Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11241 til 11260 af 95433
-
Læse tekst og høre tekst
ForumindlægGoddag alle sammen Jeg skal op til et mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til, hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af??? Faget er engelsk Hvad gør jeg i en læsetekst og en høre tekst? -
Hvilke muligheder er der i faget musik A?
Forumindlægjeg sidder her og skal til at vælge en studieretning, men jer er meget i tvivl om hvad der lukker muligheder for mig eller om hvad jeg senere vil kunne bruge dem til m.h.t arbejde eller universitetet. her er dem jeg er i tvivl om: Naturvidenskabelige studieretning: - Matematik A + Fysik A + Kemi... -
lys som partikler
Forumindlæghvorfor kan vi beskrive lys som partikler? forklaring til det? -
Mekanisk energi og Newtons love
ForumindlægPlzzz.. Jeg har brug for hjælp Fysik B spørgsmål. -
graf
ForumindlægOpgave 2 Bestem c'(2,5) hvordan løser jeg opgaven? -
Hvorfor ikke folkeskole opgaver?
ForumindlægHvorfor ligger i ikke folkeskole opgaver ud?? Jeg går selv i 8'ene klasse og synes det kunne være fedt! Jeg ville ligge en opgave ud, og der var kun noget der hed a, b, c, d niveau hvorfor ikke folkeskole "8 klasse" "9 klasse." -
At bevise saltsyre er saltsyre
ForumindlægHej! Jeg har lavet en syre. Jeg ved, jeg har lavet saltsyre, men hvordan kan jeg bevise det? - skal jeg vise det med en formel? + Hvis I har nogle forsøg/noter/rapporter om Kemi/radioaktivitet/atomer må I gerne sende dem til følgende mail! (FSA om 3 dage) -
STudieretning
ForumindlægHvilke muligheder giver følgende studieretninger:? Matematik A, fysik B, kemi B samfundsfag A, mediefag B, matematik B Skal til at vælge studieretning, men ved ikke hvad jeg skal vælge. Er meget forvirret på dette område, så det ville være rart med noget hjælp udefra. Taaakker.. -
Bog i ny gymnasiereform?
ForumindlægJeg har valgt en studieretning, der hedder Mat A, Bio B og Kemi BI grundforløbet har vi indtil videre kun haft matematik af de 3 studieretningsfag. I dette fag har vi fået en helt ny bog, som hedder Vejen til matematik AB1, ligesom vi i fysik får en helt ny bog der hedder Orbit C - 2005. Så et er... -
eksame: almen studieforberedelse AT
ForumindlægHejsa allesammen ! Jeg fik her for nylig af vide, at jeg alligevel skulle op til eksamen i AT (almen studieforberedelse), men har desværre ikke alle mine papire dertil. Derfor; Har alle skoler sammen AT-fag ? (er første g'er) Jeg var en del syg den ene periode og det er ret problematisk, fo... -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Hej folkens!! KIG LIGE HER..
ForumindlægHejsa !! Jeg har brug for hjælp af en fra københavn området, som har afsluttet gymnasium eller stx .. Skal bruge hjælp til følgende fag: Matematik, niveau B Samfundsfag, niveau B Engelsk, niveau B Religion, niveau C Skriv til mig i indbakke, hvis du vil høre nærmere om hvad det drejer sig om!... -
Er dette ordsprog korrekt?
ForumindlægJeg sidder og sysler med mine halvrustne latinske gloser og er i tvivl om følgende af senecas ordsprog:nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae (fuit).Kan jeg udelade fuit uden at få smæk?I mit hoved giver det mening uden, men helt sikker er jeg ikke...mvh Hella -
Hvorfor kan polære og upolære molekyler ikke blandes?
ForumindlægHej :) Jeg ved, at polære stoffer er vandopløselige og derfor hydrofile. Derudover danner de en negativ og en positiv ende, hvilket gør, at de binder sig stærkt til hinanden. Upolære stoffer er derimod det modsatte, vandskyende og derfor hydrofobe. De danner ikke en negativ og en positiv ende, m... -
Eksamen imorgen! Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i eksamen imorgen klokken 10:40 og mangler at svare på nogen af de mulige spørgsmål jeg kan risikere at trække. Det ville være fantastisk hvis nogen ville have lyst til at hjælpe hvis de ser det her :) 2. Procent og rentesregning Du skal gøre rede for en gældsannuit... -
Beregning af PH-værdi
ForumindlægHeej Allesammen ., Er der nogen som kan formel på beregnelse af PH-værdien af en Base og af en syre ? på forhånd taak., -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd! -
Hjælp! Essay!
ForumindlægHej Jeg skal skrive et Essay, på engelsk om forskellen mellem drnege og piger. Jeg er fuldstændig på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre! kan en eller anden ikke please hjælpe mig! mvh, og tak! -
Hvad søger man ind med?
ForumindlægHej. Jeg er en dreng med en drøm om at søge ind på CBS efter HHX. Lige nu går jeg i 1G, og har en del A fag. Men hvilke karakterer søger man egentlig ind med? Hvad danner det gennemsnit, man til sidst søger ind med? Er det alle karakternene, fra alle tre år? Eller er det de afsluttende kar... -
Italiensk
ForumindlægSiden der ikke var en kategori for italiensk smed jeg mit spørgsmål herind. Jeg sidder og skal oversætte en sætning, og kan ikke oversætte ordet SELVOM, korrekt til italiensk.. Sætningen lyder: Bilen er gammel, selvom den er fransk fungerer den godt. Jeg har TO forslag til denne... Forslag ...
