Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 11181 til 11200 af 19198
-
Selvstudium stx
ForumindlægEr der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :) -
Gymnasium/Hf
ForumindlægHej, jeg gaar i 9 klasse, og er snart faerdig med skolen. Mine karakter ser fine ud paa et gennemsnit 7, lige til at komme p[ gymnasium, men der er et problem. Har bare faaet af vide at man skulle have 2 aars fremmedsprog i folkeskolen udeover engelsk. Saa hva skal jeg goere for at komme ind, je... -
Mådeudsangsord
ForumindlægHej! Er disse sætninger korrekte i forhold til tid?: Nutid: Ich will ein Eis essen. Datid: Ich wollte ein Eis essen. Førnutid: Ich habe ein Eis essen wollen. Førdatid: Ich hatte ein Eis essen wollen. Nutid: Ich gehe zu Hause. Datid: Ich gehte zu Hause. Førnutid: Ich habe zu Hause gehen/gegeht. ... -
Hjælp, det haster...!!
ForumindlægHej er der nogen der kan ovsætte det her, på dansk: Die Siedlers hatten die Erlaubnis bekommen, der Garten zu benutzen. Der Vater hatte der alten Dame seine Hilfe angeboten. Der Rasen var sehr gross. Bisher hatte dem junge Neffe der Tante geholfen. Er hatte immer den Rasen gemächt, aber er hatte... -
gode råd til afgangsprøven?
Forumindlæghej. Jeg går i øjeblikket i 9.klasse hvilket jo så betyder at jeg skal til "eksamen" her i juni. Derfor søger jeg nogle gode råd til hvordan man bedst muligt forbereder sig både til det mundlige og det skriftlige... Nogle der har nogle gode teknikker og andre gode råd? Vile også gerne ... -
Tæller årskarakterer ikke for noget som helst?
ForumindlægHører jeg nogen sige, men hvis de ikke gør, hvad skal så stoppe folk fra ikke at lave sine afleveringer? Jeg hører fra en anden at årskarakterene i de fag man ikke kommer op i kommer til at tælle. Altså vil min dansk årskarakter tælle hvis jeg ikke kommer op i dansk til eksamen.. hvordan foregå... -
Studieretning
ForumindlægHej SP Hvor mange A fag har man normalt? Jeg har valgt studieretning 1. med mat og fysik A. Er dette meget normalt, med hensyn til antal A fag? Dansk A Historie A Engelsk A Matematik A Fysik A Spansk/Fransk A -
Hvidstengruppen
ForumindlægJeg skal fortælle noget om Hvidstengruppen. Jeg skal 'perspektivere' det til resten af Danmark. Altså hvordan forholdene var i Danmark under Hvidstengruppens tid. F.eks. om regeringen var gået af på det tidspunkt. Tak på forhånd! -
Hvorfor hadede Hitler og nacister jøder så meget?!
ForumindlægHej er lidt nysgerrig(-: Hvorfor havde Hitler det her store had til jøder? Har det noget med deres religion at gøre? eller var de bare syndebukke under 2VK.. -
Kendeord, ordstilling og tillægsord
ForumindlægJeg har en sætning på dansk, som jeg er i tvivl om jeg har oversat korrekt. "Det er meget gammeldags at skrive et brev" "Es ist sehr altmodisch einen Brief zu schreiben" Først og fremmest er jeg meget i tvivl om jeg har skrevet tillægsordet "Altmodisch" kor... -
Grammatik
ForumindlægHvilke verber tilhører de regelmæssige / uregelmæssige verber, modalverberne eller brennen-gruppen?Hvorfor? -
Accelation
ForumindlægOpgaven lyder på En lastbil kører halvdelen af en vejstrækning med 30km/h. Hvor strækt skal den køre på den anden halvdel af turen, for at i gennemsnit har kørt med henholdsvis 40km/h og med 60km/h? Nogen som kan hjælpe? -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
Rettelse
ForumindlægHar skrevet det og har rettet det. Hvad syndtes du og er der fejl evt. ? 1: i dag er jeg i Danmark. Heute ich bin in Danemark. 2: i gå var jeg i Berlin. Gestern ich war in berlin. 3: Men vejret er dårligt. Aber das wetter war sclectht 4: nu er vi hjemme. Jetz wir sind zu hause. 5: hvord... -
Flytte tilbage til sit gamle gym
ForumindlægHey gutter. Sagen er at jeg i mandags flyttede over til et andet gym, men nu fortryder jeg det, og vil godt tilbage på mit gamle. Så spørgsmålet er, er det overhovedet muligt, og er ikke meldt ud af mit gamle gym endnu, er stadig registeret inde i deres system. -
Stor opgave. Pi
ForumindlægJeg har fået følgende problemformulering.-der ønskes en vurdering af de meget tidlige værdier for pi, og en redegørelse for nogle af de metoder man gennem matematikkens tidlige historie har brugt til at finde pi.-Dernæst ønskes en redegørelse for hvordan pi kan bestemmes vha. Arcustangens rækker.... -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
Eksamen
ForumindlægHej..Jeg skal op til eksamen i old d. 8 juni, og jeg er vildt nervøs for er ret usikker på hvordan det foregår.. vores lærer prøvede at lave en prøve eksame for os men det endte med at det kun var hende der sagde noget.. jeg ville godt hører om der er nogen som kan forklare mig hvad der sker til ... -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg vil bare spørger om der er nogle der ved hvordan en mundtlig eksame i 9. klasse kommer til at være? Er det fx. mening at man trækker et emne i engelsk og derefter bliver sat ind i et forberedelsesrum og får tid til at lave det man skal sige foran censor og lærer på 40 min. eller hvad? ... -
Elektromagnetisme
ForumindlægJeg har lige nogle spørgsmål om dette emne: Hvad er en elektromagnet? Hvordan kan man sammenligne en stangmagnets og en elektromagnets magnetfelt? Hvordan er det nu lige gribereglen udføres? Hvad afhænger elektromagnetens styrke af?
