Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11301 til 11320 af 48931
-
Terrorism - Projekt på 20 min.
ForumindlægHej folkens, Jeg har et projekt til om 2 uger, hvor min ven og jeg skal fremlægge i engelsk om: Terrorisme Vores main questions er: 1. Hvad terrisme egenligt er, - What is terrorism? 2. Hvad der bliver gjort ved det, - What is being done about terrorism? 3. Fremtidens terrorisme (vore... -
Snorkrafter
ForumindlægJeg skal i en fysik opgave beskrive hvordan snorkrafter virker, deriblandt også hvordan en trisse(også kaldet spil) hjælper. Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det ret, men er det forstået ret at de virker sådan her? Snorkrafter: Hvis man har en skrænt, et træ på toppen og en gens... -
Grammatisk ukorrekt sætning
ForumindlægJeg skal rette fejlene i følgende sætning og forklare mine rettelser på dansk vha. grammatisk/faglig terminologi: 1) I dislike to go by bus, but i cannot afford buying a car. 2) I live in the house which roof is red -
Idiom
ForumindlægHe, jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og er lige kommet i tvivl om man må bruge idiomer, altså idiomatiske udtryk i sin stil. JEg kender mange gode, men trækker det ikke ned når min stil en gang skal rettes af censoren: for eksempel idiomer som følgende: ”a fool and his money are ... -
Hjælp til at rette tyskstil?
ForumindlægEr der ikke nogen, som vil hjælpe mig med at rette min tysk stil??? Det ville være en stor hjæælp:) -
Jura
ForumindlægHej..Er det muligt at komme ind på jurastudiet hvis man har et gennemsnit på 7.7 eller kan man ligeså godt droppe det! Tænker også på fritiden når man læser på uni.. kan man få tid til at dyrke sport osv. eller tager det helt overhånd med læsning.. hvor mange sider hver dag? -
TYSK MUNDTLIG
ForumindlægHej, jeg skal måske snart op til tysk mundtligt jeg har valgt mit selvlagte emne Sport und freizeit. Mit under emne er Gesundheit. Er der nogen der har noget godt kilder på tysk selvfølgelig og kan hjælpe med dispotionen? Tak på forhånd. -
lille spg
ForumindlægSom overskrift på en stil, kan man godt der skrive "Im memory" eller skal det være "In memory of ..blabla" for at det giver mening?Mvh. Nik_ -
Eksam
ForumindlægEr der nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan øve sig på engelsk skriftlige eksam. Primært det med fejlsætninger -
Hjælp terminsprøve.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i ottene klasse, der er terminsprøve i den kommende uge. Jeg vil meget gerne forberede mig, men ved ikke hvordan. Jeg er fuldt ud styr på matematik delen, men ved ikke så meget om dansk og engelsk delen. Så er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvordan man kan forb... -
Ny opgaveredaktør
ForumindlægPr. dags dato er TheKo blevet opgaveredaktør i fagene Dansk og Engelsk. -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
HJÆLP TIL OVERSÆTTELSE AF FRANSK!!!
ForumindlægHeeY alle sammen jeg skal skrive en stil om fritid på fransk på ca de 360 ord. vil være meget glad hvis i kunne hjælpe med at oversætte teksten. Tak på forhånd :D Les loisirs/Fritid I min fritid er jeg sammen med venner og veninder, det glæder mig at bruge min fritid på familien. jeg føler ... -
mystery story
Forumindlæger du nogen der måske vil hjælpe mig med at rette en engelsk mystery story?? -
HJÆLP
ForumindlægHvordan laver man en litterær artikel engelsk ? -
Outline ???
ForumindlægHvad betyder eller er en Outline på engelsk skriftlig?? -
genitiv og adjektiv oversættelse
ForumindlægHej gutter. Engelsk er normalt det jeg har nemmest ved, men da jeg er lidt i tvivl med genitiv, vil jeg gerne have kigget det her igennem, for at se om det er rigtigt. Evt noget konstruktiv kritik, eller en huskeregel! Der er muligvis nogen hurtige dummefejl, men den er heller ikke helt færdig. J... -
Idræt hører ikke til i Folkeskolen
ForumindlægIdræt hører på ingen måde til i Folkeskolen (og det tror jeg ikke at jeg behøver at forklare), derfor har jeg valgt at at gøre oprør ved ikke at deltage i idrætstimerne og være fuldstændig ligeglad med hvad min lærer giver mig i karakter. De fleste idrætslærere har klaret sig dårligt fagligt i sk... -
Hjælp til tysk
ForumindlægTysk er desværre ikke det jeg er stærkest i, så det ville være en stor hjælp, hvis nogen ville kigge min oversættelse igennem.Hver dag er der mange sportsudsendelser i fjernsynet. For det meste sender man fodboldkampe, men også håndhold, tennis og golf er populært. Nar de store mesterskaber finde... -
de unges opfattelse af sprog
ForumindlægHvordan mener i unge i dag opfatter sproget, da de ikke mener det de udtrykker gennem deres sprog. Som f.eks. når de siger "jeg knepper dig" så mener de noget i den stil med "er du gal".
