Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11181 til 11200 af 44201
-
Præposition + Infinitiv - Heller aldrig!
ForumindlægHej SP, Jeg er røget ind i et lille problem med engelsk. Opgaven lyder: A) Gør sætningerne færdige ved at vælge en præposition og et verbum fra de to ordklasser: 1. He wasn't too keen .... the truth Præpositionerne er : In, of, for, on, of, by,at Verbum: To play, to be, to get, ... -
Hvordan finder man frem til hvilken promotion man vil bruge?
ForumindlægHejsa, jeg har SRP i fagene afsætning og engelsk. Jeg skal finde ud af hvordan virksomheden Hay skal benytte promotion på det australske marked. Mit spørgsmål er så bare hvordan finder jeg frem til hvilken slags promotion de skal bruge? Hvilke modeller og lignende kan jeg bruge som kan understø... -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart til min første eksamen i min tid på gymnasiet. Jeg skal op i engelsk, som ikke lige er mit yndlingsfag. Er der nogen, der har nogle gode tips/råd til mig? -
Skriftsprog?
ForumindlægHej Jeg har har hørt, at hvis man skal skrive "det er" på engelsk, så skal det skrives "It is" i en stil? Er der korrekt, at man ikke må forkorte, når man skriver en stil? -
endelsen s. hjælp
ForumindlægHej. 1. hvordan siger man fx. landets, sønnens osv på eng. 2. hvordan finder man biord i en engelsk sætning. fx.school children travels FREQUENTLY/FREQUENT to other countries tak på forhånd -
DIO opgave! :S
ForumindlægHej Alle sammen! -Kunne godt bruge hjælp til nogle gode emner, skal skrive DIO opgave i engelsk/historie. Håber I har nogle gode emner, som jeg måske ku bruge :) På forhånd tak.. -
Ansøgning som Au Pair
ForumindlægJeg har netop skrevet en 1 sides ansøgning som Au Pair i England, men da jeg er dårlig til engelsk grammatik, er jeg interesseret i at høre, om der evt. er en, der vil rette den for mig? -
uretfærdigt karakter
ForumindlægHej, alle er der nogen der kan kigge i gennem min engelsk aflevering, jeg fik et 4 tal, og jeg synes at jeg burde have fået et 10 eller 12. -
Mekanisk energi
ForumindlægHej. er i dag til 24-timers eksamen i fysik og håbede nogen ville hjælpe mig. Sidder med et problem. Til at udregne arbejde har jeg formlen. Arbejde = F * s F = Kraft ( måles i Newton ) S = distance (måles i Meter) Hvis man så skal flytte noget imod bevægelses retningen skal man bruge formlen... -
er jeg dumpet?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis. -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige afsluttet engelsk b-niveau på stx. Årskarakter skriftlig: 02 Årskarak mundtlig: 02 Mundtlig eksamen: 02 Betyder det så at jeg kommer til at have 3 gange 02 for engelsk, eller går årskarakteren ud i stedet for eksamen? på forhånd tak :) ... -
AT eksam om rejse og tvangsfjernelse af aboriginier - hjælp ville være dejligt!!!
ForumindlægHej. Vi er to 3.g'er som skal til at skrive eksams AT synopsis om at rejse, som i nok har hørt om? Vi har valgt emnet Tvangsfjernelse af aboriginiske børn igennem de sidste hundred år, i fagene engelsk og historie(samfundsfagligt). Vi har nogle spørgsmål som vi håber at nogle af jer kan hjælp... -
God nok problemformulering?
ForumindlægHej alle Som 3.g'er skal vi jo snart aflevere AT synopsis og emnet i år er "At være på - muligheder og problemer" Jeg har fagene billedkunst og historie, og har valgt underemnet "Magtens billede" med henblik på kongelig iscenesættelse af magt hvor jeg vil kigge på hvordan... -
metode valg
ForumindlægHej derinde jeg sidder og laver synopsis, og er gået lidt i stå vedrørende metode. Skriver om terrorisme, historiske årsager, kulturelle forhold, osv. I opgaven vil jeg analysere Bush`s tale til kongressen ..... enten er i med os eller også imod os ( på engelsk. I opgaven har jeg gjort brug af ... -
Lisa sprogrejse
ForumindlægHej derude :) Jeg har virkelig brug for hjælp her. Overvejer at tage på en 3 ugers kursusophold i England med Lisa sprogskole. Det er udelukkende så jeg kan få forbedret min engelsk en smule. På psykologi uddannelsen på universitetet ser jeg, at der findes en masse bøger som står skrevet på ... -
Afled funktion
ForumindlægHej. Først og fremmest. En afled funktin og én differentierede er det samme ikke sandt? Kan nogen forklare mig differentialregneregl? Og evt med et eksempel? På forhånd tak. -
Integration af produktfunktioner - nogle der kan hjælpe mig med dette??
ForumindlægIntegration af produktfunktioner - ja nogle der kan forklare mig dette og give eksempel på en udregning.. venlig hilsen stine -
binomialfordeling
Forumindlæghej jeg forstår ikke forskel på at finde den kritiske mængde og et konfidensinterval. jeg håber at med måske et eksempel så det er nemmere at forstå. Tak -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
Gude ord/sætninger til eksamen
ForumindlægEr der nogle der har nogle engelske ord- og/eller sætninger, som vil få cencor til at sidde og rage på sig selv? ^_^
