Generelt

Flytte tilbage til sit gamle gym

01. februar 2019 af nauilo

Hey gutter. Sagen er at jeg i mandags flyttede over til et andet gym, men nu fortryder jeg det, og vil godt tilbage på mit gamle. Så spørgsmålet er, er det overhovedet muligt, og er ikke meldt ud af mit gamle gym endnu, er stadig registeret inde i deres system. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. februar 2019 af OliverHviid

Nu kender jeg naturligvis ikke din eksakte situation, men jeg ville anbefale at give dit nye gymnasie en chance; du har jo kun gået der i en uge - du skal jo lige nå at falde ind på dit nye gymasium, og det tror jeg altså ikke, at man kan nå på én uge.


Svar #2
01. februar 2019 af nauilo

Ja, men føler mig langt fra trygt på det gym jeg er flyttet til, bliver råbt efter på gangene, pågrund af noget jeg tidligere har gjort i livet. Og synes undervisningsformen og lærerne er anerledes, ift til der hvor jeg kom fra, og ja, man skal lige vænne sig til det. Men tror ikke lige, der hvor jeg er flyttet hen er det bedste for mig. Flyttede fra mit andet gym, pågrund af det sociale i klassen, alt andet var fint, lærerne, undervisningen, men min studieretningsklasse var ikke lige den bedste, og så havde jeg også spansk A, som jeg ikke var særlig glad for ,hvilket jo resulterede i jeg havde 5 A fag, og vil helst have 4, så jeg kan opgradere mat på a senere hen, så dette var også ene af grundene til jeg flyttede, så jeg kunne få tysk b, så jeg kunne opgradere mat a, for der var nemlig ikke plads i den anden klasse med tysk b.


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. februar 2019 af OliverHviid

Prøv at kontakte studievejlederen/kontoret og spørg dem. Måske kan du blive flyttet tilbage til dit gamle gym med en studieretning, der passer dine behov (tysk b etc.), men hvis du er sikker på, at det er det, du vil, så ville jeg kontakte vejlederen/kontoret hurtigst muligt.


Skriv et svar til: Flytte tilbage til sit gamle gym

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.