Søgning på: tysk analyse. Resultater: 9781 til 9800 af 38621
-
Lille oversættelse til tysk
Forumindlæg<span style="font-size:11.0pt;mso-bidi-font-size:16.0pt; mso-bidi-font-family:Courier">Det handler om at Pit skal købe en ny motorcykle så han får tidligere fri for arbejde for at tage hen og købe den. Han vil selv indregistrer den så kan bliver nød til at trække den hjem. Om af... -
Please ret mit tysk!!
Forumindlæg"Den sjælelige rådgiver" (1958) er en typisk Siegfried Lenz-novelle. Den handler om en mand, der tilsyneladende er godheden selv. Hans navn er Wenzel Wittko, han er ugebladets brevkasseredaktør, der besvarer læsernes breve. Han kan løse alle mulige problemer. Eller kan han nu virkelig o... -
rettelse af tysk stil
Forumindlægkan jeg få en til at kigge min stil igennem og tjekke for diverse fejl? tusind tak på forhåndJenseits der StilleLara schläft in ihrem Bett während Mozarts Klarinettekonzert spielt in der Hintergrund. Sie liegt mit ihrer Klarinette an ihren Körper gepresst. Ihre Mutter, Kai, kommt und will die Kas... -
Hjælp til rettelse af tysk resume!
ForumindlægHej! Det ville være skønt, hvis nogen lige vil skue dette referat igennem for for fejl.På forhånd tak. Das Novelle ”Ein rotes kleid” handelt von Liebe, Trauer und dass man soll tun, was man will. Die Geschichte fängt an mit ein junger Mn und eine junge Frau. Sie sind sehr verliebt und gehen zusam... -
Oversættelse dk-tysk 2
ForumindlægHej igen...Har lige en del til der gerne må kigges lidt på... :) igen på forhånd tak...Har skrevet den danske del først og derefter oversættelsen! Lübeck, der blev grundlagt i 1143, blev fri rigsstad i 1226, og allerede i det 13. århundrede var byen kendt som hansestad med blomstrende handel. Fra... -
Tyske sætninger med infinitiv?!
ForumindlægHej! Er der nogen derude, som har tid til at kigge på disse sætninger?Det er nogle få sætninger med infinitiv, som jeg er i tvivl om. Håber I vil hjælpe! Martina tav i stedet for at sige sin mening. Martina zögerte anstatt ihre Meinung zu saggen. Fra Schwarz forlod forretningen uden at ... -
7 linjer tysk - hjælp til rettelse
ForumindlægHej Har disse syv linjer. Er der en der vil rette dem? Ich denke die Grossmutter hat richtig gehandelt in die Situation. Sie schützte die jungen Mädchen gegen die russischen Soldaten, bei verstecken ihnen auf dem Dachboden. Als die Soldaten fragte über das lebte einige junge Mädchen in das Haus, ... -
Tysk - ganske kort
ForumindlægHej - er der nogen som kan rette det jeg har skrevet? :) - Ich denkt sowohl negative als auch positive. Zum Beispiel, ich denke wenn junge Menschen feiern auf einer Party, aber ich denke auch, dass Alkohol kann verschiedenen Krankheiten verursachen, zum Beispiel Krebs. Es ist okay, wenn junge Me... -
Oversættelse af Tysk sang
ForumindlægSkal ha oversat den her sang hurtigst muligt. Tak på forhånd Die Sonne scheint heute die ganze Nacht Hängt tausend Zettel in die Nachtbarschaft Wenn's heute lauter wird dann tut's uns leid Komm vorbei und alles andere kommst dann von allein Que que salta, que mueve tu cuerpo y salta Qu... -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige været til skriftlig tysk eksamen, og er meget spændt på resultatet. Der vil jeg høre, om der er en venlig sjæl, der kunne være interesseret i at læse den igennem og bedømme den med en eventuel karakter:-) Jeg følte selv, at oversættelsen og teksten var rimelig svær. Der Übe... -
Victimes of war (sang analyse)
ForumindlægHej Jeg har lige forsøgt at hjælpe min lillebror med at analysere sangen "Victims of war". Vi har meget svært ved at gennemskue den, så nu må vi have hjælp fra nogle kloge hoveder. Her er sangen: In Europe and America, there's a growing feeling of hysteria Conditioned to respond ... -
Analyse af Soldaternes hjemkomst til København 9. September 1849
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg er lige nu i gang med at lave en synopsis i dansk og jeg har valgt at skulle analysere et billed. Billedet er malet af David Monies og det hedder 'Soldaternes Hjemkomst til København 9. September 1849'. Jeg skal finde ud af, hvilket billed det er, altså hvil... -
Analyse af "Nik & Jay - Mod Solnedgangen"
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal op til dansk eksamen, her snart og jeg skal have analyseret "Mod Solnedgangen" af Nik & Jay :-) Jeg har selv et par ideér om hvordan den KAN fortolkes, men er meget interesseret i at høre andre inputs? :-) Idéer til svar: - Hvad mener du den handl... -
Rettelse af tysk stil.
ForumindlægHej! Jeg har skrevet en tysk stil om min rejse til Berlin. Jeg er virklig dårlig til tysk, men har dog gjort min bedste. Hvis du er interesseret i at rette er du mere end velkommen til det. På forhånd mange tak. :-) <span lang="DE" style="font-size:16.0pt;mso-bidi-font-size:... -
Rettelse af tysk opgave - Die Sterntaler
ForumindlægHey er der nogen der vil være så venlige at rette denne tysk opgave? Det ville jeg virkelig sætte pris på :) 1) Wir hören über ein kleines Mädchen, das ihre Eltern verloren hat. Sie hatte kein Haus, wo sie schlafen konnte und sie war in Armut. Das einzige Ding, das sie übrig hatte, war ein Br... -
rettelse af tysk stil
ForumindlægHej... jeg håber meget på hjælp til rettelse af min tyske stil! 2)Martin Reinhardt ist arbeitlos weil er seine Arbeit als Kunsthistoriker verloren hat nach dem Fall der Mauer. Der früher Nachbar Martin Reinhardts har dass er arbeitslos gehört. Der Nachbar möchten ihm helfen und deshalb bietet er ... -
analyse og fortolkning af herman bangs "ludvigsbakke"
Forumindlægmin 3. g-opgaves emne er hermed bestemt, og jeg mangler nogle gode eksempler på hvordan dette KUNNE gribes an. jeg har før analyseret "ved vejen" og "irene holm", så jeg behøver ikke fakta om perioden eller herman bang selv, med mindre de i forbindelse med netop denne roman er... -
Larsløkke Nytårs Tale 2016 Retorisk Analyse
ForumindlægHej har brug for hjælp til analyse af larsløkkes nytårs tale. Tænker at jeg ville starte emd at skrive omkring Omstændigheder; hvilke ville indehiolder; Afsender ( Etos ). Når nu jeg har valgt at bruge etos skal jeg så finde eksempler fra talen der bakker det op eller skal jeg bare forklare ud ... -
Tysk korrektur hvis i har tid SP.
ForumindlægHej kolleger på SP. Jeg har lavet denne fristil om en normal hverdag i DDR. Jeg ved selvfølgelig godt at den langt fra er sand men dette er også ligegyldigt. Jeg har nu rettet den igennem tre gange og syntes at jeg med mine tysk kundskaber ikke kan finde flere fejl. Det kan selvfølgelig også vær... -
Er der nogle her som kan hjælpe mig, med at oversætte dette danske til Tysk? Tak (:
ForumindlægJeg er ikke ligefrem den bedste til Tysk, men vil i ikke rette dette her? eller oversætte det fra Dansk til Tys :D
