Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11141 til 11160 af 95433
-
pythagoras
ForumindlægHej jeg skal snart op i matematik.. Men har problemer med emne pythagoras..Er der nogen der har noter til emnet, vil det være meget sødt af dem.på forhånd tak..:) -
Karakterer? forkert opfattelse eller?
ForumindlægJeg er ret sikker på nedenstående spørgsmål er besvaret op til flere gange. jeg har bare haft lidt problemer med at finde det helt korrekte udmeldning omkring afsluttende årskarakterer & eksamenskarakter.. Jeg skal f.eks. op i Mundtlig Fransk her i Juni. Jeg har fået 10 i mundtlig og skriftli... -
bøger til analysekurser på matematik-økonomi KU
ForumindlægHej derude Er der nogen som kunne fortælle mig hvilke bøger der er pensum til analyse 0, 1 og 2 på matematik-økonomi uddannelsen på KU? mvh -
HURTIGT! LÆS DETTE!!!
ForumindlægNogen der ved hvordan man isolere h fra formlen: T = 1/2 * h * c Mangler hjælp! På forhånd Tak :) -
Harmonisk Svingning
ForumindlægHej med Jer Har vedhæftet et billede af en harmonisk svingning Ønsker en forklaring på hvorfor c=2, for den blå graf Mange tak for hjæpen -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig biologi på højniveau om nogle dage. Tænkte på om nogle af jer havde nogle omfattende noter jeg evt. kunne kigge bruge. På forhånd tak. -
Lønnet Lektiehjælper/Privatlærer/Mentor søges omkring Odense
ForumindlægHej. Jeg søger en lærerig og tålmodig lektiehjælper som kan hjælpe mig nogle få timer i ugen, indtil jeg skal op i eksamen til december. Jeg er i gang med et 3 måneders forløb, hvor jeg skal have rykket matematik op fra C til A niveau. Jeg mangler at få styr på de sidste løse ender, inden eksame... -
EØ A
ForumindlægMangler noter til EøA - det ville være lækkert hvis nogen kunne bidrage med nogle.. -
Nationaltest
ForumindlægSå jeg har den 6 april national test i fysik/kemi og vil gerne vide hvilke punkter de tager fat i, altså H202 agtigt eller Hvis du blander Syrer med pH papir hvad farve bliver det så? Kan I komme med en liste omkring de ting, alle svar omkring dette vil være brugbart! -
Skæringspunkter.
ForumindlægHej! Har nu siddet og bakset et stykke tid med denne her opgave og kan simpelthen ikke finde en løsning. Opgaven er: To funktioner er givet ved: f(x)=2x+3 g(x)=x^2-4x+3 - De første par opgaver løser jeg nemt, så kommer den og siger: C. Bergen koordinaterne til grafernes skæringspunkter, og det g... -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej Jer derude :P Nu er tiden kommet, hvor 2g'erne på min skole skal vælge valgfag (inkl. ekstra A-fag-ansøgning). Jeg har tænkt mig at søge ekstra A-fag - samfundsfag - men ville lige høre hvilke erfaringer I har haft med et ekstra A-fag. Selvom jeg er fast besluttet på at gøre det (og selvo... -
VIRKSOMHEDSINFORMATION
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle notater til virksomhedsinformation..??jeg skal op imorgen og har absolut intet til faget :( -
Fodnoter og noteapperat?
ForumindlægEr fodnote og noteapperat det samme? -
2-årig Hf - Idræt?
ForumindlægHejsa! Jeg starter på Hf nu til august. Jeg kommer fra 1. g, og spørger derfor angående idrætsundervisningen, da jeg har afsluttet/afslutter fysik, matematik, musik og samfundsfag nu. Tager man et kig på denne link; http://www.detfri.dk/om_skolen/vaerdier/studie_ordensregler/#idraet_paa_det_fr... -
Karakter
ForumindlægHej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau -
eksaminer i 1.g
ForumindlægHej. Har lige været til to grunforløbseksaminer, men kommer der flere eksaminer? Skal jeg afslutte mine C-fag eller? Har ikke styr på det. Tak på forhånd. -
Ansøgning ergoterapeut. Spørgsmål!
ForumindlægHej jeg vil gerne uddanne mig som ergoterapeut og regner snart med at lave en ansøgning, dog har jeg et par spørgsmål om min uddannelse jeg fuldførte i sommers. Jeg blev færdig med en Fuld HF i sommers, dog ikke en almindelig en på 2 år, men på 3 år dvs, enkeltfag, men samlet en fuld HF.. S... -
Årsprøve!
ForumindlægHejJeg skal op til 1.g skriflig årsprøve i matematik i næste uge. Ville derfor lige høre, om der er nogle, som har nogle gode råd angående, hvordan man forbereder sig bedst?? På forhånd tak -
Pensum på Institut for Matematiske fag på KU
ForumindlægKan nogen oplyse (ved seneste afholdelse af fagene) pensum for følgende fag: Analyse 0, Analyse 1, Analyse 2, Mål og Integral Teori.. Så vidt jeg ved bliver der hyppigt anvendt forelæsningsnoter, som kan købes på Polyteknisk Boghandel eller downloades frit. -
Klima
ForumindlægDette er lidt svært at forklare, men prøver.Jeg har skal lave en opgave, hvor jeg skal udregne ud fra hver af hydrotermfiguerne, hvad den koldeste måned hedder, den varmeste, højeste laveste, osv.Da spg. så kommer til Klimazone, "Hvad hedder klimazonen?"Højeste Temperatur = 19 graderLav...
