Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8941 til 8960 af 25374
-
Problemstilling? :s til 28/11-08. ?
ForumindlægHej alle! :) En veninde og jeg har brug for hjælp til hvad det egentlig er en problemstilling er?! Vi har snakket med flere lærer og forældre, samt søgt efter hjælp, men de har givet os 3 forskellige løsninger. Så vi har lidt problemer. Håber virkelig på hjælp, på forhånd tak. :) -
nyhedsformidling artikel - at være utryg
Forumindlæghej jeg har trukket nyhedsformidling og jeg skal finde en artikel der handler om at være utilpas og utilfreds med sig selv, eller ikke passer ind i samfundet. hvis i kender nogle artikler der går ind på det, så please send det til mig:) tak -
Med interesse for (samfunds)videnskab
ForumindlægHej, efter at havde læst gamle og gode post igennem som dette. Vil jeg prøve og uddybe min situation, og sprøge til råd. https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1134596 Jeg har siden jeg var helt lille tænkt meget over hvad der er sandt. Og været glad for at udforske metoder og overv... -
Projektopgave Kommunikation
ForumindlægHej Vi er i gang med en projektopgave i skolen og vores emne er kommunikation. Vi skulle finde et delemne og det delemne jeg har fundet er sprog, men jeg ved ikke hvilket sprog jeg skal vælge? Det skal ikke være for eksempel: engelsk, dansk, arabisk eller lignede. Det skal være et sprog som ikke ... -
supershort - sætninger
ForumindlægHejsa har lige nogle få sætninger som jeg godt gad at have rettet, da de virkelig er tricky...Tricky verb patterns I:7) Det lykkedes for dem at svømme over den engelske kanal.8) Hvis det ikke lykkes I første forsøg, så prøv igen.Tricky verb patterns III:9) Jeg fik ham til at udlevere alle pengene... -
ville være fantastisk med nogle hurtige rettelser!
Forumindlæghej alle sidder her med oversættelser i spansk, er lige startet, så er ikke super skræk i det , så ville være dejligt hvis en ville hjælpe!:) sætningerne er følgende: 1. Juan er en høj mand og han er 30 år gammel: Juan el es un alto hombre y el es treinta ano 2. Maria er en lille tjener: Maria e... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej allesammen. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til mit engelsk om udvidet tid. 1. Manden er ved at male huset. 2. Mens han klatrer ned af stigen, kalder hans kone på ham. 3. Hun siger, at deres datter venter i telefonen, og beder han skynde sig. 4. Mens han taler med deres datter, studerer hans... -
hjælp til en der vil se på dettÈ??
Forumindlæghej er der en der vil se på min tale til imorgen det drejer sig ikke om lektier men en tale jeg skal læse op for min farfar der fylder 80 år. jeg har fundet ud af der findes forskellige taler og har tænkt mig at lave en lejlighedstale. er der en der vil være rar at læse den og kommentere om den ... -
Rettelse af fransk stil :-)
ForumindlægHåber virkelig i kan hjælpe mig med at rette disse oversættelser! På forhånd tak! Laurents bror Jean er død af AIDS. Det er svært for Laurent, og han er frustreret. Han er også vred og voldelig. Jo forelsker sig i Laurent. Laurent vil ikke kysse Jo, men han kan dog godt lide hende. Laurent betror... -
Rettelse af fransk-oversættelse :-)
ForumindlægFørst kommer det danske afsnit, også det franske, der er tre forskellige små oversættelser, håber i kan hjælpe :-) På forhånd tak - Ida :-) Laurents bror Jean er død af AIDS. Det er svært for Laurent, og han er frustreret. Han er også vred og voldelig. Jo forelsker sig i Laurent. Laurent vil ikke... -
Sexisme på studi
ForumindlægJeg er efterhånden ved at være dødtræt af dette forum. Folk påpeger at de hjælper de kønne piger, der uploader fotos af sig selv, andre laver skønhedskonkurrencer så man kan vinde en trekant osv. Det er totalt nedgørende, og det irriterer mig at skulle læse det sexistiske lort konstant. Styr dog ... -
hvordan ''''gør'''' man?
ForumindlægHej Jeg er lige startet på gym. og der hvor jeg kommer fra blev der ikke holdt nogle fester eller gået i byen.. så jeg har derfor ikke stor erfaring med det. Hvordan er det man bærer dig ad? til privat fester og når man chiller i byen? Jeg er lost. Det er træls ikke at glæde sig til det, fordi de... -
Nutid eller Datid??
ForumindlægHejsa... Jeg har fået en stil for hvor overskriften er: Myren Ok mit sprøgsmål er så, hvis der står dette her: Overskrift: Myren Her går en myre helt alene på den våde vej. Hvad mon du ville opleve, hvis du var den? Skriv en historie om dine oplevelser som myre – brug ”jeg... -
Tandlæge????
ForumindlægJeg har søgt ind på tandlæge studiet som 2.prioritet, og der er en stor chance for at jeg kommer ind, da jeg selv vurderer at jeg ligger på grænsen til at komme ind på min første prioritet. Og naturligvis vil jeg hellere min 1. Prioritet. Men jeg vil det så meget at jeg ikke goder andet. Jeg ha... -
Hvor arbejder du henne?
ForumindlægGodaften..Jeg ville bare høre om nogen af jer havde en fritidsjob? Hvor det er og hvorfor I arbejder der..eller i hvilken butik I kunne tænke jer ar arbejde.Jeg arbejder selv i kioskbien, fordi jeg vil tjene lidt mere.../Me -
Hvor ligger trykket i "primær"?
ForumindlægHej Jeg tænkte, om der er nogen, som ved hvordan man udtaler primær korrekt. Altså om trykket ligger i pri- eller -mær ? Tak for hjælpen på forhånd :) VH Kira -
Why MEDICINE at KU???
ForumindlægHey. ALle gym. elever og folk fra videregående uddannelser. Hvis nogle er jer ved nogen om medicin eller selv har overvejet det, så må i gerne kommentere lidt på nedenstående...Jeg er en matematiker i 2.g. Der er rigtig mange fra min klasse, som gerne vil læse medicin ved Københavns Universitet. ... -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
Kastemaskine..
ForumindlægHej nogen (håber jeg). Jeg sidder fast i en opgave som skal afleveres snart: En kastemaskine står så den kan affyre bolde 1.5m over jorden. Der er 6m op til loftet ialt (dvs. 4.5 fra kastearmen), og 18m væk er der en væg. Den skyder med 15m/s og det rør der affyrer kan justeres i vinklen. Opgave... -
Gør rede.
ForumindlægHej. Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til denne opgave, har aldrig kunne lave en fuldbesvarelse af opgaver af denne type, da det at gøre rede ikke er min stærke side. /Hansen
