A eksamenssæt 2018
ForumindlægHej nogen der matrmatik eksamensættet fra 2018 a niv. liggende. i Såfald kunn jeg godt bruge det, da jeg er ved at læse om til eksamen -
Mundtlig matematik A
ForumindlægJeg har lige fundet ud af at jeg sal op til både mundtlig og skriftlig matemati ( A- niveua) er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig bedst muligt. Tak på forhånd! -
Dansk A Eksamen
ForumindlægHej, nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamenssæt for Dansk A (skriftlig)? Er ik så god til Dansk og vil nemlig gerne øve mig på dem. -
Matematik A mundtlig?
ForumindlægSkal man vise eksempler til eksamen? eller skal man bare nøjes med at bevise? -
Dumpe Matematik eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i mundtlig matematik om få dage, og jeg vil bare gerne have det overstået. Jeg er rigtig dårlig til matematik og det har jeg altid været, så i løbet af det her skole år, er jeg bare holdt op med at følge med i timerne. Dovent af mig, jeg ved det. Jeg har fået 02 i b... -
Eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle. Lige et spørgsmål til den skriftlige eksamen i går. Hvordan løste i den underopgave i opgave 4, hvor man skulle indtegne en restriktionsanalyse af en hhv. ikke resistent, heterozygot resistent og homozygot resistens på et bilag?? Brugte i begge bilag, eller kun det ene?! Og hvordan indt... -
Kan jeg komme til eksamen på andet år når jeg har matematik A?
ForumindlægHej Min klasse har Matematik på b-niveau, men jeg har hævet det til a-niveau. Min matematiklærer har nu sagt at jeg godt kan komme op i det her på andet år. Han siger at den karakter vil tælle (Men blive nedgraderet hvis jeg trækker det på tredje år) Jeg har dog altid troet at man kun kunne kom...
