Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11181 til 11200 af 95433
-
HS
ForumindlægAmplituden: Bestemmer b ud fra formlerne: Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg kommer frem til c og d? -
4 rettelser
ForumindlægDet danske: 1. Hvis vi på samme tid kunne se, at pengene blev investeret fornuftigt. 2. Men det sker meget sjældent 3. De fleste direktøre kan simpelthen ikke lade være med at forhøje deres egne lønninger og købe dyre firmabiler, og den slags skal man ikke finde sig i. 4. Det skulle da lige ... -
Nogen der kan hjælpe
ForumindlægNogen der står med opgaver fra bogen vejledende eksempler på eksamensopgaver Hf C-niveau. Det gælder opgave 1.006,1.012,1.047,1.048 og 1.049 på forhånd tak :-) -
Gennemsnit
ForumindlægHej Hvordan regner man sit gennemsnit ud.. Er det ikke noget med man ganger A,B,C niveau med et vis tal.. Er der nogen der kan uddybe? -
Skriftlig matematik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til årsprøve i skriftlig matematik, niveau C på torsdag. Jeg har hørt der er en del uden hjælpemidler som jeg er lidt nervøs for. Er der som har et eksemplar af tidligere prøver så jeg kunne øve mig lidt? Andet jeg bør vide? På forhånd tak :-) -
Hvordan skal jeg det
ForumindlægOpgave c kan ikke huske hvilken formel -
kort engelsk stil
Forumindlægjeg er desværre ikke specielt god til engelsk, især hvad angår det grammatiske.... jeg overvejede om der muligvis var nogle der gad rette min stil igennem? på forhånd mange tak! How right is it to make an artificial insemination? Get an embryo reduction? Todays day we have some discussions abo... -
Antal timer og afleveringer ved højniveaufag
ForumindlægSøger en side, hvor der er beskevet de enkelte valgfag. Herunder er jeg interesseret i kemi, matematik og fysik A-niveau.Vil specielt gerne vide hvor mange afleveringer der er i de enkelte fag, samt antal timer (mener det er 5?...)Har været inde på www.uvm.dk og lede, uden held.På forhånd tak for... -
Eksamen
ForumindlægSkal til fysik eksamen i 9 klasse, og har brug for noget opfriskning på de forskellige områder.. nogle der har noter eller lignende? ville hjælpe meget. -
Hjælp skal snart til eksamnen
ForumindlægJeg går i 9 klasse, og skal snart op i eksamnen her i december. Har i nogle gode begrebskort, eller noter som i vil hjælpe mig med at finde, omkring fysik? -
Sandhedstabel, igen.
ForumindlægJeg skal løse følgende: ¬(P∧¬Q)∨(¬P∧Q)⇔(¬P∨¬¬Q)∨(¬P∧Q)⇔(P∨¬Q)∨(¬P∧Q) og hvad gør jeg så? -
eksponentiel funktion
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe mig med opgave c? Hvis i skal bruge mit resultat i opgave a så sig til, men c'eren forstår jeg simpelthen ik hvordan man regner ud -
AT, AP og NV
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, der er nogle, der ved noget om det her eller kan henvise til et oplysende link.Vi har AT1 i denne uge (alkohol - kemi, idræt og his), og vores lærer har sagt noget om, at vi afsluttende skal skrive en rapport på 2 sider. Vi skal aflevere den på fredag. Er der nogle, der v... -
Reduce boolean
ForumindlægHej Er der nogen der kan reducere i boolean equation. Der er 4 der skal reduces step by step. 1) (not b and not d) or ( not a and not d) or (a and b and c and d). 2) not ( not (a or (b and c)) or (b and c) or not (not c or d). 3) (not a or c) and not (a or b) or (b or c) 4) not ((b and c) and no... -
Højniveaufag
ForumindlægHejsa alle sammen!Jeg går pt i 2.g og har lige haft studievejledning om valgfag i 3.g. I forbindelse med det, fik vi at vide, at det er muligt at få 4 højniveaufag, hvis det passer med skemaet (altså hvis fagene ikke ligger oven i hinanden).Jeg har på nuværende tidspunkt matematik på A-niveau (3-... -
Eksamen - elektricitet
ForumindlægÅh nej! Jeg skal til eksamen i fysik/kemi på mandag, og har forberedt mig i de emner, jeg kan risikere at trække - indtil det lige gik op for mig, at jeg også kan trække elektricitet! Jeg er fuldstændig på dybt vand i dette emne, og har ingen noter eller noget. På min skole har vi ikke fysikbøger... -
hjælp...
ForumindlægTegn strukturformler og bindingstyper med hybridisering for pent-1-en og pent-1-yn Nogle som kan hjælpe :/ -
Termins
ForumindlægHej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd -
Forklar hvad det vil sige at vand har en varmefylde på 4186 J/(kg·ºC)
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave der lyder på " Forklar hvad det vil sige at vand har en varmefylde på 4186J/(kg grader C) og "forklar hvad det betyder at nyttevirkningen af en elkedel ved kogning af vand er 0,65." Er der nogen der kan hjælpe mig med det? -
eksamen - hvordan??
ForumindlægJeg skal snart op i psykologi på c-niveau, men er ikke helt sikker på hvordan det fungerer. Det er noget med vi trækker et emne, og så skal vi til selve samtalen fremlægge det med redegør, undersøg og diskuter - Men bliver det stillet konkrete spørgsmål til de forskellige taksonomiske niveauer, e...
