Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 9601 til 9620 af 109300
-
skriftlig eksamen i engelsk
ForumindlægHej derude, jeg skal snart op i engelsk eksamen skriftligt. Jeg er ikke den store grammatik-haj, er der nogle der kan hjælpe med nogle evt. måder at øve delprøve 1? og gerne 2. -
Emne SRP engelsk + billedkunst? Hjælp!
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i det dilemma at jeg har valgt engelsk og billedkunst som fag til min SRP, men jeg har vitterligt ingen anelse om hvad jeg kan vælge som underemne? Alle forslag modtages med glæde! :) -
hjælp til rettelse af engelsk stil
Forumindlæghej alle sammen jeg vil bare gerne have hjælp til at rette en engelsk stil om fedme. Stilen er på ca. 800 ord. hvis nogen har tid, vil jeg blive rigtig glad hvis de gad at tage sig tid til at rette den for mig på forhånd tak -
engelsk-tysk-dansk lektiehjælp
ForumindlægPrivatundervisning / lektiehjælp gives i engelsk, tysk og dansk af cand.mag. -tidligere gymnasie- og sprogcenterlærer- nord for København. Prisen er 15o kr. i timen ligegyldigt hvor mange deltagere der er -op til 5. Kontakt: mail til swellb[email protected] -
Engelsk A eksamen
ForumindlægHej derude Er der nogen som har været oppe i engelsk a, som kan fortælle hvad de trak? På Dansk A niveau læste vi alt mulig om de forskellige perioder, men jeg kom op i noget som var meget mere ukompliceret, som DSB Harry. På forhånd tak -
engelsk essay om scary movies
ForumindlægHJÆLP mig jwg skal skrive et engelsk essay til i morgen om scary movies der tager sted i 1995 og jeg har prøvet at søge på den her på siden men jeg kan kun finde en fra 3.g så en please hjælå hvis i har den selv så læg den ind!!!!! -
VEJLEDER SAMFUNDSFAG & ENGELSK!
ForumindlægKære jer derude! Jeg har virkelig brug for en vejleder til min SRP og søger dermed en lære der har speciale i Engelsk og samfundsfag. Lønnen vil være timeløn, hvis du er intresseret så kontakt venligt på beskeden her. Mvh. Ida. -
AT- Engelsk og Biologi(Havet)
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene Engelsk og Biologi, men jeg kæmper stadig en del med min sag. Jeg vil vilgt gerne koble et værk som eks "Den gamle mand og havet på", men jeg er åben for alle forslag. På forhånd tak:) -
Medicin kvote 2 i Århus
ForumindlægHej, Jeg har suppleret de 5 adgangsgivende fag til medicin: Dansk A, fysik B, matematik A, engelsk B & kemi B. Miine karakterer er (gennemsnittet af den skriftlige + mundtlige eksamen) : Dansk: 12 Kemi: 12 Engelsk: 12 Fysik: 9 MatematiK: 10 Gennemsnit: 11,0 Lad os s... -
y=b*e^kt og fordoblingskonstant - HJÆLP!
ForumindlægVerdens produktion af zink kan for perioden 1900-1990 tilnærmelsesvis beskrives ved følgende model: y= b*e^(k*t) y er verdensproduktionen af zink (målt i megaton) t er antal år efter 1900. I 1900 var verdensproduktionen af zink 0,40 megaton I 1990 var verdensproduktionen af zink 7,0 megato... -
Rettelse af lille engelsk tekst !!!:) :) :)
ForumindlægHey gutter :) Det ville være perfekt hvis i gad kigge lidt på den her tekst ... For mit engelsk er ikke i top :( Philip is an Englishman. He comes from a middle-upper class family. Philip is a person who is very devoted in social status and power. He also thinks a lot about what other people t... -
Bestået fag eller ligemeget?
ForumindlægHej, jeg har fået øje for en spændende uddannelse, men sagen er den, at jeg til mat B eksamen fik 00 og derved ikke bestod af uheldige årsager... På denne uddannelse står der som adgangskrav: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), højere teknisk eksamen (htx), højere forberedelses... -
Grammatik fejl på engelsk
ForumindlægHej, jeg skal skrive en lille historie i engelsk, men jeg har problemer med grammatikken især datid og nutid. Her er historien Not long ago I travelt to BERLIN. BERLIN was some of the biggest, cultural and historic City I have bene too. Something that really shocked me, was that every... -
Kemi B-niveau eksamen hvad er essentielt
ForumindlægHejsa jeg skal op til Kemi-B niveau eksamen snart og påtrods af jeg har læst bogen ganske ihærdigt er jeg meget nervøs for om jeg nu har øvet mig nok på de detaljer jeg skal vide til en eksamen. Jeg er ganske meget i tvivl om hvordan en god gennemgang af et emne for eksempel kunne se ud. For ekse... -
engelsk oversættese- rettelse plz
ForumindlægJarlen af Bothwell, den berømte skotske adelsmand, var protestant, men ønskede ikke, at Skotland skulle forenes med England. I en alder af 24 år måtte han drage udenlands og rejste i årevis omkring i Europa. Han besøgte også Danmark, hvor han løb bort med en ung adelsdame, som han senere forlod. ... -
B-niv. fys. opg. Hjælp mig fysikgenier...
ForumindlægJeg har fået et opgave med ordlyden:"En skateboardbane har form som en kvartcirkel med radius 2,5 m. Skateboardkørerens tyngdepunkt er 1,1 m over banen.- Hvilken fart skal skateboardkøreren have på det flade stykke for at køre op til kanten af den kvartcirkelformede bane?- Vurdér, hvor stor ... -
regneregl for: (x+y)^(a/b)
Forumindlægnår og og . x oy y er reelle tal. Hvilke regnergler gælder der egentligt? Jeg leder efter en udviddet version af bionomialformlen :) -
Andengrads polynomier ( bestem a og b )
ForumindlægHej jeg sidder lige med en opgave, som skal laves uden hjælpemidler. men sidder lige lidt fast opgaven er vedhæftet. -
Hjælp mig med engelsk har brug for at se om det er rigtigt
ForumindlægHej jeg vil bare lige være sikker på om jeg har lavet det her rigtigt alså rigtire bøjninger og så videre og om man kan forstå det jeg har lavet et resume af en film jeg har set The Wolverine til min engelsk lære Now i gonna tell you about one of my favourite movies the movie starts in 1945 w... -
Hælp til engelsk stil!
ForumindlægHej allesammen... Er der ikke en der vil rette den her for mig?(har lagt den ind en gang, men fik intet respons :-( )Skal skrive et hjælpsomt brev til en ny elev fra et andet land.Welcome to our schoolDear Anthony.Our teacher has talked a lot about you, and she explained how difficult it is to re...
