Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10281 til 10300 af 20688
-
Antallet af samtidige kurser på universitetet ?
ForumindlægHej :-) Jeg vil gerne vide, hvor mange samtidige kurser man sådan cirka har på universitetet. Jeg ved dog godt, at antallet af samtidige kurser afhænger af mange parametre. Jeg skal bare have et nogenlunde fornuftigt estimat. På forhånd tak -
Brister mon snoren?
Forumindlæg. -
Normal vektor
ForumindlægHej Jeg er igang med en aflevering og jeg har lavet næsten lavet det hele men mangle et par stykker som jeg ikke kan finde ud af. Kan nogen hjælpe mig med denne opgave? ved ikke hvordan jeg skal lave den....(Tjek billede) Tak på forhånd:) -
Bauman begreber
ForumindlægHej alle, er der nogle der kan hjælpe med at forklare begreberne "flydende kærlighed" og "flydende modernitet". Jeg skal anvende dem i srp og er på bar bund -
synopsis
Forumindlæghej jeg skal lave en synopsis som skal omhandler selviscenesættelse opinionsgenre/informationsgenre jeg er helt blank har i nogle ideer til havd jeg kan komme ind på? -
A-niveauer fag på STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvor mange A-niveau fag man MAX på have på STX? NU tænker jeg ikke skema mæssigt, men om det er muligt at have over 6 a-fag og om bonus bliver regnet med? Tak på forhånd -
NV-eksamen! -.-
ForumindlægHeej allesammen! jeg skal op til nv imorgen.. jeg ville spørge om der er var nogen som kunne fortælle mig konkret hvordan sådan en eksame foregår.. og hvis i har nogle gode råd vil jeg mere end gerne høre dem! taktaktak :) -
facitliste.....
ForumindlægTja det kan jo godt være at I alle sammen er klar over det..... men der findes en facitlist til kemibøgerne af Helge Mygind på www.haase.dk -
Kl 00.00
ForumindlægHej hvad skal I op i? Alle 2.g´er???Jeg skal op i engelsk,geografi og historie årsprøve... -
Søgning på indlæg og opgaver samlet
ForumindlægHejHar gået og grublet lidt med en ide her på det sidste. For synes ofte at jeg søger om information/inspiration her på siden hvor det er underordnet om den kommer fra et indlæg eller fra en opgave. Derfor er det ofte ret irriternde at man skal søge på henholdsvis forum og opgave siden. Så jeg fo... -
mol
ForumindlægHej, er der en der vil chekke at følgende er rigtigt:Opgaven lyder: Der fremstilles 5 liter fortyndet svovlsyre (2mol/L) ud fra koncentreret svovlsyre (18mol/L)Hvor stort et volumen skal der bruges af den koncentrerede syre?Jeg har fået:2mol/L * 5L = 10 mol10 mol / 18mol/L = 0,55556 LEr det korre... -
"Tips og Tricks" rum
ForumindlægSavner nogle gange fx op til en prøve o.l. lige et par ark man kan løbe igennem med de grundlæggende ting i matematik kunne det fx være hmm hvordan man ganger brøker, kvadratsætningerne osv. altså de ting man let glemmer...ved ik om jeg er ene ?...ellers kunne man jo lave nogle sticky's til h... -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
Kastebevægelse..
ForumindlægJeg skal finde den vandrette afstand mellem frigørelsespunkt og nedslagspunkt:m=7,3kgv_0=22m/skuglen bliver sendt afsted 1,1m over jorden i en vinkel på 42grader.Jeg kan godt finde den vandrette afstand hvis ikke 1,1 var hvor den landte, men nu er der lige det stykke længere fordi kuglen har en s... -
Bør man repetere i ferien?
ForumindlægHej. Går i 3.g nu og ved jo allerede at der venter 4 mundtlige eksamener forude. Så jeg tænkte på om man burde bruge lidt af sin ferie på at repetere. Og i så fald hvordan man gør det mest hensgismæssigt.Og i hvilke fag, historie er vel svært at repetere nu for jeg kan umuligt huske alle tingene ... -
Kemi på VUC
ForumindlægHej Alle sammen + håber at dem af jer der har ferie nyder deres ferie.... Jeg vil lige høre om det er muligt for mig om at opgradere kemi B til kemi A på VUC i 6 måneder??? For jeg skal starte på min uddannelse i sep. 2012...???? -
Hvad afgør et atoms elektronegativitet?
ForumindlægHej Som overskriften spørger, er jeg interesseret i at vide, hvad det er, der bestemmer et atoms elektronegativitet? Jeg troede egentlig, at det var atomets antal af protoner (alene), da disse jo er positivt ladede, men dette viser sig ikke at være tilfældet, da jeg tilfældigvis i går iagttag... -
Forskellen mellem elektromagnetisme og magnetisme?
ForumindlægHvad er forskellen mellem elektromagnetisme og magnetisme? :) -
Afslag, selvom man opfylder adgangskrav
ForumindlægHej jeg er virkelig bekymret. Jeg havde søgt på aarhus universitet til medicin og psykologi, men jeg har fået besked om at jeg ikke opfylder adgangskravene. Jeg opfylder alle krav til psykologi, men til medicin skal jeg supplere, og det har jeg nævnt. Jeg har søgt Aalborg, Odense og KU og der var... -
Vektorfunktion i planen
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man finder komposanterne P(x,y) og Q(x,y) via matematisk modellering, eftersom z er lig nul. Derudover så kunne jeg godt tænke mig at vide hvorvidt grænseværdierne for P(x,y) og Q(x,y) er tal eller evt. andet. På forhånd tak
