Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 9441 til 9460 af 174809
-
Matematik, bestået?
ForumindlægI matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise -
Matematik og Skizofreni
ForumindlægNogle der har en idé til hvordan man kan skrive i fagene Biologi og Matematik med emnet "Skizofreni"? På forhånd tak -
Eksamen i matematik
ForumindlægDer afholdes i dag den 15. december kl. 9:00 - 14:00 skriftlig eksamen i matematik. Eksaminander ønskes lykke til. Efter kl. 14:00 kan der stilles spørgsmål vedr. opgaverne. -
HJÆLP MATEMATIK OPGAVER !!
ForumindlægHey! Nogen som kan hjælpe mig med nogle matematik opgaver??? Har virkelig brug for hjælp, jeg har over 100 opgaver... :/ Skriv lige til mig hvis i kan :) så sender jeg jer straks opgaverne. Love you all. tak! -
MAT A
ForumindlægHvis et æg vejer 15% mere end et andet æg, hvor mange procent længere tid skal det så koges for at blive blødkogt? Skal jeg opstille den sådna her: y = 18,2 * 57(1,15)^0,67 ???? -
Fysik A og Kemi A SOP
ForumindlægHej! Jeg vil gerne skrive min SOP i fagene Fysik A og Kemi A. Jeg er virkelig interresseret i astrofysik og har fået nogle idéer som f.eks: Analyse af stjerners kemiske sammensætning ved hjælp af spektroskopi. Jeg vil gerne komme ind på hvordan man kan ved hjælp af spektroskopi, bestemme de ke... -
SRP a-bombe og a-kræft
ForumindlægHejsa alle sammen :) Jeg skal lav et beregningseksmpel på energimængden der frigives både ved A-bombe sprænging og ved fredlige udnyttelse af A-kræft jeg har prøvet mig lidt frem, men synes det er svært http://img135.imageshack.us/i/fysik.png/ Jeg ved at i atomben Little Boy var der 64 Kg rent... -
o eller a ??
ForumindlægHey folks! sidder her med en opgave omkring oversættelse. Vil gerne høre jeres bud og argumentation, da jeg næsten syns det er for nemt og enkelt og svare på. Ved ikk om jeg overser noget? opgaven: El libro norteamericano Edge of Dawn fue traducido dos veces al español y existe una versi&o... -
EKSAMEN Matematik..
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i Matematik og har fået spørgsmålet: Hvad er forskellen på absolut og relativ tilvækst? -
Rettelser? A hvad?
Forumindlæg...probably be replaced by these robots. They’re planning that these robots are also going to serve as playmates and even as pets. I ovenstående sætning, er jeg meget i tvivl om, hvorvidt der skal stå "these" eller "Those".. Nogle hints? Håber nogen vil hjælpe mig! Mvh, J -
Mat A
ForumindlægFunktionerne f og g er givet ved F(x)=4x-1 Og. g(x)=x^3 Bestem f(g(2)) -
normalfordelt stokastisk variabel X
ForumindlægHej jeg har stirret mig blind på den her opgave nu. Jeg tror godt jeg kan finde ud af den med hjælpemidler, i hvert b'eren, men jeg ved ikke hvordan jeg kan regne dem uden hjælpemidler? Tak på forhånd -
Fysik A
ForumindlægForklar ud fra fysiske begreber og love, hvorfor en helikopter kan løfte sig op. -
DIFFERENTIALLIGNING A
ForumindlægJeg har brugt CAS Det jeg gjorde var : desolve(N'=(0,08*t-1/t)*N and N(1)=1,2*10^6,t,N) Derefter fik jeg N(t)=(1,10*10^6*(1,08329)^t)/t Jeg indsætter så t=1 og får N(1)=1,2*10^6 Det jeg har lavet er forkert for der står allerede i opgavebeskrivelsen at til tidspunktet t=1 er populat... -
Andengradspolynomiet - Hjælp!!!!!
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe!!!!!!!!! Jeg er så forvirret, hvordan er det man løser denne opgave uden hjælpemidler?? Hvornår bruger man nulreglen og faktorisering og hvornår er det man bruger løsningsformlen og diskriminantformlen.. opgaven er vedhæftet. -
ligning for a
ForumindlægHej SP Håber I kan hjælpe mig med b og c i det vedhæftet fil Mange tak på forhånd og god weekend!!!! -
Biologi A - Dansk A: Bioethanol
ForumindlægHey derude. Sagen er den at vi skal skrive SRP opgave lige om hjørnet, og mine vejledere har virkelig ikke hjulpet det store. Jeg har besluttet mig for at skrive omkring emnet Bioethanol. Til torsdag skal jeg gerne have et bud på en problemstilling klar. Jeg har indtil videre tænkt følgende: ... -
matematik eksamen
ForumindlægNogen der har en korekt besvarelse af skriftlig eksamen i matematik B 12. aug 2010? -
Prøve i matematik
ForumindlægHej. Jeg har været til prøve i matematik og jeg er utålmodig efter at høre om mine svar er rigtige. Jeg vil derfor gerne høre om der er nogen, der vil rette de opgaver, som jeg har lavet? På forhånd tak. -
(man sku dog tro dete var på A) beestemmelse af henholdsvis f(1) og f'(1)
ForumindlægJeg sidder her som en spadser til matematik og kan slet ikke finde ud af min aflevering. Her er første opgave så kan vi starte med den. Jeg har spurgt rundt både i familie og venner og de fatter den simpelthen heller ikke.... selv de ikke så spadser agtige til matematik i klassen kan heller ikke...
