Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 10521 til 10540 af 132250
-
Dansk talmåde oversat til engelsk
ForumindlægHvordan oversættes "Jeg gik denne mand i møde" til engelsk? På forhånd mange tak. Kjær Knudsen -
Rette Engelsk STIL...
ForumindlægHeeeeeeeej (: Nogen der vil hjælpe mig at rette min engelsk stil ? Tak på forhånd. -
to articles i engelsk.. hvad skal jeg gør?
ForumindlægHej .. jeg har fået to artikler i engelsk .. hvad skal jeg nu så gør???? analyser dem begge to? -
Emneforslag SRP - Engelsk + Historie
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Historie-Engelsk. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Russiske revolution Inddragelse af George Orwells "Animal Farm" og evt. "1984" Vietnam-krigen Inddragelse af Ron... -
Mat: eksamensopgaver niveau b
Forumindlæghar lige siddet og lavet nogle opgaver til mat B uden hjælpemidler! vil godt ha dem tjekket!link til opgaverne: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/projekter/vejlopgavesaet/2buden_eksempel1.pdfc) T = t + (v * d ) / (L * S)d) 7f) (sidste spørgsmål) x0 = 9/10på forhånd tak -
Fransk eksamen
Forumindlægjeg har et lille problem angående mit emne i fransk eksamen,jeg har om julen i frankrig og jeg kan ikke rigtig finde på nogle ting at sige om det nogle forslag?:) -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej.. Hvordan er det mundtlig eksamen i samfundsfag i folkeskolen foregår? Kan I komme med eksempler?? - Vi har ikke rigtigt fået noget at vide omkring det af vores lærer.. n_n -
mat b hjæælpp
Forumindlæghttp://www.matema10k.dk/fileadmin/user_upload/Foraar08-1/Afleveringsopgaver-stx-B-Og-hf-B/Afleveringsopgaver9-B-niveau.pdf er der nogen der vil hjælpe med opgave 2 og 3.. jeg er helt blank :'( -
Mat B, hjæælp hvor skal jeg starte
ForumindlægHey jeg skal til at lave en matematik opg men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal starte med, den lyder sådan her: Lad f(x)x^2-5x+31 a) f' '(1) og f ''(3) (lig mærke til at det er; f mærke af X og det samme i b'eren) Skal jeg bruge p/q- metoden? b) Det punkt på grafen, hvor... -
Andengradspolynomium b ubekendt
ForumindlægHejsa jeg er nået til et irriterende spørgsmål i min mat opgave som jeg ikke rigtig kan blive klog på hvordan skal løses opgaven lyder således grafen for andengradspolynomiet er symmetrisk omkring x = 3 bestem konstanten b Har set div. videoer men har kun fået svar på hvordan det løses hv... -
engelsk stil - rettelse
ForumindlægHej.Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg gerne ville have en til at læse/gennemrette. Den er IKKE spækket med fejl, så det vil ikke tage så lang tid for en der er rimelig god. Håber nogen vil hjælpe, da det ville være lækkert med et par ekstra øjne.Retter gerne andres hvis nogen skulle have b... -
Engelsk A skriftlig
ForumindlægHeya! Jeg må indrømme at jeg virkelig halter iht grammatikken. Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider hvor jeg kan øve mig på grammatikken op til engelsk A skriftlig eksmamen. Mit problem er specielt at jeg kan bruge grammatisk/faglig terminologi.. Mvh. Mikkel. -
Engelsk mundtlig FSA
ForumindlægHej! Jeg skal op i engelsk mundlig FSA på tirsdag:( Prøven er jo opdelt i to og jeg har fint styr på den første del. Men det der bekymre mig er den anden del hvor man skal trække et spørgsmål inden for de emner man har haft. Vi har bl.a. haft overemnerne The armish people og Denmark;) Hvilke spø... -
Tekst til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal finde nogle teskter/film at perspektivere min kortfilm til. Jeg har kortfilmen Eksamen, så hvis der er nogle der kender nogle teskter jeg kan perspektivere til må I meget gerne give link eller fortælle hvad teksten handler om - I må meget gerne også komme med andre kortfilm jeg... -
HJÆLP til AT- eksamen
ForumindlægJeg har i mit AT-projekt valgt at arbejde med GMO (genmodificerde) fødevarer i fagene Bioteknologi (biologidelen) og dansk. Men nu hvor jeg skal op i eksamen er jeg ikke tilfreds med min argumentationsanalyse i danskdelen i min synopsis. Skal jeg bare til eksamen gøre opmærksom på at jeg gerne vi... -
Matematik B spørgsmål
ForumindlægHej Jeg vil gerne betale en person 1000kr. for at svare på 12-13 matematik B spørgsmål, som jeg har brug for hjælp til at lave. Hvis der er en som er frisk eller hvis, i/du kender nogen der er friske må i gerne tage kontakten til mig. Alt vil selvfølgeligt foregå anonymt så det kun er dig og mig... -
B fag - hæve til A?
ForumindlægHej, når jeg en dag begynder på gymnasiet vil jeg have Matematik på B niveau, for lige at se hvad det er på gym, men kan man godt bare hæve det til A niveau efter de 2 år? Og, hvis jeg har valgt at hæve det til A - kan jeg så godt komme på en uddannelse, hvor kravet er A niveau?På forhånd tak :) -
Hjælp prøveform B Dansk
ForumindlægHej alle Jeg skal til årsprøve i dansk prøveform B på mandag og er blevet lidt i tvivl omkring hvad jeg skal have med i min synopsis, jeg har lavet en sekvens omkring mit prøveoplæg som er Into Eternity en dokumentarfilm, men jeg har også lavet en analyse og filmiske virkemidler. Jeg er lidt i t... -
Hjæælp kemi b reaktionsskema
Forumindlægopskriv reaktionsskemaerne for hydronudveksling mellen: a) saltpetersyre og vand b) vand og oxid c) phosphorsyre og ammoniak hjællppp skal laves til idag -
Find b og c i andengradspolynomiet?
ForumindlægHejsa Jeg har en opgave hvor jeg er gået i stå, opgaven lyder: Grafen for f(x) = -x2 + bx +c har toppunkt i (2,1) bestem b og c. Jeg synes ellers jeg har rimelig godt styr på andengradspolynomiet, mht. at bestemme rødder, toppunkt... Men her ar jeg gået i stå, er der ikke en venlig sjæl der kan...
