Søgning på: tysk notater. Resultater: 9521 til 9540 af 18469
-
Case til eksamen i psykologi???
ForumindlægHej Alle Er der nogen der ved hvordan man skal gribe en case an til psykologi eksamen? Håber der er nogen der har en god fremgangsmåde, eller gode tips (: -
Papir og Eksamen
ForumindlægHvornår er det okay at kigge på sit papir til eksamen? Hvis det overhovedet er det? og det er mundtligt! :) -
det gyldne snit
ForumindlægHej :) Jeg er ved at kigge på det gyldne snit som jeg kan komme op i til eksamen.. Jeg kan godt finde ud af selve beviset men ved faktisk ikke helt hvad jeg finder ud af.. Hvis Φ =x/y=1-√5/2 er det så forholdet for linjen eller raktanglen ?? Julie -
FSA Biologi eksamen :( gonna die ...hjælp
ForumindlægHej alle vidunderlige mennesker !! :) Jeg skal op i biologi her til FSA ' eksamnerne.. OG DER ER PÅSKEFERIE Og jeg har et STORT probleM , ELLER FLERE : 1. Vi har den samme lærer i fysik , og biologi . Så vi har lavet fysik det meste af året ;( 2. Jeg er dårlig til biologi 3. DER ER INGEN DER ... -
Vær sød og hjælpe mig :-D
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
Oversættelse endelser
ForumindlægHey :D Hvordan oversætter man smeltede? Alle de endelser der kommer på dansk (Altså smelter, smeltende OSV) Hvis man slår det op i ordbog, kommer der dette frem, men hvordan er jeg sikker på hvordan man håndterer det på? :P verbum <-r, -de, -t> schmelzen <schmilzt, schmolz, geschm... -
1 sætning
ForumindlægEr denne sætning oversat korrekt?\n\nDa drengen var faldet i søvn, udtænkte Eisenhans en prøve. \n\nAls der Knabe einschlafen, ausdenkt Eisenhans eine Probe. -
Auswitz
ForumindlægHej. er der ikke nogle der kan hjælpe med en opgave om Auswitz og andre kz-lejre. eller i så fald ved hvor man kan finde nogle godt oplysinger. så ville jeg blíve meget glad :) -
4 ord!
Forumindlæg"Er det dig, Michael?"Es ist dir, Michael?Har sagt at er = udsagnsled, det = grundlad.Så har jeg sagt, hvem "er"? Det er "'det".Hvad er det, det er "dig".. så altså, at dig er akkusativ.. er det rigtigt? eller hedder den:Es ist dich, Michael. vh. Kat :) -
Rote Armee Fraktion
ForumindlægHej. Jeg sidder med en fremlæggelse om RAF og jeg kan ikke finde nok om det på nettet. Det ville være dejligt hvis i ville hjælpe med at besvare spørgsmålene eller give mig et link så jeg selv kan finde dem :) -Hvorfor startede de? -Hvem støttede dem? -Hvad ville de? -Hvad har de opnået? -Hvad h... -
Rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette dette lille stykke? :)"Die Leute fahren nicht nach Österreich weil es Wärme, gutes Essen, Shopping, viele Sportsattraktionen oder historisches Monumenten gibt. Fährt man z.B. nach Mallorca ist es gewöhnlich weil man die Wärme genießen will. Aber warum reist man dan... -
1-sekund-spørgsmål
ForumindlægSkal førnutid som f.eks. gewesen stå bagerst i en sætning? -
Eksamen i morgen - Tyskland 1918-45! HJÆLP Please!
ForumindlægJeg skal til historie-eksamen i morgen (24-timers) og jeg har været så "heldig" at trække noget om Tysklands historie 1919-45. jeg har fået en erindring af Philip Scheidemann som fortæller om hvordan han taler til folket ved proklamationen af Weimarrepublikken. I den forbindelse siger ... -
Synopsis ideer
ForumindlægHej.. Skal skrive en synopsis indenfor emnet: "krig, medier og teknologi". Er selv lidt på bar bund! Håber nogle af jer havde nogle gode ideer til emner tak. -
Et hurtigt spørgsmål..
ForumindlægHej.. Jeg er i tvivl om glosen: på Grøndland Hedder det An/auf/in Grönland? Kram -
Ønsker rettelse af tekst.
ForumindlægDie „Kammeraden“ beweisen kein Verständnis für Florian und seine Angst für Bälle. Obgleich sie weissen, dass er schwach und nicht identisch mit den anderen Mitgliedern war, hänseln und verhauen sie ihn. Sie waren sehr widerlich, gewalttätig und dominieren, das ist, was sie zum Ausdruc... -
of -genitiv? hjælp til sætning
ForumindlægHej hvis jeg skal oversætte denne sætning med hensyn til genitiv: Jeg har oversat dette Først gik arbejderne på byens største stålværk i strejke.: . At first the workers at the biggest steel factory in the town went on strike. eller of the town? -
Geografi
ForumindlægHey, jeg har læst om de to ting kan slet ikke finde på noget, jeg skal aflevere det imorgen, håber i vil lige se på det. Tak på forhånd, Hvor der findes bevarende pladerand (aktive forkastningszoner) og jeg skal gøre rede for hovedtankerne bag pladetektonikteorien, -
Hjælp til en kort sætning :-)
ForumindlægHejsa :-) Hvordan oversætter jeg sætningen: "Han lå i koma i flere måneder" Det er især ordene "i flere måneder" jeg har svært ved. Håber nogen kan hjælpe mig -
Hvad skal man når der er 2 udsagnsord i en sætning i førnutid?
ForumindlægJeg ved ikke hvad man skal når der er 2 udsagnsord i en sætning i førnutid håber i kan hjælpe. Jeg har fx. skrevet: Ich bin gegangen zehn kilometer gelaufen. Og: Du hast gespielt Musik. pls forklar hvordan og hvad jeg skal gøre og ikke kom med de der lorte kommentarer
