Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 9081 til 9100 af 181598
-
("Problemspørgsmål") i Matematik.
ForumindlægVognen bliver lldne Tårn løftet 52 meter op i Det Gyldne Tårn. Turen op tager 24 sekunder. * Beregn vognens gennemsnitsfart på vej op. - Hvordan gør man det? Håber i kan hjælpe alle jer kloge og smukke piger. :) -
Matematik opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej jeg sidder med denne opgave og skal finde BD, men jeg har simpelhen ingen anelse om, hvordan jeg finde længden af denne. Opgaven er uden hjælpemidler :) -
Engelsk - Fremlæggelse til eksamen
ForumindlægHey alle,Er der et venlig sjæl der vil kigge min fremlægelse af min engelsk rapport igennem?Den skal bruges til mdt. eksamen, så der er ingen grund til at rette kommafejl..På forhånd mange tak!#D@niel_______________________________________My assignment is about ”Intelligence and IQ”.I choosed thi... -
3 sværer opgaver a niveau
Forumindlæghttps://files.itslearning.com/file/GetFile.aspx?FileName=Matematik+Opgaves%e6t+3.pdf&Path=ZxgXzv7VZwFFyN%2baFtaa7%2ftT1nMNWOJDUc7kSmMIvUHci2FODxBu90INLiRHR0zEhrGS45BbgMxbH0DCK3t8Y%2fUEpSQDLehl8q6ib%2b8le1ijIanAhKflNywof1EIKa8ip%2fGaJb81uxxnpc2YsukJqx7g7yn%2fYpkA1g%2f1Oas%2b%2bSg%3d&MimeTy... -
24 timer eksamen hjælp NU
ForumindlægJeg har lige trukket: Energiomsætnig som emne. 1. Man skal lave en præsentation af energiomsætning. Giv herunder eksempler på energiomsætninger der involvere elektrisk energi. 2. Energibevarelse, energiproduktion, effekt, nyttevirkning, energikilder, energiforbrug. HJÆLP - hvad skal jeg inddra... -
hjælp til lidt matematik
Forumindlæghej, jeg gået helt i stå ved de her spørgsmmål, ska op i matematik i morgen... så håbe rnogle kan hjælpe... 1. Fortæl hvordan man kan afgøre om et givet sæt af punkter kan beskrives ved en linær, eksponentiel eller potensfunktion. 1. giv et eksempel på hvordan man kan finde en model/forskrift d... -
Fransk mdt. eksamen - fremgangsmåde?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal til mundtlig fransk A eksamen i begyndelsen af næste uge. Efterhånden er det lang tid siden, at vi fik at vide, hvordan 24 timers prøven kommer til at foregå. Jeg er dog sidenhen kommet i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det hele an - specifikt til selve eks... -
9.kl skriftlig fremstilling
ForumindlægHej derude! Jeg skal til skriftlig fremstiling her om lidt. Derfor tænkte jeg på om der var nogen, som havde en idé til hvordan man kunne forberede sig? -
eksamen!
ForumindlægHej, jeg skal snart til mdt. eksamen i samfundsfag. VI har arbejdet med disse emner: 1) Identitet og socialisation 2) Livsstil og Livsformer 3) Ideologier og Politiske partier 4) Demokratiopfattelser 5) Demokrati 6) Det danske politiske system 7) Velfærdsstaten 8) Globalise... -
eksamen
Forumindlæghey alle.. jeg skal til eksamen i fysik og er lidt i tidsnød, så hvis nogen har noter må de meget gerne lægge det ind! pensum: 1. bevarelsessæstninger og stød 2. newtons love, bevægelse med konstant acc. og harmonisk bevægelse 3. cirkelbevægelse og gravitation 4. energiomsætning og potentiel ene... -
De SIDSTE spørgsmål til mundtlig eksamen, hjælp!
ForumindlægSkal til mundtligt matematik eksamen på mandag og har stort set kommet det hele igennem, med tilskrivning af noter og opgaver til hvad der kan trækkes men der lige det sidste jeg mangler og godt kunne bruge noget hjælp til! 1. To af spørgsmålene lyder på ligninger, her nævnes uligheder - Hva... -
Eksamen årgang 2008 august
Forumindlæghej igen er der en der ud som vil hjælpe mig igen med mat ? For mønter gælder følgende sammenhæng mellem vægten m (målt i gram), diameteren d(målt i mm) og tykkelsen h(målt i mm) m= k*d2* h hvor k er et tal, der afhænger af materialet. Danske ti-krone-mønter vejer 7,0 gram, har diameteren 23,3... -
Hjææælp inden årsprøven matematik
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til årsprøve i matematik i morgen. Vi har fået nogle spørgsmål af vores lærer, som vi kan komme op i, men der er desværre to af spørgsmål som jeg ikke rigtig forstår. kan ikke huske hvad toppunktformlen og faktoropløsningen er. Hvad kunne jeg evt skrive om de to sp... -
Hjælp til opgave - matematik B på HHX
ForumindlægHej alle. Sidder og laver emneopgave i matematik. Har lavet de andre opgaver, men denne kan jeg simpelthen ikke finde ud af. Håber på lidt vejledning. Det er en aflevering om monotoni og ekstrema. -
Regler omkring skriftlig engelsk
ForumindlægHej jeg skal op i skriftlig engelsk i morgen og er blevet i tvivl om reglerne, og brug af computer. Må man have sine gamle opgaver på computeren og læse dem der eller skal alt være udprintet har hørt man må anvende offline orbøger på sin computer så hvorfor må man ikke måtte se sine gamle opgav... -
Matematik - Suppleringsspørgsmål vedr. institut. (Vigtigt!)
ForumindlægHej. Har et stort dilemma. Har valget mellem at supplere b.la. matematik på to forskellige instituter. Enten Niels Brock eller KVUC. Er der nogen som har suppleret mat-A eller lign. på et af de to insitituter og kan fortælle om niveauet, hvor overkommeligt det er. Tak på forhånd! -
Konkurrencer i Matematik i gymnasiet
ForumindlægHej allesammen Jeg er en elev, der søger udfordringer i undervisningen ift. matematikken og nogle andre fag, så jeg ville bare gerne høre jer, om der findes nogen matematikkonkurrencer enten på gymnasieplan eller på højere plan, og i så fald, hvilke? Jeg er velvidende om Georg Mohr, som jeg stø... -
Eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal snart op til den tværfaglige eksamen, bare på HF. Ville høre hvad der er væsentligt at have med i sin forsvarelse af synopsen? Vi har fået at vide, at synopsen ikke tælles med i den givende karakter overhoved. Karakteren er derfor kun baseret på ens fremlæggelse son varer mellem 1... -
Matematik: Største og mindsteværdi
ForumindlægHej er der nogle, der kan hjælpe med denne opgave? En metalstang på 100 cm klippes i to dele, og hver del bruges til at lave en kvadratisk ramme; lad x være længden af det ene stykke. Bestem en regneforskrift A(x) , der angiver det samlede areal af de to rammer. Tegn grafen for A(x) og an... -
meget vigtig opgave! HJÆLP (matematik )
ForumindlægHej folkens Jeg har igen brug for hjælp med en opgave, da jeg føler mig lidt usikker med hvordan jeg skal beregne opgaven osv. Spørgsmålet lyder: Et bestemt radioaktivt stof har en halveringstid på 30,17 år. I en model kan mængden af tilbageværende stof som funktion af tiden beskrives ved N(t...
