Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10541 til 10560 af 57177
-
oversættelse 5 linier.
ForumindlægHej jeg har her en kort oversættelse den dankse står øverst. Håber nogenkan sætte kort tid af til den og rette den :/. Håber det bliver snart da det haster utrolig meget :(.. På forhånd tak . DANSK Han havde altid frygtet denne situtation. Han havde ofte haft maridt, hvor han havde set sig selv s... -
KRAV TIL BANKELEV UDDANNELSEN
ForumindlægHej alle sammen. Håber der er en som kan hjælpe mig lidt med min søgen omkring om jeg har nok skolegang med i bagagen til at søge ind som elev i en bank? Er en 2 årig HG nok? Har erhvervsøkonomi på B niveau ellers er resten på C niveau, sys jeg har hørt en lille fugl synge om at man min skal have... -
studieretning?
ForumindlægHejjjj Hvilken studieretningen har/havde du, hvad har du tænkt dig at studere/hvad studerede du efter gym? Og endeligt hvorfor valgte du lige netop den studieretning? Har du fortrydt det? -
Eng. A Oversættelse
ForumindlægHåber nogle venlige sjæle gider at læse det igennem for fejl. Nike gik for vidt. Kina er kendt for at udøve kontrol med medierne, og censuren griber ofe ind over for indhold, der anses for at være regeringsfjendtlig. Tv-reklamen fra Nika slap dog tilsyneladende i første omgang forbi embedsmænden... -
Det morderne gennembrud / det folkelige gennembrud
ForumindlægJeg har været så heldig at trække ''det morderne gennembrud/det folkelige gennembrud'' til min mundtlige dansk eksamen. Det var desværre det eneste emne der ikke interesserer mig, og ligeledes det eneste emne hvor jeg har været knap så opmærksom i forhold til undervisningen. J... -
SRP/SRO i Word - Sådan gør du
ForumindlægDenne guide fokuserer på de funktionaliteter i Word, som er nyttige i forhold til at skrive et studieretningsprojekt eller andre større projekter. Funktionaliterne er sågar også anvendelige til senere projekter, som bacheloropgave og speciale. Kender du til disse funktionaliteter, kan du vende Wo... -
ikke optaget på studie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg bliver simpelthen nødt til at oprette denne tråd, skriver på vegne af min veninde. Min veninde har i år gået på 10. klasse, hvor jeg har gået i 1.g De skulle skrive deres stærke og svage sider osv hvor min veninde havde skrevet at hendes svaghed var tysk og blev derfor ikke... -
"Time and Distance Overcome" At Klage eller ikke at klage?
ForumindlægHey. Her sidder man er og en smule chokeret over karaktergivningen af ens skriftlige eksamen i engelsk. - fik 4. Er der, efter jeres mening, incitament til at indgive en klage over den bedømmelse? Det ville være rart hvis i ville være så venlige at skimme og komme med jeres meninger; ”Time... -
Une femme pour mon fils
ForumindlægHej,, er der nogen som har læst "une femme pour mon fils"? og som evt. har noter til den?PFT. -
Datalogi eksamen
ForumindlægHej...jeg skal til eksamen i datalogi i næste uge, og tænkte på om der var nogen der muligvis havde nogle gode noter som de ville dele med os andre..:) -
Dramatisk ironi vs Tragisk ironi. Hvad er forskellen?
ForumindlægSidder med Ødipus og har pludeslig fundet nogle noter som laver forskel mellem dramatisk ironi og tragisk ironi. Hvad er forskellen? -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :)Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach"Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Lommeregner: Ti84 Plus
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der er nogen der har noter til lommeregneren Ti84 Plus? Håber der er nogen der vil/kan hjælpe mig :) -
Danmark fra 1840-1914
Forumindlæghej... jeg skal til historie årsprøve i morgen, og kunne virkelig godt bruge nogle noter til Danmarks historie fra 1840-1914-... nogen der kan hjælpe?? -
Der Ausflug
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode noter omkring teksten "Der Ausflug"? Det må blandt andet gerne handle omrking om det er en krimi eller ej? -
Hvordan læser man op i old?
ForumindlægHej Jeg skal op i old d. 11 og har først læsedag i dag pga. eksamen d.7! Men er virkelig i tvivl om hvordan man læser op, tror måske jeg skriver for mange noter. Sidder med den skænne Ødipus nu.. åhh.. Men gode råd om eksamenslæsning i old, modtages med glæde.. Tak - Og held og lykke med jeres ... -
Translation.
ForumindlægJeg skal oversætte denne danske tekst til engelsk! jeg vil hører om der er nogen der har nogle bud... På forhånd tak!Tak for Deres tilbud af den 15. januar 20-- og for de tilsendte kataloger og prislister. Vi finder Deres møbler meget tiltalende og mener, de vil passe godt ind i vort sortiment. I... -
Hvilken karakter vil I give for denne essay? Kan i se om der er nogle fejl i den?
ForumindlægSelfie generationen- Socialt pres Fra et selfie af Helle Schmidt Thorning med Barack Obama i Sydafrika til et selfie fra biografturen, selfies er blevet en stor del af vores nye generation. Alle kender det, når man sender et skør selfie til sin bedste ven over Snapchat eller lægger et se... -
Tysk A - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Så er tiden til tysk skriftlig a stx eksamen på vej. Jeg vil gerne vide nogle ting hvis i kan hjælpe. Gode råd? Hvor meget vil i sige de forskellige opgaver skal fylde? ( Da der ikke står hvor mange ord ligesom i engelsk)
