Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10741 til 10760 af 95433
-
Dobbelt integraler
ForumindlægJeg er ved at skrive SRP i matematik og fysik på A-niveau. Mit emne er inertimomenter og jeg har fået til opgave at redegøre for definitionen af et dobbeltintegral konstrueret ud fra det sædvanlige integral, og jeg er gået helt i stå. Han har skrevet, at jeg ikke skal skrive om stringent målteori... -
SDU - adgangskursus
ForumindlægJeg har lige snakket med SDU.. Kan det passe hvis jeg har dumpet engelsk b også tager det om på sdu... At engelsk tæller med i antal timer for jeg har jo ikke engelsk B niveau, da jeg har dumpet det.. Jeg har valgt fysik med for at få de 16 timer for at få SU... mvh. Rixer -
Hjælpe til en opgave... haster (økologi)
ForumindlægHej alle sammen... Jeg kan ikke løse den her opgave håber i kan hjælpe.. Jeg skal kigge på en figur som fremstiller energipyramiden i et havøkosystem. opgaven er: a Hvor stor er nettoproduktionen? b Hvad repræsenterer de 418 kj/m2/år på det 1. trofiske niveau? c hvad repræsenterer de 302 kj/m2/år... -
Raketligning udledning!
ForumindlægJeg har lavet en udledning af raketligningen ud fra nogle noter jeg har fået af min lærer.. Nogen der vil kigge på det og se om det er helt forkert? Jeg er selv i tvivl om stykket hvor der står at det giver.. eller ..., fordi jeg ikke forstår, hvorfor det giver begge dele.. Filen er vedhæftet. På... -
hilp-eksameeeen
ForumindlægHej. Ved i hvor man kan finde på nettet en beskrivelse af hvordan eksamerne foregår på forskellige niveau på stx? -
Opgaver
ForumindlægHej, er der en hjemmeside, hvor man kan finde ekstraopgaver til fysik C-pensum? Vh. -
Er det lovligt?
ForumindlægHej jeg er igang med 2.år HF, og ville spørge om, man stadig har en fuld HF, hvis man ikke tager en fagpakke. Jeg har senere på året valgt den forkerte fagpakke, som ikke kan bidrage til, hvad jeg vil vælge efterfølgende. Altså jeg går på gymnasiet, og vil kun op i de obligatoriske fag, som er ... -
Engelsk stil!
ForumindlægHey nogen der kan rette noget i denne engelsk stil grammatisk eller sprogligt?Nike is one of the many companies in the world, which are having factories and employees all over the world. Nike has been accused by thousands of consumers, that they do not have decent working conditions for its emplo... -
Skriftligt arbejde i gymnasiet
ForumindlægJeg har i længere tid følt at der er en uhensigtsmæssig fordeling af det skriftlige arbejde i gymnasiet, i hvert flad på STX hvor jeg skal til at i 3.g efter sommerferien. Hvorfor skal sprog- og naturfagene have patent på det skriftlige arbejde? Jeg synes det er en urimelig skævvridning, at man... -
Rette en engelsk stil.
ForumindlægHej alle mennesker, skal aflevere min engelsk stil imorgen og har ikke fået nogen til at tjekke om fejlene endnu. Kan i hjælpe? Sætter teksten nedenfor: Behind the scene of the traditional family The dinner table. That was the only time, where I saw my father for more than five minutes. I could... -
Samf som selvstudie. tager man hensyn?
ForumindlægHej Jeg skal i næste uge op til samfundsfag C niveau. Tager man højde for at man er selvstuderende til eksamen? Ved censor godt at man er selvstuderende? Jeg har virkelig læst meget. Alt pensum er læst. Men jeg er stadig nervøs :/ Nogen med erfaring? -
Supplering af to fag - hjælp
ForumindlægHej alle, Jeg bliver student her til sommer, og jeg vil gerne starte på en videregående uddannelse lige efter sommerferien, men jeg mangler at supplere to fag for at komme ind: Kemi fra C til B og Fysisk fra C til B. Jeg har læst, at man kun kan sommersupplere et niveau i et fag. Er dette sandt... -
Trigonometri når højden ligger udenfor.
ForumindlægEr der nogle der kan give eksempler på beviser for de trigonometriske funktioner når højden ligger udenfor? -
Dumpet årskaraket, men bestået eksamen.
ForumindlægHej alle Jeg overvejer at søge ind som sygeplerske her efter 3.g. Jeg har så kigget på adgangskravene, og jeg er så kommet i tvivl om, om jeg opfylder dem. Jeg har haft biologi på B-niveau, som også er kravet, Det fag afsluttede jeg så sidste år i 2.g, fik 02 til eksamen, men i årskarakteren har... -
Samfundsfag og tysk A efter gym?
ForumindlægHej alle. Jeg har i gennem længere tid eftersøgt et sted hvor jeg kan tage enkeltfagene samfundsfag A og tysk A fra næste forår og et halvt år frem. Jeg har begge fagene på B-niveau, så jeg skal kun have dem hevet op fra B til A. Jeg kan ikke finde nogle steder overhovedet i hele landet der t... -
Hjælp til AT synopse 6) Luftballoner – luftskibe ( Hindenburg- katastrofen)
ForumindlægHej alle :) jeg skal til at starte på at skrive AT synopse. Enmet er at rejse, og mine fag er Fysik - Historie. Jeg har valgt emnet Luftballoner – luftskibe ( Hindenburg- katastrofen). Hvis der er nogen der ligger inde med nogle opgaver, eller bare kan hjælpe mig til at komme i gang, vil de... -
En Eksamenstil !
ForumindlægHey..Jeg vil meget gerne have en vurdering af min stil af en med forudsætningerne for det.Det er B-niveau dvs. kun et essay og oversættelse.For jeg er lidt bekymret..så hvis der er en der gider at bruge 5-10 min. på det, er det perfekt -
bestemme højden af trekant
ForumindlægHej, Jeg har en retvinklet trekant ABC hvis areal er 22,9 og B=32,3 grader og hypotenusen/ c er 10,6 Jeg skal finde højden fra c til C. Jeg har skrevet det op i formlen for trekantens areal: 1/2 * h * 10,6 = 22,9 Skal jeg ikke bare isolere h? -
5011
Forumindlægjeg vil lige høre om der er nogle af jer herinde der har lavet opg. 5,011 i eksamensopgavebogen fra 2000 med trekanten RPQ?I tilfældet - hvordan?? -
Noget hjælp til mig ?
ForumindlægEr der nogle der gider at kigge et kort referat igennem for mig ??? det skal afleveres imorgen.. ? Pleaseee..
