Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8621 til 8640 af 119568
-
Hjælp til matematik c
ForumindlægEr der nogle derude, der læser matematik c på hf flex? -
bygningskonstruktør matematik
Forumindlæger der nogle der ved hvor hård matematiken er på bygningskonstruktør uddannelsen? -
Matematik til imorgen,
ForumindlægHej SP :) Jeg skal aflevere min færdighedsregning, i matematik imorgen. Har lavet det jeg kunne men kan ikke lave den her. Håber nogle vil hjælpe :/ har prøvede alt men der ikke en der kunne det. -
Hjælp til matematik opgave??!!
ForumindlægHej, jeg har en matematik opg jeg ikke kan finde ud af: Så hvis i vil hjælpe så skriv her. og så sender jeg en besked til jer med opgaven... -
Ægyptisk matematiks betydning for græsk matematiks
ForumindlægHej Jeg står pt med et problem med srp ogpaven. Jeg skal analyser et citat af platon og diskuter ud fra dette citat ægyptisk matematiks betydning for græsk matematik. Citat lyder: Så meget af hvert fag må vi da hævde at de frie mennesker bør lære, som hele det store flertal af børn lærer i Ægy... -
FSA Matematik
ForumindlægHej. Er der nogle, der har afgangsprøven fra Maj 2007 i matematik, altså problem-regningen. Bare papirene. Det er den om mursten. :) Please, det ville være sådan en god hjælp hvis i kunne hjælpe. -
Vis at der gælder følgende for den omvendte funktion f^(o-1), f: A -> B.
ForumindlægHej, Jeg sidder med en opgave som lyder: Givet en funktion f, der går fra A ind i B, f: A → B. Lad mængderne S og T være delmængder af B. Vis at: fº-1(S ∪ T) = fº-1(S) ∪ fº-1(T). Jeg har prøvet mig lidt frem, men jeg kan ikke rigtigt knække koden til, hvad jeg ... -
sandsynlighedsfelt med hændelser A og B. find P(B)
ForumindlægJeg har ret svært ved at omformulere teorien ved sandsynlighedsfelter til opgaver så jeg kan slet ikke se hvad jeg skal gøre her. en vink i den rigtige retning ville være en stor hjælp: i et sandsynlighedsfelt oplyses om hændelserne A og B, at P(A)=(1/3) og P(A∪B)=(2/3). Bestem P(b) i hvert ... -
Undervisning i matematik, statistik, mikro- og makro økonomi
ForumindlægDansk/Danish: Undervisning/opgave hjælp tilbydes til en fast rate i København. Det gælder følgende emner: - Matematik: A,B,C niveau - Statistik: Grundlæggende forståelse (Sandsynlighedsregning, Test teori og praktisk udførelse) til regressions analyse. - Makroøkonomi: ... -
Matematik A-Niveau d. 29 maj - Opgave 15
ForumindlægJeg vil gerne lige tjekke noget. Af dem som var oppe til eksamen i dag, hvordan lavede I opgave 15? Mig selv og dem jeg snakkede med er meget usikre. I en model for en bestemt kemisk reaktion omdannes et stof A. Mængden af stoffet A som funktion af tiden er en løsning til differentiallignin... -
At isolere b
Forumindlægb skal isoleres i følgende formel. 4 = b * 9,6^a -
udregning af kræfter, med brug af vektorer... vektorer og kræfter (fysik/matematik)
ForumindlægHej! Jeg har en vigtig opgave, som omhandler matematisk beregning af Fres ved hjælp af vektorer på billedet er en kasse som bliver trukket vandret med en kraft på Ftr= 200 N, som har vinkelen 30 ved vandret. a)find den resulterendi kraft på kassen b) find arbejdet som Ftr gør om kassen bliver f... -
Reducer (ab)*(a+b)-(a-b)^2
ForumindlægReducer (ab)*(a+b)-(a-b)2 -
Reducer ( a + b )^2 - 2a( a + b )
ForumindlægEr der nogen der ville være villige til at guide mig igennem hvordan man reducerer ovenstående? -
Matematik på meningsmålinger - hvor?
ForumindlægJeg mangler noget stof omkring matematikken bagved meningsmålinger, nogen ved hvor jeg kan finde det fx. nogen gode bøger, artikler, tekster? Eller hjemmesider. -
Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)
Forumindlæger der nogen der har svar til denne? :) -
Spg. ang. dansk stx mdt. eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk imorgen, derefter bliver jeg student, og i forbindelse med dét, kunne jeg godt tænke mig at vide om man til eksamen trækker en tekst eller et emne? Derudover kunne jeg virkelig godt tænke mig at nogen gad forklare mig forskellen mellem modernisme, realisme (inkl. socialr... -
Bioteknologi A Stx 21. maj 2014
ForumindlægHej, er der nogen der ligger inde med en besvarelse af bioteknologiopgaven fra d. 21. maj 2014? Sidder lige og har det hårdt med nogle af opgavere! God Søndag! -
Dansk A STX 3.g rettelse af kronik
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min dansk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-) -
"Gud vil det" (korstogene). Historie eksamen STX
ForumindlægHej studieportalen! Jeg har trukket "Gud vil det" som er et forløb om korstogene. Er der en venlig sjæl, der vil vurdere mine spørgsmål? Hvad var grundlaget for korstogene og hvilke konsekvenser havde det for samfundet i det? Skal man også have et redegørende og analyserende spørgsm...
