Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 10921 til 10940 af 163700
-
Tysk a-niveau studentereksamen
ForumindlægJeg har været oppe i tysk a-niveau studentereksamen og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogen udefras kommentarer til min stil samt evt en karakter :) -
Samfundsfag A terminsprøve
ForumindlægSkal til terminsprøve her i morgen i samdunsfag A. Ved ikke helt hvad med skal læse op på, for normalt ville man jo sige aktuelle ting, men hvis du det bliver den som de havde sidste år til eksamen, hvilke emner ville i så læse op på?? -
Matemarik på A niveau, er det svært?
Forumindlæghej jeg er ikke særlig god til matematik, og overvejer om jeg skal vælge den studieretning som hedder Matematik A, fysik B og kemi B. Ville lige hører om det er svært? jeg har det fint med fysik og kemi men det er bare matematik der holder mig tilbage... kan i godt fortælle om jeres erfaringe... -
Lokalt minimum, bestem a.
ForumindlægFunktionen f(x)=12x-x^3-20 har et lokalt maksimum, der falder sammen med med det lokale minimum for g(x)= x^2-ax Bestem a Nogen der kan give en forklaring (med formler) på, hvordan denne opgave skal løses :) -
Hjælp til matematik A differetiere pi
ForumindlægHej igen Mathon Jeg har en anden opgave som driller mig jeg har lavet a men det er b som driller mig en del den siger at jeg skal bestemme f'(PI) Her er et billede af opgaven På forhånd tak -
find a og b
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe med opgaven der er vedhæftet? -
Muntligt Dansk A
ForumindlægEr der nogen derunde der kan give et eksemple af en ukendt tekst og spørgsmålsformulering der kommer med? Vil bare prøve at "teste" mig selv og se hvor længe jeg er om at forberede noget, og igen hvor meget tid jeg bruger på at fremlægge det. -
Matrix med parameteren a
ForumindlægJeg har lavet følgende (vedhæftet). Mit spørgsmål er: Er der mere der skal laves på denne opgave eller er jeg færdig? -
Spansk A Eksamen- hvordan gik det??
ForumindlægSÅ er spansk eksamen overstået-fantastisk!! Hvordan gik det jer, og hvad synes i om oversættelse/emne? Selv synes jeg oversættelsen var en smule sær/svær.. Meget længere end de oversættelser vi her på skolen har øvet:( Havde ellers håbet på at brillere med nogle konjuktiver, men der var kun en`... -
Angiv projektioen af a på b
ForumindlægForstår godt formlen, men er lidt usikker når der er tre tal tilstede -
Alle danskbegreber til A-niveau
ForumindlægFindes der en hjemmeside, hvor man kan se alle danskbegreberne? Tak på forhånd -
kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Skal til terminsprøve i skriftlig kemi i næste uge. Nogen der har gamle eksamenssæt, jeg kan øve mig på? Jeg har lavet øveopgaverne fra min lærer, men vil gerne træne noget mere. -
beregning af vinkel A
Forumindlæghej Jeg har et mindre problem... Jeg kan ikke lige huske hvordan man finder vinkel a i denne opgave: I trekant ABC er b=6, c=4 og vinkel c=33 grader afgør om der er to løsninger og hvordan regner man vinkel A? Tusind tak på forhånd og håber virkelig på at få noget hjælp i en fart :) -
Bestem a og b??? help!!
ForumindlægEn funktion f(x) er en eksponentialfunktion med forskriften f(x) = b*ax bestem a og b når a) f(0) = 4 og funktionsværdien vokser med 10%, når x vokser med 1. b) f(x) = ½ og funktionsværdien vokser med 2%, når x vokser med 1. c) f(x) = 10 og funktionsværdien falder med 5%, når x vokser me... -
Bestem afstanden fra A til B
ForumindlægPleas hjælp mig!! I den vedhæftet opgave står der at jeg skal bestemme afstanden fra A tiil B. Hvordan gør jeg det? -
Aflervering..hjælp! a-niveau mat.
ForumindlægNår en gletcher bevæger sig ned af en bjergside afhænger isens fart bl.a. af dybden under gletscheroverfladen. Jo dybere man kommer ned under gletscherunderfalden desto langsomere bevæger isens sig. i en model for en bestemt gletscher regner man med at isens fart er givet ved: v=100-0.00046*h^... -
Bio A - Eksamensopgaver
ForumindlægHeps! Vil en venlig sjæl poste et link til de sidste års eksamenssæt i biologi A? Det skulle være uvm.dk/xxx, men jeg kan ikke finde den specifikke adresse. :-) -
Hjælp med at rette engelsk tekst
ForumindlægEr der nogle der vil rette min engelsk stil, sender den over indbakken både på dansk og engelsk, det vil være en stor hjælp! -
Hvem er god til engelsk?
ForumindlægEr der en skøn person, som kunne tænke sig at hjælpe mig med rette min engelsk stil.. Jeg er ikke særlig god til skriftlig engelsk. Håber der er en der kan .. Mange tak:-) -
Engelsk version af studieportalen?
ForumindlægEr der nogle der ved om der findes en engelsk version af studieportalen? Altså en hjemmeside hvor engelske studerende kan finde hjælp til deres opgaver.
