Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 9961 til 9980 af 19198
-
Stadium Reporter søges!!!
Forumindlæg- Er du vild med fodbold? - Er du god til engelsk? - Ønsker du at tjene penge på at tage til stadions og se fodbold? Så er dette måske det perfekt fritidsjob for dig! Jeg har tidligere reklameret med jobbet som Stadium Reporters under vores tidligere navn Enetpulse. Firmaet har nu skiftet navn ... -
Flagfootball
ForumindlægHej drenge. Jeg har meget svært ved matematik, jeg håber i kan hjælpe mig! Flagfootball spilles på en bane, der er mindre end den, man bruger til Amerikansk fodbold. Det anbefales at spille på en bane der har målene 70x30 yards. 3/a Omregn målene til meter, når 1 yard= 0,9144 I reglerne står a... -
Opgaver til I år er alting anderledes Ina Bruhn
ForumindlægHar i mere jeg kan fylde på? Opgave A Giv en karakteristik af klassen: Pigerne: Maiken: med i Flinketøserne Dorte: med i Flinketøserne, Sofie: med SF Trine: med i Flinketøserne Frederikke: med i SF Katrine: dronning over pigerne, bestemmende, Line: med i Katrines gruppe Britt:... -
Projekt om sport og ungdom
ForumindlægHej alle Jeg har fået et projektoplæg om sport og ungdom. Jeg vil gerne lave et udstyr som kan mindske skaderne i fodbold, da jeg selv spiller fodbold på eliteniveau. Jeg er dog i tvivl om jeg skal lave en benskinne som kan hjælpe med blodcirkulationen og det kan mindske skaderne? Eller om j... -
Problemregning med værdi
ForumindlægGodaften. Jeg håber, at nogen kan hjælpe, for jeg forstår ikke opgaven: Jens og Ole havde tippet for ialt 20 kr. Jens havde betalt 12 kr. og Ole 8 kr. De fik 11 rigtige og vandt 828 kr. Hvordan skulle gevinsten fordeles imellem dem? Den har jeg fundet ud af. Ved du hvad chancen for 13 rigtige... -
Lidt hjælp til oversættelse
ForumindlægHej. Jeg vil være glad for hvis der vr en der kunne hjælpe mig med at oversætte følgende sætninger til tysk:) 1. Sangen handler om et mord der er blevet begået og som skal opklares. 2. Hun ser en tegning som er tegnet af pernille som forestiller pindsvin som viser sig at være biller. 3. Han bruge... -
hjælp til perspektivering under eksamens emne
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder og laver dispositioner til min kemi-B eksamen.. nu sidder jeg og laver disposition over emnet kemisk ligevægt, og for at fuldende min disposition skal jeg finde noget at perspektivere til, til dette emne.. er der nogle som sidder inde med forslag, må i meget gerne skri... -
Radioaktiv støvsuger?
ForumindlægHey you (: Skal op i mundtlig fysik til FSA-eksamen på fredag. Kiggede lige nogle forskellige dispositioner i gennem her på Studieportalen. Faldt over en disposition for Radioaktivitet, hvor en elev, i begyndelsen af prøven, vil stille en støvsuger ned i en kælder. Lidt længere fremme i prøven v... -
Spektre - emission og absorptions
ForumindlægHej Jeg laver dispositioner til fysik. I en disposition har jeg skrevet om emission og absorptionsspektre, hvor jeg er kommet ind på hvad de forskellige (Altså hvad de betyder). I en anden disposition skal jeg skrrive om det elektromagnetiske spektrum. Og her nævner rjeg om synligt lys, mikr... -
Der Untergang
ForumindlægSørg for at se denne film.Skræmmende, og fantastisk historie om Hitlers sidste dage.Specielt interressant er den fordi den viser krigen fra tyskernes side, noget der mig bekendt ikke er set før. -
karakterer!?
ForumindlægFor det første føler jeg mig røvrendt fordi en fra min klasse som OVERHOVEDET ikek kan sankke tysk har fået 10 som afslu´ttende mdt. karakter, men nok om det.. Jeg har hermed fået afsluttende karakterer (ikek eksamens) og de ser således ud: Kemi mdt. 7 Kemi skft. 7 Tysk mdt. 10 Tysk skrft. 12 Bio... -
lille sætning
ForumindlægHvordan ville I sige følgende sætning på tysk?, skal indgå i en aflevering,som jeg ellers er færdig med.Han var en af Tysklands største digtere og kulturpersonligheder nogensinde. På forhånd tak for hjælpen:) -
At gå i skole..
ForumindlægHey! at gå i skole Hedder det på tysk : In der Schule gehen / In die Schule gehen! Blev pludselig i tvivl om hvorvidt det er stilstand eller bevægelse?! -
oversættelse af en sætning
Forumindlæghej .. tænkte på om der er nogen som kan hjælpe mig med en sætning .. skal skrive på tysk noget i stil med: som de fleste nok ved, var der forskel på om man boede i øst eller west i det tidligere tyskland.. hilfe bitte -
FSA 2010 Terminsprøver
ForumindlægTil alle jer som havde FSA 2010 afgangseksamen (sidste år) i folkeskolen: Kan i ikke skrive hva den skriftlige opgave skulle handle om indenfor TYSK, ENGELSK, DANSK? På forhånd tak!!!!!:) -
hjælp til oversættelse
Forumindlæghvordan vil man på tysk sige: "han kommer til at fremstå sårbar". jeg er lidt i tvivl om jeg skal bruge verbet "auftreten" eller om jeg skal bruge "wirken" -
Sein, haben og werden!
ForumindlægHej! Er der nogen som kan hjelpe mig med tysk? :) jeg skal svara på et spørgsmå som lyder således: Fortæl lidt om 'sein, haben og werden' hvornår skal man bruge disse ord, og i hvilke tider? -
PROJEKTOPGAVE 9. KLASSE HJÆLP!
ForumindlægHejsa... Vores emne er Volkswagen (folkevognen). Vi vil finde ud af hvad den har betydet for den tyske bilindustri i dag. Og hvorfor den var så speciel lige da den blev produceret. Hvad kunne være et godt produkt ? På forhånd tak! :D -
skriftlig eksamen - robert fischer
Forumindlæghej .. jeg har ligesom mange andre været til tysk eksamen i dag (A niveau fortsættersprog) .. er der nogen der vil give en vurdering (karakter) ?? tak :) -
Danskopgave om "Den Kroniske Uskyld"
ForumindlægJeg skal til at skrive en stor opgave (i 9. klasse) inden for danskfagets faglige rammer. Jeg skal i opgaven beskæftige mig med romanen "Den kroniske uskyld" af Klaus Rifbjerg, på baggrund af følgende opgaveformulering:"Der ønskes en analyse og fortolkning af Den kroniske uskyld me...
