Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8201 til 8220 af 119568
-
Noter til The Butcher's daughter
ForumindlægEr der nogen som har noter til "The Butcher's daughter" af Michael Collins. Eller bare andre uddybende aspekter. Skal til eksamen her inden længe i Engelsk (A), og har ikke helt styr på den tekst, og kunne derfor bruge nogle sigende noter. På forhånd tak :-) -
Studerer Jura på AU på dansk men er ikke dansk mangler NOTER
Forumindlæger der nogen sted som jeg kan finde noter fra den første års kursuser?? det er svært at forstå de hele som de siger og har ingen changer at skrev noter samtidlig og læsningen gør meget langsomt (håber det kommer hurtigt) -
fysik b
Forumindlæghej hvordan forgåre fysik b niveau i eksamen ny reform tak på forhånd -
Mat b hjælp mig!
Forumindlæghjælp kan ikke forstå hvordan man finder a og b. og hvordan man ved det, altså er der bestemte regler for det -
nogen der vil hjælpe hurtig "matematik "
Forumindlægi er bare rigtig søde og lave den nu og lave udregning til den første, så jeg lige forstår det, elleres facit til de andre (3a-7b+5)+(-3b-3)-(-4+2b) 7a-12b+8 7a-2b+2 7a-4b+2 7a-12b+2 4(3a-2b) 12a-2b 12a-8b 7a-2b 7a+2b (2a-3b)(2a+3b) (a+b)(a+b) -
A-B
Forumindlæghej.er der nogen der kan forklare mig hvad de følgende betyder. Amba B-aktie -
B er x ????
ForumindlægHvad gør man hvis b er x i en andengradsligning -
Idræt B
ForumindlægHej Jeg har opgraderet idræt på b-niveau i 3.g, men vil det så sige at karakteren tæller med i gennemsnittet som et b-fag? På forhånd mange tak :) vh. Hans C -
Udregning af b?
ForumindlægHej,Om en eksponentielt voksende funktion f oplyses, at f(3)P=40 & f(5)=160Nogen som har en smart metode til at udregne b på? Uden brug af lommeregner -
HJÆLP TIL MAT PÅ B
Forumindlægi en model for befolkningstallet i et bestemt land regner man med, at der t(år) efter 2000 er N(t)= 23 * 1,017t mio. indbygger a. angiv modellens variable b. angiv modellens parametre, og forklar deres betydning -
Udregn b
ForumindlægJeg har en opgave som giver mig lidt problemer. Den lyder: Grafen for f(x)=2x2+bx+7 har toppunkt for x=1. Bestem b Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg gør det... -
kemi B
ForumindlægKemi- B Hjælp Jeg sidder og skal øve til mundlig kemi og kan ikke rigtige svare på de her spørgsmål nogle der kunne hjælpe mig?? hvad der forstås ved en redoxreaktion?? og hvordan redoxreaktion afstennes??? -
Noter til: The Man Who was Almost a Man?
ForumindlægHey.Jeg mangler noter til teksten: The Man Who was Almost a Man - nogen der ligger inde med nogle sådanne? -
Nogen der ligger inde med american beauty noter?
ForumindlægHvis nogen sidder inde med personkarakteristikker eller andre gode noter til American Beauty så ville jeg blive glad hvis i ku sende lidt. -
Noter/andet til "Værtshus" af Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave en opgave om Klaus Rifbjergs "Værtshus". Er der nogen som har noter eller andet eller bare har en vigtig bemærkning til den? Jeg har nemlig lidt problemer med den. -
Søger noter til marketing management af svend hollensen
ForumindlægHej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle? -
Noter til HD del 2 organisation og ledelse
ForumindlægHej derude Jeg vil høre om der var nogen derude som havde nogle noter til HD del 2 organisation og ledelse, er taknemlig for hvad som helst :D -
Matematik afl - sinus, cosinus mm.. HJÆÆÆÆLP
ForumindlægGodformiddag! Jeg har en matematik afl for, som jeg slet ikke kan finde ud af overhovedet! Sinus, cosinus, you name it - jeg kan ikke lave det! Ville være super taknemmelig hvis nogen gad at kigge på den vedlagte afl! Tusind mange tak på forhånd! -
tangenten y = 10x+b, b?!?!
ForumindlægBestem konstanten b, så linjen med ligningen y=10x+b er tangent til grafen for funktionen f(x) = 2x^3-2x^2+1 f'(x) = 6x^2-4x 10= 6x^2-4x, hvilket giver x= -2 og x = 5/3 ..Hvis jeg havde haft én x-værdi, havde jeg kunne finde funktionen af det fundne x, og derved fundet y-værdien. Derefter... -
Isolering af b :/
ForumindlægHeeelp, 1 = b * (1/3)^2
