Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10061 til 10080 af 176852
  • Har kun 24 time plz... hjælp mig med mundtlig spasnk eksamen

    Forumindlæg
    #0 Hej alle sammen.. Er der nogen af jer der har læst dette tekst: "En Marruecos la gente piensa que va a subir aquíe y encontrar dinero en el suelo" Der handler om to drenge Khaled og Muhammad.
  • Årskarakter og Eksamen!!!

    Forumindlæg
    Lad os sige jeg får 10 i samfundsfag i års. og jeg ikke skal op i faget til eksamen. bliver mit 10 tal så overført til eksamens karakter, så der står 10/10 på eksamenspapir? :D Tak
  • Bio-eksamen

    Forumindlæg
    hej Alle!Jeg skal op til eksamen i biologi, og ville høre om der er nogen som ved hvor man kan søge efter hjælp, altså tænker på, en "lektiehjælper" som kan øve op med en til eksamen?
  • A

    Forumindlæg
    Mangler noter til EøA - det ville være lækkert hvis nogen kunne bidrage med nogle..
  • Mat A!

    Forumindlæg
    Tangenten til grafen for f(x) = √2x-3 i (6,f(6)) afgrænser sammen med koordinataksen og linjen med ligningen x=6 en firkant. Beregn denne firkant areal. Lidt hjælp til denne opgave mage tak.
  • HJÆLP fysik a

    Forumindlæg
    En bil kører op ad en bakke der har vinklet 11.Ved start er bilens fart 110 km/h, på vej op af sporet er bilen påvirket af en gnidningskraft med størrelsen 120 kN Hvor langt kører bilen op ad sporet inden den holder stille? hjælp hjælp hjælp, hvilket ligning skal jeg bruge?
  • A og B

    Forumindlæg
    Nogen der vil hjælpe med denne opgave? :-) Meget gerne en slavisk gennemgang så jeg kan lære hvordan man gør
  • Mat A

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med en opgave, og håber at nogle kunne hjælpe. Opgaven hænger sammen med en figur, og jeg havde svært ved at indsætte figuren, så derfor har jeg vedhæftet hele filen. Det er opgave 16 det drejer sig om. :)
  • Matematik A

    Forumindlæg
    Jeg skal at supplere mat A på GSK. Jeg har afsluttet matematik b i 2.g, så jeg har glemt en del mat C-B. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvordan jeg bør forberede mig, så jeg komme følge med i klassen? Kommer man til at bruge mange af de tinge, som man har lært i 1-2. g? Eller er de fleste ...
  • mat a hjæælp

    Forumindlæg
    Heeej nogen der kan hjælpe En linje l har parameterfremstillingen l: (xy)=(13)+t⋅(21), t∈R. Bestem en ligning for den linje m, der går gennem punktet (3,4) og er vinkelret på l.
  • Område: Historie (A) og Matematik (A)

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg skal i morgen aflevere hvilket område jeg vil skrive min SRP i. Jeg har valgt fagene Historie og matematik og ville gerne høre hvad der evt. kunne være relevant at skrive om indenfor disse to fag. Håber at høre fra jer //-mrsmuss
  • Snart eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der kender nogle gode bøger, der ville være smarte at læse eller bruge til forberedelse af religions eksamen ;)
  • MATEMATIK (A)

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil hjælpe os med matematik?
  • Bestem A

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan løser man denne opgave?
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau?
  • kogepunkt Organisk kemi

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med dette spørgsmål? Kogepunktet for butan er -1ºC, for 1-chlorbutan 78ºC og for 1-chlor-2-methylpropan 69ºC. Forklar forskellen i kogepunktet for de 3 stoffer.
  • Specificering af tekst vedr. kemi

    Forumindlæg
    Hej Hvad menes der præcist med dette: En hydrofil gruppe opvejer normalt virkningen af fire carbonatomer med hydrofobe grupper? (Jeg er bekendt med begreberne hydrofil og hydrofob) Mvh. Emil
  • kemi afl. opg. 9.9

    Forumindlæg
    9.9\n\nEthan spaltes til ethen og hydrogen ved opvarmning under tilstedeværelse af en passende katalysator. Reaktionen fører til ligevægt:\nC2HG(g) -> C2H4(g) + H2(g)\n\na) Beregn delta G for reaktionen ved 298 K.\n\nb) Beregn delta G for reaktionen ved 625 C.\n\nc) Beregn ligevægtskonstanten...
  • Organisk kemi, isomere

    Forumindlæg
    Hvordan kan man ud fra en molekylformel eks. C6H14 vide hvor mange isomere den har? Er det noget man kan regne sig frem til? Venlig hilsen Sarah
  • Kemi - Afstemning af reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre om der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig med at afstemme et reaktionsskema og meget gerne fortælle mig præcis hvad de gør, hvorfor de gør og det ville være kanon fedt hvis vedkommende kan fortælle den systematiske måde til at afstemme: 1. Ba2+ + Cr2O72- -> ...