Søgning på: tysk notater. Resultater: 9861 til 9880 af 18469
-
Forbedrede sig til undervisning?
ForumindlægHej hvordan forbedrer man sig bedst til undervisningen på STX? På forhånd tak -
Genetik
ForumindlægJeg har lige nu en aflevering for om genetik, som jeg har vedhæftet nedenunder. Er det meningen i opgave 1, at jeg også skal komme ind på meiose? Er det relevant? Og er der nogle, der har nogle gode stikord til mig til opgaven? Jeg har tonsvis af noter, men det kan godt være svært lige at få anve... -
terminprøve hjælp det haster!!!!
Forumindlæghej er der nogen der ved, hvad man skal have af materialer, med til færdighedsregning terminprøven? jeg skal nemlige op til det imorgen :/ -
Hjælp
Forumindlæg(a-9)*(9+a) = a*a= a^2 -9*9= -81 = a^2-81 rigtigt? -
Kigge i papir?
ForumindlægJeg skal til en mundtlig eksamen, hvor jeg trækker et eksamens spm. hvorefter jeg har 30 min. til forberedelse. Dertil har jeg talepapir med inde til eksamen (jeg hat først selv 7 min. til at besvare spørgsmålene). Jeg ved godt, man ikke HELE TIDEN skal se ned i sit talepapir, men det er vel hele... -
Afgangsprøve i fysik/kemi
ForumindlægHJÆÆÆLP Jeg skal op i mundtlig fysik efter prøveform B i næste uge, men har ingen anelse om hvordan det foregår. Er der nogen der kan hjælpe? I må også meget gerne skrive, hvis i har noter til følgende emner: Syre og baser: Surt, basisk, pH-værdi, H+, ætsning af metaller, stærke/svage syrer o... -
sætning om arbejde iforhold til mekanisk og kinetisk energi
ForumindlægHej. Min fysik lære er utrolig hurtig på tavlen og tit er det sket at jeg ikke har nået at få skrevet alt ned, og nu sidder jeg og skal forberede mig til eksamen og kan se at der er et regnestykke jeg ikke fik afslutningen med på. Jeg håber der er nogen der kan se hvad det hele betyder og hvad j... -
Religionsanalyse Tips?
ForumindlægHej alle, jeg skal snart til eksamen i Religion C, hvor jeg skal analysere en eller to tekster, som jeg trækker. Jeg følger pt. denne model ift. analysen: https://imgur.com/a/aBxX7FR Dette er et eksempel på en tekst jeg kan trække: https://imgur.com/a/JHyxb53 Er det bare mig, eller er det ikke... -
Romantikken
ForumindlægEr der nogle som vil skrive i korte træk, hvad romantikken gik ud på -
oversættelser
ForumindlægJeg har brug for hjælp til nogle oversættelser i tillægsordernes gradbøjninger! Læreren gav hende højere karakterer. Forældrene var mere tilfredse end før. Martin Siedler var mere optimistisk nu. Annes største oplevelse var Marco. Hun blev varm og kold, når hun tænkte på ham. Hendes højes... -
"Der Tunnel"
ForumindlægHej allesammen . Jeg sidder og skal i gang med at lave en stil om 2 af hovedpersonerne fra filmen "Der tunnel", men efter som jeg ikke har set halvdelen af filmen er det lidt svært . Er det evt. nogen der har lavet noget i den stil som kan sende nogle stik ord eller noget? Det er en opg... -
HJÆLP!
Forumindlægjeg skal som nogle af de andre samenligne et selvvalgt land med danmark, og jeg har valgt tyskland. jeg har tænkt mig at sammenligne arbejdsløshed, indskomst og forbrug? men når jeg går ind på oecd, og dst.dk kan jeg slet ikke finde ud af at finde tallene, er der nogen som kan hjælpe mig med ... -
HJÆLP HASTER!!
ForumindlægHej :) Jeg sidder med et billede af Casper Friedrich, Kridtklint på Rügen, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at analysere det :/ er der nogen der vil prøve at kigge på det og fortælle hvad i mener og kan få ud af det?? Mvh Line -
rettelse af en tyskstil!
ForumindlægÜbersiedeln in AarhusMein Geburtsort ist in Odense. Ich bin in Odense Sygehus geboren. Ich bin in Odense vor 12 Jahre wohnen und danach übersiedeln ich zusammen mit meiner Familie nach Århus, weil meinen Vater bekommt Arbeit als Arzt in Århus Kommune Hospital. Wir übersiedeln in Risskov und ich g... -
oversættelse!!!
ForumindlægHej. jeg har en aflevering for til imorgen .. men jeg er desværre støst på en sætning jeg bar ikk kan få oversat ordenligt. såå det ville være super dejligt hvis der var en eller flere der evt. kunne hjælpe. sætningen lyder: De er meget talentfulde, og Hamit har nu skiftet klub, fordi Bayern Münc... -
oversættelse....
ForumindlægJeg døjer med en sætning, håber nogle kan hjælpe.De er imod Lisa og Pauls ægteskab, og det har været (=var) umuligt at ænde forældrenes indstilling.mit eget forslag....:Sie sind gegen Lisas und Pauls Ehe, und es hat unmöglich werden, zu ändern der Befürwortung der Eltern...på forhånd tak... -
Billedkunst
ForumindlægHey....Jeg har virkelig et problem her.. jeg kan simpelthen ikke forstå hvad forskellen er mellem den franske impressionisme og den danske impressionisme... hvad er forskellen? er de ikke det samme da?Jeg håber virkelig at nogen gider hjælpe mig.. -
Engelsk!!!!! Problemformulering...
ForumindlægJeg skal om noget tid igang med at skrive projekt i engelsk om Hooliganism! Jeg ville høre om der er nogen der har nogle ideer eller rettelser:ProblemformuleringHooliganismA discribtion of a typical Hooligan.Problemstillinger:Who invented the word hooligan and when was it first used?What can be t... -
forventningssamtale
Forumindlæger der nogen der ved hvad en forventningssamtale går ud på og hvad det er -
Hvordan er psykologi på gym?
ForumindlægSom sagt/skrevet så vil jeg bare høre, hvordan psykologi er på gym? Er det som man forventer det er, hårdt /nemt, interresant/kedeligt? Hvad laver man i timerne og hvad er det gode og det dårlige?
