Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9321 til 9340 af 25374
-
Potenser
ForumindlægSkal til eksamen i morgen. Har lidt spørgsmål ang. potenser.Hvis nu stykket hedder 7^4 * 9^6 hvordan udregner mand et så? Røsserne skal j ovære ens for at kunne lægge dem sammen. -
Bio
ForumindlægDer er 50% chance for at en dame bliver syg, og 75% for at en mand gør. Hvis de begge er, så er der 25% chance for at deres datter bliver. Hvad er den samlede sandsynlighed i %? Tak på forhånd -
patriarkalske ægteskab ?
Forumindlæghej patralsk ægteskab er det ikke pigen mor sammen med hendes familie og manden kan bo med familien og pigen ellers kan han besøgde hos dem i muhammeds tid -
Kvalitativ metode på tale?
Forumindlæghej alle jeg har om john f kennedys tale fra 1961 om at sætte en mand på månen, har tænkt mig at bruge hermaneutik på talen, men hvad med kvalitativ metode er den oplagt på en tale, hvad synes i? -
Kakaomælk-reklame
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen? -
Matilde Café
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen? -
Gennemsnits farten.
ForumindlægHvis man skal finde gennemsnit farten af fx. En mand løb tour de france på 95 timer 57 minutter og 10 sekunder. Løbet var på 3.755.9 km. Hvordan regner man gennemsnits farten ud? -
Help med at bestemme forskriften
ForumindlægEn mand kaster en bold 31 meter og toppunktet er 6 meter. Den forlod hans hånd i en højde af 2 meter. Bestem en forskrift for andengradspolynomiet. -
Tysk forholdsord
ForumindlægHej skal det være akkusativ eller dativ her? Det der skal stå på dansk er: Han ser en mand på plejehjemmet Er sieht einen Mann auf das Pflegeheim. eller: Er sieht einen Mann auf dem Pflegenheim -
Akk/dativ
ForumindlægHej skal det være akkusativ eller dativ her? Det der skal stå på dansk er: Han ser en mand på plejehjemmet Er sieht einen Mann auf das Pflegeheim. eller: Er sieht einen Mann auf dem Pflegenheim -
sætning der skal oversættes.. fra dansk til tysk.
Forumindlæg1. Mandens børn hedder Juliane og Babette. 2. Pigernes mor hader kvinden og siger, at hun er en heks. Nogle der kan hjælpe mig med de 2 sætninger?? -
hjelp til tysk oversættelse?
Forumindlæg1. Faren giver børnene megen opmærksomhed. 2. Det irriterer kvinden. 3. Det irriterer manden at kvinden er sur. nogen der kan hjælpe mig med de 3 oversættelser. ? -
HJÆLP MED AT FINDE EN LET TEKST I ROMANTIKKEN
ForumindlægJeg står i den situation at skulle op til eksamen, men har stadig ikke valgt en tekst i romantikken. I pensum har vi, i danmark er jeg født, klokken, manden og hans skygge. HJælp'!!!!!!!! -
Mon er det rigtigt.?
Forumindlæger det rigtig at mand har det svært ved at holde jul..? eller til at lave al det jule klip halløjse osv...? Hvad siger I drenge..? -
Krig
ForumindlægHvad betyder dette her helt præcist som Ernst Jünger skriver: ''En kultur kan være nok så fremragende, men hvis dens mandlige nerve slappes, er den en kolos på lerfødder.''? -
hjælp!
Forumindlæghej jeg har en matematik aflevering til i morgen og jeg har svært ved at regne en af dem ud her er den: Fire mænd skal over en hængebro om natten. Under broen er der en bombe, der eksploderer efter 17 sekunder. Broen kan kun holde til to personer af gangen. De har en enkelt lommelygte, so... -
Gåde
Forumindlægjeg har 60 får og der kommer en mand i 9 dage og køber nogle. hvor mange køber han hver dag, men det antal han køber skal hele tiden være et uligtal -
haster
Forumindlægjeg har 60 får og der kommer en mand i 9 dage og køber nogle. hvor mange køber han hver dag, men det antal han køber skal hele tiden være et uligtal -
Spansk!
ForumindlægHej studieportal, jeg er blevet lidt i tvivl om hvordan man oversætter linjen "Manden ved siden af damen i midten" skal oversættes, er der nogen der kan hjælpe ? :) Mvh. Christine -
Hjææælp!
Forumindlæghåber at der nogen der kan hjæle! hvornår skal mand bruge den ene formel og hvorfor ? E = mis *L E = m * c * delta T
