Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10781 til 10800 af 57177
-
Engelsk
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en engelsk stil. Jeg vil høre om der er nogen der vil læse den nedenstående tekst igennem for mig. This has meant that I have many times been viewed with prejudice. It has not always been fun. Part of the prejudices I have been seen with, for example, th... -
Hjælp!?!
ForumindlægHej hej!Jeg er så uheldig at have trukket spansk, og det resultere jo så i at jeg bliver nødt til at studere dette rædsomme sprog. Jeg kan ikke noget særligt, og derfor vil jeg gerne høre om en af jer, der kan finde ud af det pis, har en idé til hvordan jeg sådan kan lære en smugle så jeg i hvert... -
Kanonens historie?
ForumindlægHejsa.. Jeg er ved at skrive en opgave om skibskanonen i senmiddelalderen fra 1300-1500 tallet, hvor jeg skal beskrive hvem der udviklede den, hvornår den første kanon blev lavet og brugt, og på hvilken samfundsmæssige måde, som kanonen påvirkede Europa. Jeg har prøvet at søge på nettet omkrin... -
lille tekst
ForumindlægEr det jeg har skrevet på engelsk ok? Is love really important? A human cannot cope on its own. We need each other. If we do not have social contact we often get lonely, depressed or enclosed. We have to feel good about ourselves otherwise we cannot help others. Love requires something from... -
Hjerte kirurg
ForumindlægHvad er den bedste ungdomsuddanelse jeg kan vælge når jeg senere vil arbejde som hjerte kirurg, er det STX eller HTX? og hvad er linje? jeg vil også gerne vide om hvilke uddannelse man skal igennem for at ende som hjerte kirurg Tak ;) -
A maj 2013: X^2
ForumindlægJeg vedhæfter opgave 12 fra Stx matematik A 29. maj 2013. Jeg er fundet frem til en P-værdi på 6.24%, og en Chi-2-værdi på 8.95. Signifikantsniveauet er 5% og derfor kan hypotesen accepteres. Er dette rigtigt? -
HF?
ForumindlægHej Sp. Kan man ikke vælge Matematik-A, Fysik-B og Kemi-b på HF? For inde på HF står der intet om Matematik-A? Eller bliver man nød til at tage STX for at få de fag, på de niveau? Tak på forhånd -
Gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen, Jeg ville lige spørge om hvordan i er blevet egnet gymnasium stx el. hf? Hvordan var jeres gennemsnit, ligger den på 6 el. 7? Hvad gjorte i? Forklar -
Prøve
ForumindlægHej. Da jeg skal til terminsprøve i skriftlig biologi A (stx), vil jeg gerne øve mig på gamle eksamensæt. Jeg har dog ikke kunne finde det på nettet, og ville derfor hører om der er nogen der muligvis har en god hjemmeside med alle tidligere eksamensæt? Tusind tak på forhånd -
Hvordan er grundforløbet?
ForumindlægHej folkens. Jeg skal starte på stx efter ferien, og jeg er ret nysgerrig. Hvordan er grundforløbet egentligt? Er det svært? Er det sjovt? Er det måske en blanding? Hvad kan jeg forvente i det hele taget? Tak på forhånd. -
Short translation (:
ForumindlægHvordan er min oversættelse blevet? (fra dansk til engelsk). Tit døjer jeg med ordstillingerne og 'hvordan man siger det på engelsk, for at det ikke bliver for 'ord-for-ord oversat'. DANSK: Det er, hvad en undersøgelse publiceret i Journal of Sexual Medicine har konkluderet, efter at ... -
Ret fejlen
ForumindlægHej Skal finde én fejl i hver sætning og forklar på dansk mine rettelser. HJÆLP 1. The two unemployed meet and drink their coffee at the bar every day at 2 o’clock. 2. They were surprised by the storm though they had noticed that the wind had blowed strongly lately. 3. When she is not eatin... -
Sproglig
ForumindlægEn der er sproglig god ? -
Spørgmåls vedr. eksamen
ForumindlægFørst vil jeg høre om der er nogle der ved hvorvidt man kan finde tidligere ekstemporaltekster på nettet, så jeg kan prøve at træne lidt, om end håbet synes ude.Dernæst vil jeg høre om der er nogle der kender til et oversætte program, der fungerer uden forbindelse til Internettet. Har fundet nogl... -
HJÆLP Til Oversættelse. Vigtigt!
Forumindlæg"alle diese höfflichen Floskeln, der Kern der Sache blieb doch derselbe wie seit anderthalb Jahren: Keine Arbeit" HASTER ! Håber på hurtigt svar ;) -
hjælp oversættelse
Forumindlæger der en der gerne vil oversætte den? jeg kan godt lidt men er ikke sikker på om det er rigtigt =) Sie liegt in meinen Armen, Ich kann es nicht ertragen, Es war ihr aller letztes Wort Ich Liebe Dich Dann ging sie fort Es war unser erster Streit, Sie ist in meinem Herzen Dann war sie weg (war s... -
Til imorgen rettelse
ForumindlægA class from Britain is visiting your school. One of the things you will show them is Tivoli. But before you go there you make a speech for the British class about the history of Tivoli. Prepare the speech. You may find good information on the following web-site : http://www.tivoligardens.com/ W... -
Mundtlig SA
ForumindlægHej. Jeg skal til årsprøve i mundtlig samfundsfag. Og tænkte på, om nogle ville give en lille hånd med! - jeg kan komme op i en af de følgende opgaver.Ville være rigtig dejligt, hvis nogen ved/kan noget, som ville være godt at sige!ps. Skal op på torsdag! - så gerne hurtige svar. (på forhånd TaK)... -
oversættelse Irland
ForumindlægHåber der er en der gider at se min oversættelse lidt igennem. Synes bare slet ikke at den blev god.. På forhånd tak. Dansk: Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den ny stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forbli... -
Meget mærkeligt
ForumindlægJeg er en elev. Jeg er meget aktiv i timerne, men min lærer vurder at jeg er på 7 ?? Det syns jeg er meningsløst! Kan ikke forstå hvordan jeg er så meget nede! Jeg vil mene jeg vil ligge ved de 9-10 men...!
