Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10941 til 10960 af 57177
-
Kemi A
ForumindlægHvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig -
Mdt. matematik eksamens varighed
ForumindlægJeg skal snart op. Jeg har vidst hørt, at eksamens varighed er 20 minutter. Men det er vel ikke helt 20 minutter, eftersom man skal trække spørgsmål, og have karakteren og sådan. Hvad vil I tro? -
Gym mat (B) 2
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig med disse 3 opgaver, jeg har ret store problemer med at løse dem. Det må meget gerne være grundige udregninger. På forhånd tak! En virksomhed producere og afsætter årligt x enheder af en vare, hvor 5000 < = X <= 20000. Omkostningerne O(x) ved produktio... -
Rettelse af engelsk højniveau oversættelse
ForumindlægNogen der vil se denne igennem?! Bare for store brølere! Og evt. fortælle mig hva "Drivhuseffekten" hedder på engelsk..? :)\n\n1. An Australian writer recently aimed an extremely powerful attack against the western TV corporations’ covering of disasters. The news media are swarming like... -
Engelsk essay om organdonation HJÆLP!
ForumindlægHej studieportalen, Jeg er simpelthen den dårligste i verden til at rette mine engelsk opgaver så jeg tænkte om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette dette lille stykke: These four texts all discuss the same dilemma. Around the world millions of people are waiting for transplantations... -
Hvordan kan jeg forberede mig til prøverne??
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen her om 2 uger, og jeg har styr på matematik, og engelsk mundtlig.. Resten ved jeg ikke hvordan jeg skal forberede mig på.. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre i hhv. dansk læse/retskrivning, fysik, geografi, historie og dansk skriftlig fremstilling??? Tak! -
haster
ForumindlægEn der nogen der har noter til den her tekst? Jeg har lidt problemer med den og kunne godt bruge noget hjælp Penelope Lively: Clara's day -
Hjælp til gym
ForumindlægHej alle bruger. Jeg har besluttet mig, at jeg skal på gym, og tiden begynder at nærme sig. Men kan ikke rigtig beslutte mig hvilket et gym jeg skal vælge. Har i nogle anbefalninger? På forhånd tak :) -
Har jeg dumpet?
ForumindlægHej! Jeg vil bare lige spørge om jeg har dumpet, hvis jeg har fået 02 i skriftlig engelsk b, og 00 i mundtlig (årskarakter), og samtidige fik jeg så 02 i engelsk mundtlig eksamen. har jeg så dumpet i engelsk? -
HTX - for teknisk?
ForumindlægHej allesammen Jeg overvejer hvilket gymnasium jeg skal gå på og valget er kogt ned til to forskellige: HTX og STX. Jeg har lige været på besøg begge steder og syntes at HTX var for vildt, men jeg har en betænkelighed. HTX reklamerer konstant for hvor praktiske de er og hvor mange fysiske eksper... -
Fejl i sætninger
ForumindlægJeg skulle finde fejl i adskillelig sætninger og fortælle hvilke slags fejl de er, men har haft svært ved at finde fejlene eller finde ud af hvilke slags fejl dever. Nogle der kan hjælpe ? 1. She is the oldest sister of the three. 2. Back in time, where I was young, I used to love this song. 3. H... -
Hvad er nemmest?
ForumindlægJeg var til historieeksamen her den anden dag. Det gik ikke helt vildt godt. Jeg ville høre hvad i andre synes om eksamenssystemet. Jeg er selv på den gamle reform og synes ikke det er helt vildt nemt at afvikle en eksamen når ens fremtid essentielt afgøres på de 20min. man er derinde. Hvad je... -
Interresseret i Design
ForumindlægHej Studieportalen! Mit navn er Benjamin, jeg er 12 år og interresseret i design, særligt industrielt design. Jeg har lånt et par bøger om design af min fætters kæreste, som går på designskolen (jeg tror det var i Kolding, hvis det har nogen betydning), og for hvert ord jeg læser, bliver jeg ... -
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d... -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
Egnet eller ikke
ForumindlægHej mit gennemsnit ligger på 4.7 kan jeg blive egnet til gymnasiet? -
snit for ingeniør uddannelse
Forumindlægved godt at der findes mange forskellige slags ingen området, man hvad er snitet sådan ca. til at komme ind på de uddanelser.. -
Radiograf
ForumindlægHejsa. Når man søger ind på radiograf i optagelse.dk så står der at der ikke er nogen specifikke adgangskrav når man søger adgangsveje via Gymnasial uddannelse. Betyder det så at det ikke kræver nogen form for gennemsnit? -
resume af - the sin bin or Lucy's heart
Forumindlæghej :-) Er der nogle der har et resume af "the sin bin or lucy's heart" ? :D og en character description? :) -
SSO - fysik - hjælp
ForumindlægJa, så er det imorgen, jeg får udleveret problemformulering til min SSO. Jeg skal skrive om "stive legemers bevægelse" og har stortset styr på teorien. Men jeg er lidt i tvivl omkring opbygningen af sådan en opgave. Jeg har fået lov af min lærer, at se på nogle tidligere opgaver, og str...
