Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 9641 til 9660 af 163700
-
Må muligvis ikke skifte valgfag...kan det passe?????????
ForumindlægHej Jeg er ved at afslutte 2g STX og har begået en kæmpe fejl...jeg har valgt Engelsk A som valgfag i 3g istedet for Fysik A, som jeg fortryder... :( Jeg skrev til vicerektor, som svarede "Alt det tager jeg stilling til efter sommerferien, men det er muligvis ikke muligt" - det kan je... -
Studentereksamensopgaver stx Mat A
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde gamle matematik studentereksamensopgaver fra stx på a-niveau? Håber meget I kan hjælpe mig! -
5 a-fag
ForumindlægHej, er der nogen der ved, hvor meget man må gange sit snit med, hvis man har haft 5 A-fag? På forhånd tak :-) -
Samfundsfag A eksamen 2015
ForumindlægHej! Er der nogle af jer, som lægger inde med den skriftlige eksamen i samfundsfag A fra sidste år - Eller generelt lægger inde med nogle fra de forrige år? -
Betydningen af tallet a
ForumindlægHvordan ville i forklare tallet a, når i går ind under stats/list og trykker regression , LinReg(ax+b) -
Tysk a eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogle der ligger inde med et eksamenssæt for skriftlig tysk A, som jeg må få? Vil nemlig gerne øve mig på nogle. Tak på forhånd! -
bestem a i en retvinklet trekant
ForumindlægSidder her og føler mig rigtig dum.. men: Vi har en retvinklet trekant med kateterne a og a+1 . Bestem a, når længden af hypotenusen er √13 . Hvordan gør jeg det når det er uden hjælpemidler? -
Differentiering af x^a
ForumindlægEr der nogen som kender beviset for x^a, altså potens funktionen. Kender beviset for x^n, men min bog har også et bevis for x^a - det forstår jeg bare ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :) -
Plz det haster - rettelse af engelsk stil!!!
ForumindlægHEj alle sammen Er der ikke nogle dejlige mennesker som vil være så søde at kigge på min stil. Jeg er ikke så god til grammatik, så plz er der ikke nogen som vil kigge på den :D På forhånd tak Nille -
Engelsk B uden hjælpemidler STX
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i Engelsk B STX. Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal øve mig. Er der nogen som har nogle gode hjemmesider eller ideer til hvad jeg kan kigge på? Det drejer sig altså om Engelsk B udenhjælpemidler. Tak på forhånd :) -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
f(x) = 4*a
Forumindlægf(x) = 4 * a hvor a er et positivt tal. grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100) ^^bestem tallet a HJÆLP er virkelig helt blank -
0 = 1= a?
ForumindlægHej derude. Der er noget, som ikke er klar til mig, når der står 0 = 1 = a. Texten følger herunder: Bemærkning 647 Hvis man udstyrer en mængde med ´et element a med de to ens kompositionsregler: a + a = a , og a · a = a, så er ({a} , +, ·) en ring med to ens neutralelementer 0 = 1 ... -
Lommeregner-Niveau A
ForumindlægHej - jeg skal købe lommeregner. Hvilken lommeregner er god til b-og a niveau. Jeg går på b-niveau ligenu. tak -
Naturvidenskab med triple A
ForumindlægHej, jeg er lige blevet 1.g'er på STX og har valgt en naturvidenskablig linje med matematik på A og fysik, kemi på B. Jeg er rigtig glad for fysik og kemi, og jeg har fået af vide af vores tutorere at der er visse fordele ved at vælge disse tre ovennævnte fag på A-niveau (bortset fra de man... -
IT - A opgave
Forumindlæghej.jeg skal lave mit store års projekt i IT-A. jeg skriver om et fitness center, men aner ikke hvordan jeg skal starte og hvad den alt skal indeholde. derfor ville jeg blive meget glad, hvis der evt. var en der havde lavet en lignende opgave, som kunne komme med nogle forslag.på forhånd tak. -
opg 5170 i Eks A
ForumindlægHej.. kan godt bruge lidt hjælp til opg: 5170: (dM/dt)=0,0005*M(160*M) og M(0)=8... og vi skal bestemme en forskrift for M???? skal jeg bruge dy/dx=y(b-ay) eller y=(b/a)/(1+c*e^ax)??? -
Terminsprøve i Matematik A
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i matematik A imorgen (fredag). Hvilke ting er vigtige at vide i forhold til den første del af prøven der er uden hjælpemidler? Og hvilke opgaver er typiske i anden del af opgaven? Håber i vil hjælpe, så jeg kan forberede mig til det. KH. -
Hjælp til Historie A niveau - AT
ForumindlægHej Alle :) Er der nogle der har mulighed for at læse min problemstilling og underspg. og giv mig kritik? Jeg skriver i historie/samf begge A niveau.. Jeg synes bare jeg manger historiske aspekter i mine underspørgesmål Så evt nogle der vil hjælpe mig med det? Så sender jeg gerne d 6 linjer det h... -
A og b eksponentiel funktion
Forumindlæger lidt usikker på hvad a og b er? nogen der kan hjælpe
