Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 10221 til 10240 af 152757
-
isoler Q i formlen y^2=Q*x-Q*a+k
Forumindlægy^2=Q*x-Q*a+k -
Den fuldstændige løsning til differentialligningen f '(x) + a⋅f(x) = b
ForumindlægHej Alle. Jeg er igang med at bevise den fuldstændige løsning til differentialligningen f '(x) + a⋅f(x) = b , men der er noget som jeg ikke helt forstår.. Beviset ligger her: bogwebs.systime.dk/mathweb12/mathwebhhxa/mathweb/hhxa.asp# (Gå ind under Differentialligninger -->Bevis: Fulds... -
Den lineære differentialligning y'+a(x)*y=b(x)
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål vedrørende den lineære differentialligning: y'+a(x)*y=b(x) Jeg skal til mundtlig eksamen i mat A om ikke så lang tid og er ved at lave samtlige beviser vi kan komme op i. Jeg er desværre gået i stå ved prøven på den lineære differentialligning, hvor man skal vise at... -
Hvordan udtaler man
Forumindlæg(Ag+|Ag)-halvcelle?Hvis jeg til eksamen skulle sige at koncentrationeselementet består af to (Ag+|Ag)-halvcelle, hvordan siger jeg det så?Siger man bare A g plus A g - halvcelle? =/ -
A Shot in the Light by Lion Goodman
ForumindlægSkal skrive engelsk essay om "A Shot in the Light". Er der nogen, som har nogle gode guldkorn i forbindelse med denne, så sig endelig til.På forhånd tak! -
Find a og b i retvinklet trekant, med 3 vinkler og c
ForumindlægHvilken formel skal jeg bruge, for at finde a og b, i en trekant, hvor c = 53, C = 90 grader, A= 47,3 grader , B= 42,3 grader? -
på figuren ses graferne for tre potensfunktioner på formen f(x)=b*x^a. argumentér for, hvilken f graferne A,B eller C der hører til den af de trepotensfunkti...
Forumindlægjeg skal have hjælp til det her: på figuren ses graferne for tre potensfunktioner på formen f(x)=b*x^a. argumentér for, hvilken f graferne A,B eller C der hører til den af de trepotensfunktioner, hvor a =1,5 og b=2. jeg ved ikke lige hvordan det skal gribes an?? jeg har vedhæftet et billede af ... -
ekspionentilleog potensielle
Forumindlæghej vil lige spørge hvis man nu skal kende forskel på ekspionentille y=b*a^x og potensielle y=b*x^a når det er man skal finde årene er det så ike i ekspionentille man bruger hele åre fx 2 år og i potensielle bruger man mere fx 0,75 aktså ned kommaer eller er det bare mig der t... -
Linjrn l går igennem punkterne A(1,3) og B(4,6)
Forumindlæga) bestem en parameterfremstilling for l -
Reducer 8^3*b*a^-2/(2b)^2
ForumindlægReducer 8^3*b*a^-2/(2b)^2 -
Blir ens gennemsnit ganget hvis man har 5 A FAG' ???
ForumindlægBlir ens gennemsnit ganget med noget, hvis man har 5 A fag' ??? HHX -
Fejlsætning
ForumindlægJeg kan ikke rigtigt forklare denne fejl: He was planning to become double agent. Jeg tænker det rigtige er: He was planning to become a double agent. -
Hjælp kan en forældre med blodtype A få et barn med blodtype B
ForumindlægHej..... Jeg har et spørgsmål: Kan en et forældrepar, hvor den ene blodtype A få et barn med blodtype B, hvis genotypen for A er IAi, og den anden har blodtypen B??? Mvh Mille -
Hjælp til valg af studieretningsprojekt
ForumindlægHej Alle Ved ikke lige om det er det rigtige sted for dette indlæg, men prøver ad. Jeg skal skrive studieretningsprojekt og ville høre om der er nogen som har nogle ideer til emner? Min studieretning er Biologi A, matematik A og kemi B. Jeg har besluttet mig for at det skal være en af følgende ko... -
SRP
ForumindlægHej! :) Jeg skal snart til at vælge SRP-emne + fag. Jeg har matematik og kemi på A-niveau (og intet falgfag på B-niveau). Det betyder, at jeg enten vil skrive i Kemi-matematik eller kemi-historie. Er der nogen, som har nogle idéer til et spændende emne? (Der skal helst ikke være alt for meget ma... -
Kvantitativ Analytisk Kemi Studiespørgsmål til rapport: Bestemmelse af vandindhold i peroxicam
ForumindlægJeg sidder med en rapport hvori, der indgår to spørgsmål som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal besvare. Rapporten går ud på at bestemme vandindholdet i peroxicam monohydrat ved hjælp af karl fischer metoden og loss on drying. Spørgsmål: Hvilke krav bør der stilles til stoffer, der skal... -
hjææælp til kemi rapport (opgave om JOZO 1000 G BORDSALT M/JOD)
ForumindlægHej Jeg skal bruge hjælp ang min kemirapport hvor vi har fået supplerende spørgsmål vedsiden som vi skal besvarer, forstår slet ikke opgaven. det vil være en stor hjælp hvis jeg kunne få hjælp til den. jeg vedhæfter kopiarket, på forhånd tak. -
Fælles faglig eksamen i naturfag - Biologi, Geografi, Fysik/kemi
ForumindlægJeg har været så heldig at trække "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget" og jeg aner virkelig ikke hvad for nogle emner man kan komme ind på. Jeg håber der er nogen som har nogle super spændende emner eller som i hvert fald har nogle gode idéer -
hvorfor reagerer oxygen med Metan nemt kemi 8. klasse
ForumindlægSkitser er eksperiment, der viser, at kun oxygen og ikke nitrogen reagerer med Metan.. Hvad skal jeg skitsere der? Og hvorfor er det kun oxygen der reagerer med Metan? -
Grundlæggende formler i kemi C-B, har nogen en god oversigt?
Forumindlægm = n * M n=c*v masse% = stoffets masse/blandingsmasse * 100% cefter=cfør*vfør/vefter osv?
