Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10701 til 10720 af 57177
-
engelsk grammar
Forumindlægsiger man: "he did not sleep" eller "he did not slept?" -
Engelskstil ok ?
ForumindlægHej Allesammen , Er der nogen der gider og måske den engelsk stil , jeg ville være evig taknemmelig , og siger på tusind tak for hjælpen . 25 Ogitumbo Road Bolum South Africa January 29 Dear Lisa Thank you so much the Email you sent me , yes I am in South Africa right now , I would hope you ... -
EU-lov.
ForumindlægHey :) Jeg skal redegøre for EU-lovgivningsprocessen og for det politiske system bag det. Er der nogle der har nogle gode noter, links eller lign..?? :) Tak på forhånd. -
Nogen der har nogle istidsnoter?
ForumindlægKan ikke lige finde noget under opgaver, men jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle noter angående istiden.. Nogen der har nogle noter de kan uploade? På forhånd tak -
Rettelse af kort stil 190 ord
Forumindlægjeg er ikke speciel god i engelsk derfor er der ikke nogen der ville hjælpe mig med at rette de større fejl One of the biggest successes of danish movies is undoubtedly Olsen-Banden. The audience loved the first movie. Both old and young people liked the determined and gifted “Egon”, ... -
Engelsk stiløvelse
ForumindlægAmerika – det forjættede land I årene 1820-1932 udvandrede mere end 300.000 danskere til Amerika. Der kunne være mange grunde til, at unge mennesker følte sig fristede til at forlade deres land. Men de måtte træffe en svær beslutning. De skulle sige farvel til deres familier, som de måske aldrig ... -
Engelsk
ForumindlægNogen som har været op til Engelsk(stx) i år?:) -
sygeeksamen
ForumindlægHvornår bliver mundtlig sygeksamen stx afholdt? -
egne
ForumindlægSkal alle lærere egne en til at tag på stx? -
Forbedrede sig til undervisning?
ForumindlægHej hvordan forbedrer man sig bedst til undervisningen på STX? På forhånd tak -
grammatik
ForumindlægJeg roder meget med de her ord, hvad er rigtigt af dem og er der en måde jeg kan bruge til at finde ud af det? Jeg kan nemlig ikke altid høre forskel. He dont gives <-> he doesn't give (s) ? -
Oversættelse - Butikstyveri
ForumindlægVil høre, om der er et engelsk-geni, der gider at tjekke den her oversættelse i gennem?På dansk:"Er det fru Smith? Goddag. Det er Johnson fra Jones' Supermarked. Jeg vil gerne bede Dem komme herned med det samme til en lille snak om Deres søn og en af hans venner"."Hvorfor?&quo... -
Fuldt pensum
ForumindlægHej, jeg har pga. mit skriftlige fravær, været nød til at komme op i fuldt pensum, hvilket jeg skam har det fint med. Men da jeg har 13 eksamerner og skulle op i, er det svært og forberede sig til hver eksamen. Mit problem ligger i, at da eksamenerne blev oplyst, blev der kun oplyst 12 ek... -
"at spille i mange rytmiske sammenhaenge" - oversaettelse
ForumindlægKære alle, jeg er i gang med en oversættelse fra dansk til engelsk, men da dansk ikke er mit mådersmål har jeg svært med at forstå alle udtryk. er der nogen der gider at hjælpe mig med det? :) fx har jeg en sætningen "Sideløbende med den symfoniske musik har jeg altid spillet i mange forsk... -
prabin
Forumindlæghvordan er det danske arbejdsmarked organiseret? -
Psykologi
Forumindlæghejer der nogle de ligge inde med nogle noter til en case? så jeg måsk kunne være så heldig at trække en af dem til eksamen, jeg er nemlig ret skod til psykologi og det ville derfor være en kæmpe hjælp! -
hjaelp til forklaring - projektion
ForumindlægBruger foelgnede noter til repitition. Ville hoere hvorfor det fremgaar af figuren (s. 32). At vektor b projiceret paa a= tvektora -
Harmoniske svingninger
ForumindlægHej folkens. Jeg vil spørge om der er nogen som ligger med nogle noter omkring Harmoniske svingninger. Håber nogle kan hjælpe mig. I kan sende dem over mail hvis der er nogen som har. Mail. [email protected] -
romantik og romantisme
Forumindlæghej er romantik og romantisme det samme? for i nogen af min noter er der 2 forskellige perioder romantik= 1770-1850 romantisme=1820 - 1850 tager jeg fejl, er det 2 forskellige ting tak -
I have a dream
ForumindlægHej folkens. Jeg skal analysere talen I have a Dream af Martin Luther King i min SRO. Er der en sød sjæl her inde, som har analyseret den, eller har nogle noter liggende? KNUS!! :D
