Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 10841 til 10860 af 34041
-
Eksamensopgaver mat A htx
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde eksamensoplæggene i matematik A på HTX fra de forskellige år? Jeg er har prøvet at kigge på uvm og google, men uden held. Jeg er særligt interesseret i dem fra maj 1996 og 1997. På forhånd tak -
Matemaik b eksamens-besvarelse
ForumindlægHej. Det ville være en stor hjælp, hvis nogle af jer har været oppe i matematik b den 25. maj 2012, og har besvarelserne til eksamenssættet. Jeg vil nemlig gerne tjekke, om mine besvarelser passer :) Jeg har vedhæftet eksamenssættet for en sikkerhedsskyld. -
HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen :) jeg har fået en uge opgave for (FS10 matematik 2006 maj) Jeg har været så dum at smide mine svarark ud.... :( Er der nogle af jer der ved om jeg kan hente dem fra internettet et eller andet sted???? -
finde en opgave
Forumindlæghej sidder med en aflevering den er blevet lavet til enkeltfagsprøve for matematik B niveau, den 31. maj 2006. der er 8 opgaver i det hele. nogen der ved om den ligger herinde? eller nogen der har den til at ligge? -
HTX A - skriftlig eksamen
ForumindlægHej.. Ville lige høre om der er nogle, der ligger inde med en besvarelse af sidste års skriftlige eksamen fra htx A maj 2009.? - eller måske ved hvor jeg kan finde en.. Er nemlig ved at repetere mit matematik, og dertil kunne det være dejligt, hvis jeg kunne se andres besvarelser -
Hjælp :)
ForumindlægHej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :) -
Er der ingen der kan hjælpe mig? :)
ForumindlægHej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :) -
Vektorer
ForumindlægTo vektorer er givet ved a = (3 4 ) og b = (2 t ), hvor t er et tal. bestem verdiæn af tallet t, så a og b er ortogonale spørgsmålet er fra stx matematik a maj 2009. Håber I kan hjælpe mig med denne opgave:))) -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
5% signifikansniveau vha. WordMat
ForumindlægHej. Jeg kan godt bruge noget hjælp med at løse opg 12 i følgende ekssamenssæt fra 22. maj 2014 i WordMat: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140522%201stx141-MAT-A-22052014.ashx Jeg er vant til blot at opskrive stikprøvetabellen, markere den for derefter ... -
Bestillingstidspunkt
ForumindlægHey guys!! giv jeres bud på nedenstående!!Produktionschefen er ved at planlægge produktion og indkøb for de kommende uger. I uge 27 skal der produceres 400 trailere. Hver trailer skal have 2 hjul, som skal monteres fredag; derfor skal de være til rådighed torsdag i uge 27. Efter den nuværende pla... -
HJÆLP
ForumindlægI en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved y =5,5x+110 hvor y er højden målt i cm, og x er alderen målt i år efter det femte år. Gør rede for, hvad tallene i modellen fortæller om drenges højde. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet? p... -
Eksamens-læsning
ForumindlægJeg er så heldig at skulle tage mine afsluttende 3.g-eksaminer i tysk + de to fag jeg fra start havde bandlyst, nemlig historie og biologi. Om fire dage starter mine skriftlige, men jeg har fuldkommen tabt pusten. De mundtlige er tre A-niv. og de to af dem er simpelthen direkte uoverskuelige ford... -
omkreds af trekant
Forumindlæghej :) Jeg har en retvinklet trekant, hvor B=32,3 grader, |AB| = 10,6 og arealet er 22,9. jeg udregnede højden fra C til 4,3 Nu skal jeg altså bestemme omkredsen af trekant ABC. Hvordan er det liige jeg gør det? -
Problemregning- hjemmesider
ForumindlægHeej er der nogen der kender en hjemmeside til følgene problemløsninger : Eiffeltårnet vikinger Slotsholmen Tv2 nord bar i finder en af dem er luxus det skal ik være facitlise, altså opgave der er regnet, vil have arkene til regning håber i forstod hvad jeg mente med det sidste altså ikk facit b... -
Ekstrafag på GSK. Tæller det som 5a fag og må jeg derfor gange mit snit med 1.03?
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke gennemskue, om jeg jeg må gange mit snit med 1.03, hvis jeg tager mit 5. A fag som GSK ekstrafag. Det er ret vigtigt for mig at vide, da det er ret udslagsgivende for mit fremtidige studie om jeg kan eller ej. Jeg afsluttede gymnasiet juni 2024 og er færdig med midt ekstr... -
Hvordan er point-fordelingen til eksamen
ForumindlægHvor mange point skal man have for ar få 00 02 4 7 10 eller 12? Evt. en hjemmeside til dette. Der er tale om Matematik A på stx skr. eksamen -
Dansk FSA
ForumindlægHej Jeg ville lige spørge om er der nogen der ved eller kan huske hvilke stilemner der var i maj 2010 i fsa? Tak på forhånden. -
Integral i excel?
ForumindlægHej, Er der nogen her, der kender til en måde, hvor man kan integrere en funktion i Excel 2016? Nu ved jeg godt at, Excel egentlig ikke er egnet til den slags matematik, men jeg tænkte det kan være der er en måde. Jeg har prøvet at google mig lidt frem og læste at man kan tilføje tilføjelsespr... -
Udklædning - Stay Awake
ForumindlægPå søndag er der, på "mit" gymnasium, Stay Awake! Det vil sige at vi klæder os ud, går i byen hele natten, og møder så op på gym mandag morgen efter en nat uden søvn, og afholder 3g-show. Mit problem er så bare - hvad skal jeg klæde mig ud som? Nogen idéer?
