Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9421 til 9440 af 57177
-
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHey jeg ville høre om nogen lige ville give sig tid til at rette min eng. oversættelse. Det er mest ordstilling, komma og stavefejl der er fejl i, selve den oversatte tekst skal i ikke tænke på:Engelsk oversættelseLondon is an interesting city to visit. But it is more than that. It is also an old... -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej Er der nogen der har noter til mundtligmatematik 10.klasse ???? -
Cicero
ForumindlægNogen der har nogle noter til Cicero?? HJÆLP -
Oversættelse af "man"
ForumindlægEr der ik 1 der li ka rette den før jeg afleverer den ?\n\nDansk:\nDet danske Sundhedsministerium anbefaler os indtrængende at motionere i hvert fald fire timer om ugen. Mange synes måske, det lyder helt uoverkommeligt, men motion behøver ikke kun at være lig med tidsrøvende, smertefulde og svedd... -
Sange
ForumindlægHey:)Der er nu ikke ret længe til at vi blir studenter anno 2006. Så tænkte jeg på om der var en af jer, der havde super gode sange som man ku synge. og det er slf. Gym. Er der ikke en der lyder sårn:Den rigtige hue er den røde hue for den blå er nem at få?? -
Uro i timerne (jeg håber I vil svare)
ForumindlægJeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde... -
Er der nogen, der vil rette fejlene i nedenstående tekst?
ForumindlægEr der nogen, der vil rette fejlene i nedenstående tekst? Here I am waiting, I'll have to leave soon = Her venter jeg, jeg er nødt til at tage afsted snart Why am I holding on? = Hvorfor bliver jeg ved? We knew this day would come, we knew it all along = Vi vidste, at denne dag ville ko... -
Rettelse af oversættelse.
ForumindlægVille blive meget glad, hvis der var nogle der gad kigge på denne lille oversættelse og påpege eventuelle fejl. På forhånd tak:) Dansk teksten: Der er sket en ufattelig teknologisk udvikling, siden telefonen blev opfundet i USA af Graham Bell i slutningen af 1800-tallet. Dengang anså man den f... -
Engelsk oversættelse - hjælp tak
ForumindlægHej, jeg har lavet følgende oversættelse af en dansk tekst(den danske tekst står nederst):\n\nMin oversættelse:\n\nAn Englishman, who had a farm in Africa not very far away from the blue Nile, had an elephant too, which he cared much about. His dad had got it from natives. It was very tame and of... -
To sætninger.
ForumindlægHer husband doesn’t even know a thing about cooking The reason why it is not knows? The story begin when Joan was called by a friend. And why it is not begins? Thanks! :D -
Oversættelse:
ForumindlægHej Folkens.Er der nogen, der vil kigge nedenstående oversættelse FRA dansk TIL engelsk igennem?Der er fokus på forholdsord+navneform og forholdsord+"at-sætning".Mange danskere er interesseret i at høre historier fra Århus. En af dem handler om, at to mænd har opdaget en ny dyreart.De t... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej Hvor kan man finde en besvarelse på eksamensættet for STX A, som er fra 11.august 2011? -
Adjektiver
ForumindlægHej allesammen..Jeg har lavet nogle engelske sætninger, oversat fra dansk af... Den danske oversættelse har jeg fået skrevet ned endnu, men håber da alligevel at i vil rette dem samt at i kan forstå de forskellige sætninger.Engelsk:1. She borrowed the biggest and newest house.2. There is no furth... -
emner inde for slaveri?
ForumindlægHej lige nu har vi om emnet slaveri: Nogle her der kan fortælle mig hvilket emner der er de aller vigtigeste inde for slaveri, som jeg skal kunne snakke om? fx trekantshandlen mvh.Da jeg er igang med at skrive en del noter om det. -
Studentereksamen
ForumindlægHej, jeg bliver student i år og har et vigtigt spørgsmål til jer. Jeg har desværre fået 00 i min dansk terminsprøve, og det gør mig virkelig nervøs. Jeg er ret sikker på, at jeg kommer op i dansk skriftlig til eksamen, og jeg er bange for at dumpe. Mit spørgsmål er: Tæller de afsluttende fag og... -
Skriftlig Eksamen
ForumindlægHejsa. På fredag skal jeg op i skriftlig dansk. Jeg vil høre, om der var nogle steder på nettet hvor man kunne læse om noget mht. eksamen -
Kernekraftværk!!!!
ForumindlægHjææææææææælp... er der nogen der har en opgave liggende om et kernkraftværk eller bare nogle noter på DANSK!!!!Meget vigtigt... hjæælp.. snøft -
Article, kendetegn
ForumindlægHej, Er der nogle som har korte noter tl hvad en artikel er ? Meget gerne på engelsk. Dansk går også an :) -
Ordstilling?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med ordstillingen af et adverbium? Når verballeddet består af hjælpeverbum + hovedverbum, står adverbiet foran hovedverbet ligesom på dansk: He has suddenly stopped smoking Han er pludselig holdt op med at ryge S v A V ... -
Oversættelse engelsk A-niveau
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at oversætte denne tekst fra dansk til engelsk. Jeg har rigtig svært ved engelsk så vil høre om i kan spotte nogle grimme fejl: Den verdensberømte forfatter af spionromaner John Le Carré indrømmede for nylig, hvad mange af hans læsere i længere tid har haft mis...
