Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 11281 til 11300 af 65693
-
mat skriftlig eksame 2004
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamenssættet fra 2004, 1 årig højniveau? Kunne meget godt tænke mig det, løst som uløst.. -
Hjælpp...! Engelsk eksamen i morgen
ForumindlægHey, er der nogle om kan give mig gode råd til i morgen skal op i Engelsk og hvis nogle har notater vil det være helt perfekt...! -
Har brug for hjælp. Eksamen i morgen!!!!
ForumindlægEn der hurtigt kan hjælpe mig med noget historie? -
Folkeskolens eksamen i December 2004
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp.Slet ingen som har lavet denne blækregning?Om triatlon, energi osv. -
Dansk Mundtligt eksamen
ForumindlægHej ?? Jeg har trukket temaet "Forholdet forældre/børn som det kommer til udtryk i en novelle", er der nogle af jer der måske kender en novelle jeg kan bruge, i denne sammenhæng? ?? -
Transparent til HHX eksamen
ForumindlægJeg ved ikke helt hvordan det foregår, men til handelsskoleeksamen i engelsk er det noget med at de skal lave en transparent med disposition over fremlæggelsen. Hvordan skal det foregå? Skal den være oppe under hele eksamenen, eller skal den tages ned når de har fortalt kort om den? Jeg spørger f... -
Eksamen i morgen!!! Disposition&lidt om eksamen - C-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal op i morgen, og er lidt i tvivl om: Hvordan skal dispositionen udformes? Hvordan kommer eksamen til at foregå? Jeg er meget desperat efter nogle svar - Så vær lige venlig, hva'? ;) MVH Mathias -
AP- eksame i 1g
ForumindlægHej, er der nogen der har eler ved hvor jeg kan finde ap-prøven eller eksamen der blev givet i år? Og op til sådan en prøve, skal man så kunne fx de latinske betegnelser inden for ordklasser osv. ? -
Hjælp til Matematik,Tysk og Engelsk
ForumindlægHejsa Søger en der har lyst til at hjælpe min søn efter sommerferien til matematik,tysk og engelsk. Han skal i 9 kl. Det er mest matematik og tysk, der er brug for hjælpen. Min datter skal starte med tysk, efter sommerferien, så måske skal hun bruge hjælp. Betaler selvfølgelig for det, til en rim... -
Hjælp til et matematik spørgsmål haster
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med opgaven på vedhæfte billede. Jeg har prøvet at differentiere den, men jeg får et forkert facit. Facit er nemlig: På forhånd tak. -
Matematik - Procent
ForumindlægHejsa!! Jeg har fået 2 spørgsmål-opgaver som jeg ikke rigtig forstår... 1: En tirsdag plukker Ole æbler. Han har 52 kg. 35% af dem er grønne, hvor mange % er røde?? 2: Næste dag vil han plukke igen. Han regner med 45 % flere grønne-røde. (Skal finde ud af begge 2) Hvad skal jeg?? På g... -
Matematik aflevering
ForumindlægBestem tallet t, således at arealet af den trekant, der udspæmdes af vektoerne. Billedet viser hvilke tal vi skal beregne ud fra? Jeg håber i kan hjælpe? Tak på forhånd. -
matematik aflevering mursten med billag!
Forumindlægheej allesammen. har i billagerne til mursten? tak på forhånd!:) -
Hjælp til biologi eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at forberede mig til biologi eksamen og der er nogen ting jeg ikke kan finde ud af, og er ved at gå lidt i panik over det. Jeg skal kunne redegøre for hvad forskellen mellem effektorhormoner og overordnede hormoner er. Kan simpelthen ikke finde noget om det nogen ste... -
matematik differentialligning
ForumindlægOpgave 3 – 25 point 1. Klassificer følgende differentialligning og forklar hvordan den kan løses. ????/dx+ cos(??)??(??) = cos(??)(1 + sin(??)), ?? ∈ R 2. Bestem samtlige løsninger til differentialligningen. 3. Bestem den løsning, som opfylder begyndelsesbetingelsen ??(0) = 5 ... -
Hvad er matematik god/ dårlig til?
ForumindlægHvad er fordele ved matematik og ulempe? -
Akut matematik hjælp
ForumindlægHej, Står og har en aflevering til i morgen tidlig og jeg har svært ved de to sidste opgaver. I opgave 3 havde jeg tænkt mig at bruge kædereglen, men jeg har svært ved at starte. I opgave 4 har jeg glemt en del efter 2.g, men vil differentiere og finde nulpunkterne, men spørgsmålet er bar... -
Ægyptisk Matematik
ForumindlægForklar PR5 linje for linje, herunder den eventuelle brug af 2/n-tabellen. Nogle som kan hjælpe? -
hjælp til matematikk opgaver
Forumindlæghej :) jeg har fået to opgaver, som volder mig en del problemer: I et koordinatsystem er givet fire punkter A(-1,5), B(1,4), C(5,6) og D(3,7) Undersøg om vinkel BAD er ret. Gør rede for, at firkanten ABCD er et parallelogram. Jeg har selv tænkt over at finde koordinaterne til vektorerne, fo så ... -
Transformation og matematik
Forumindlæg5.1 En af de helt store højspændingsledninger på 400.000 volt kan overføre i alt 4.000.000 Watt = 4.000 kW. Hvor mange ampere er der i hver ledning? Der kan maksimalt gå 10 Ampere i en ledning - ellers smelter den. 5.2 Hvor mange ledninger på 50.000 v skal der bruges for at videreføre 4.000 kW...
