Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8761 til 8780 af 63055
-
FP9 matematik og dansk
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om der nogen der har adgang til matematik FP9 2021 og Dansk, læsning og retskrivning FP9 2021? Venligst, skriv hvis i har adgang til dem. Mvh Fahad -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, som i nok ved skal man jo altid til eksamen i 9klasse, vil bare lige høre om, i ved hvad man typisk kommer op i ved skriftlig matematik? F.eks. regnestykker osv.. -
hjælp til disposition!! Radioaktivitet
ForumindlægJeg skal ha lavet en disposition om Radioaktivitet der skal indgå noget med: - Geigertæller/Geiger Müller rør - Baggrundsstråling - Alfa-, beta- og gammestråling - radioaktivt henfald - jordstråling - halveringstid - anvendelse af stråling i dagligdagen. Jeg ved simpelthen ikke hv... -
AKUT hjælp til perspektivering af kortfilm - skal op i morgen
ForumindlægJeg skal perspektivere kortfilmen "under bæltestedet" til "ska9; vi være kærester". Jeg aner ikke hvad jeg skal perspektivere til udover temaet .... please hjælp, skal op i morgen - alt er velkommen på forhånd tusinde tak!! -
karakterer
Forumindlæghej jeg er en pige dergår i 8.klasse og har får mange 4 taller og 1 o,2 og 7 taller. jeg vil høre om karakterene man få i 8.klasse gælder i 9.klassei den nye skolereform -
Naturfagsprøven
ForumindlægHej, Vi er tre drenge, som har trukket bæredygtig energi på lokal og global plan til naturfagsprøven. Vores problemstilling ser sådan her ud Overemne: bæredygtig energi på lokal og global plan Underemne: Solenergi og vindenergi Hvad er problemet ved fossile brændstoffer, som vi bruger i da... -
prjektopgaven produkt stigma
Forumindlæghej jeg sidder her i projektugen med emnet stigmatisering, men jeg kan ikke finde et produkt?? nogen der har en ide til et produkt -
hjælp
Forumindlægprodukt til udviklingen af computerspil?? -
Husker man det, man lærer?
ForumindlægJeg vil bare spørge alle jer studerende (både på gymnasielle udd. og universitet) om I husker det, I lærer. Eller om der er nogle fag, hvor I glemmer pensummet dagen efter I har været oppe, eller I husker det hele? Jeg synes selv, det i nogle fag kan være svært at huske det hele. I matematik ka... -
Integral med brøk
ForumindlægHej Hvordan beregner jeg et ubestemt integral, hvor jeg har en brøk? Jeg har ikke en brøk regel i mine noter. På forhånd tak -
Hvordan får man sine karakterer til at stige?
Forumindlægkunne godt tænke mig at vide om nogle havde nogle forslag, altså det er ikke sådan at jeg bare læner mig tilbage og bare forventer at få gode karakterer. men ville gerne have nogle forslag til at stige i fx gymnastik, geografi, musik, historie. Skal man bare sige mere eller har i et specielt tric... -
Nanoteknologi
ForumindlægEr nanoteknologi mest kemi eller fysik?Og hvilke områder inden for de to fag benyttes mest? -
please! er der nogen der vil lige se på min engelsk stil, om i vil rette hvis der var noget fejl? :*
Forumindlægom i lige rette på det hvis der var fejl!!! det ville være en stor hjælp for mig, taak :* It had been a good month. I met many new people and have made many friends during the month. It had been difficult for me to find around the school. On the first day of school I had been very nervous becaus... -
kort oversættelse
ForumindlægHej. her er en lille oversættelse som jeg håbede der var nogen der gad se igennem for fejl for sys den var rimelig svær. Ifølge en videnskabelig undersøgelse af børns læsefærdighed i 25 lande, inklusive lande i den tredje verden, er danske børn blandt de dårligste læsere i verden. Især de 9-årig... -
eksamen
Forumindlæghej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget -
Hydrogen ballon
ForumindlægSidder midt i en fysik rapport, om en Hydrogen ballon som vi har lavet i klassen, jeg skal skrive om hvad man kan bruge forsøget til eller hvad man for ud af det? har ikke lige haft mulighed for at spørge min fysik lærer da jeg har været syg. Please hvis der bare nogen der ved lidt så skriv det :) -
Nye kategorier
ForumindlægHej, Jeg synes det ville være passende at oprette kategorierne: - Astronomi - Statik og styrkelære - Teknikfag (Proces- og levnedsmiddelteknik, Design og produktion, Byggeri og energi, kommunikation (?)) Er det mon noget, der kan holde? -
De første studenter
ForumindlægHej,Hvornår fik årets første studenter deres hue? Var det de første der fik den i dag? -
Hjælp
ForumindlægHej jeg sidder og har udfordringer ved denne opgave, håber i kan hjælpe mig. "beregn rumfanget af en træstamme der er 8m høj og har en omkreds på 1,6m" Jeg er klar over jeg skal gøre brug af cylinder formlen, men hvordan finder jeg radius hvis diameteren ikke er indskrevet i teksten?... -
Idræt karakterer
ForumindlægJeg har tænkt lidt over hvad kriterierne i idræt er? Er der ikke nogle der kender dem ? Altså de kriterier lærerne går ud fra.Jeg kunne nemlig godt tænke mig at undersøge lidt nærmere om min idrætskarakter nu også er helt fair.//Ninna Caroline
