Søgning på: historie noter stx. Resultater: 9341 til 9360 af 33650
-
Abstract (-:
ForumindlægHej alle (-: håber en kan hjælpe mig! Jeg er i gang med SRP, og vil gerne lige høre jeres mening om dette abstract (evt. rettelser heriblandt). Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal runde abstractet af. Tusind tak på forhånd (-: This paper examines the definition of the American dream and how the... -
Efter krigen..
ForumindlægVi skal skrive en historie om hvordan det var efter krigen i ens familie, ens eget personlige liv og der er nogle krav; 1) Man skal være i teenage årene og stadigvæk havde oplevet noget af krigen. Fx: Man var fem der den sluttede og nu er man 15. 2) Man skal være en teenager og man skal vide hv... -
Whose life s it anyway
ForumindlægHejsa...Er der nogen der har nogen gode notater til skuespillet "whose life is it anyway"??? -
Indsendte opgaver ses hvorhenne?
ForumindlægHejsa Er det et sted, hvor man kan se, hvilke opgaver man har indsendt til portalen? Og evt. se hvilke der er blevet afvist osv? Vh -
Hjælp! Oversættelse til engelsk.. Har bare så travlt..
ForumindlægHej.. Ved godt jeg kommer med en del, men bare skriv nogle af ordnene, så laver jeg resten selv.. Lige nu må jeg bare lige skrive lidt på en tysk stil.. HJÆLP!I byen Pond Inlet er der et lokalt bibliotek. Men faktisk er der kun ca. 100 titler. Bøgerne bliver kun skiftet ud 2 gange om året, da bib... -
Funktionstegn?
ForumindlægHvis man er i F-dur, hvilket funktionstegn ville man så give cm?? -
potens
ForumindlægHvordan regnes e^x = 0,5??? -
MAth Eksame!!??!!
ForumindlægGoddag allesammen! Jeg skal op til Math eksamen her i morgen, så ville om der var nogen af jer der har notater: 1) Rumfang2) Brøkregning3) Målestok4) Familie Økonomi5) Bevisfærelse6) Kvadratrod7) Uligheder8) 2 Ligninger med 2 ubekendte9) AlgebraPå forhånd tak! -
Hvad er måledata?
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver på min første fysikrapport, men jeg er usikker på hvad måledata er? Er der nogle der vil gøre mig den bjørnetjeneste og forklare det så en dummernik kan forstå? :) Hilsen Niels -
3 sætninger fra 'Sandy and her beautiful sisters' (oversættelsen)
ForumindlægJeg er lidt usikker på, hvordan de her sætninger skal oversættes. Håber i kan hjælpe...forretningerne kan kun blive større ved at stjæle hinandens kunder, hvilket formodentlig kommer kunderne til gode gennem lavere priser og forbedrede produkter:The shops can only get bigger by stealing each othe... -
Klima
ForumindlægDette er lidt svært at forklare, men prøver.Jeg har skal lave en opgave, hvor jeg skal udregne ud fra hver af hydrotermfiguerne, hvad den koldeste måned hedder, den varmeste, højeste laveste, osv.Da spg. så kommer til Klimazone, "Hvad hedder klimazonen?"Højeste Temperatur = 19 graderLav... -
HELP PLS 1 sætning
Forumindlæghej allesammen jeg tvivler på hvordan man siger han er overhovedet ikke som på billeder på engelsk? -
Hjælp til oversættelse!
ForumindlægHvordan siger man, på engelsk, "Uenigheden var større end nogensinde, og først efter endeløse debatter og mange kompromisser skrev delegaterne fra ni af staterne under i 1788" -
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
Spg. til faget og eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i Samfundsfagseksamen (Niv. B) på fredag, og det er en 24-timers. Men jeg har lige et par spørgsmål: 1. Hvad er vigtigt og have styr på til eksamenslæsningen? 2. Hvad er godt og snakke om til eksamen? Hvis der er andre gode råd, så er de selvfølgelig også velkomne. På... -
siger man det sådan
ForumindlægHvis jeg gerne vil sige: men hvorfor ikke forlade dette en smule triste emne, og begynnde og snakke om noget med sjovthedder det: But why leave this a bit sad subject and begin talking about something more funny -
Eksamen
ForumindlægHvordan læser i til eksamen i geo? -
hjææælp...Ska snart op i biologi..HASTER
ForumindlægJeg ska snart op i biologi..nogen, der kender noget til følgende emnerne:?-Genetik-Imunnologi-havet-N-kredsløbet -eutrofiering-FOTOSYNTESENI vil gøre mig en stor tjenest.. -
sandsynlighed
ForumindlægHej..nogen der kan hjælpe med at forklare hvad det væsentlige i sandynlighedsregning er.? jeg kan ikke rigtig finde svar på det nogen steder.. :)
