Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11301 til 11320 af 14598
-
haster Essay skal afl i morgen.
ForumindlægHvis du vil være så så sød og kigge den igennem jeg har en tendens til at lave dumme fejl jeg ikke selv kan se.Tak på forhånd.”My Son the Fanatic”By Hanif KureishiThe story deals with problems of different values and customs of modern society in many ways. Parvez a taxi driver from Lahore in Paki... -
Haster meget..plz
Forumindlæg”My Son the Fanatic”By Hanif KureishiThe story deals with problems of different values and customs of modern society in many ways. Parvez a taxi driver from Lahore in Pakistan, is the main character. Parvez is opposite of his son Ali, because he is well integrated in the British society and live... -
Engelsk
ForumindlægHej igen. The Wolfpack is a 2015 American documentary film. It focusses on one specific theme, “media and identity”, because it is to do with young people’s identity. Like who you really are, and who you want to be. These brothers live in a sort of prison, where they are not f... -
HA (mat) / HA (almen)
ForumindlægHej derude! Jeg går for tiden og gør mange overvejelser om mit videre studie efter afslutningen af 3.g her til sommer. Jeg hælder mest til HA (mat) eller HA (almen) på CBS, men er meget i tvivl, hvilken af disse, jeg skal vælge. Er det evt. nogle af jer der har nogle erfaringer mht. de p... -
Jeg beder jer :)
ForumindlægEr der ikke nogle der vil rette min stil den skal aflevers imorgen, jeg beder jer så inderligt stilen her den sidste i år så den betyder enormt meget på forhånd tusind tak!Her er stilen:Tjørneskolens holdninger giver os et tydeligt billede af, hvad man mente om teknologien i 1990errne. I dag opfa... -
Hvordan ville det være hvis Danmark var i krig?
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave med nogen spørgsmål omkring hvordan det ville være hvis Danmark var i krig, men jeg har meget svært ved at svare, da jeg ikke helt kan sætte mig ind i situationen. Her er de tre spørgsmål. 1. I de sidste 10-20 år har et begrænset antal danske soldater deltaget i krig... -
har brug for lidt sætnings hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i tysk i folkeskolen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan man siger de enkelte sætninger. F.eks. "Jeg har læst en tekst og hørt en lytteøvelse" og "den handler om..."Jeg har selv prøvet at oversætte sætningerne, men de er helt sikkert forkerte:Ich habe... -
Synopsis om sociale medier, anerkendelse og identitetsdannelse
ForumindlægHej Jeg har arbejdet mig ind i en krog, eller fået writers block. Hvad mangler jeg i min synopsis? Forløb 1: At være en del af samfundet Synopsis Indledning De unge bruger de sociale medier til at skabe relationer, selviscenesættelse. Dermed er de sociale medier blevet en så betydningsfuld de... -
Psykoanalyse af Hitler
ForumindlægHejsa :-) Jeg sidder i øjeblikket og skriver AT eksamens synopsis. Jeg har valgt at have om Hitler, hvor jeg vil belyse hvem Hitler var og hans vej til magten gennem Histore (A) og psykologi (C). Historie som samf og psykologi som hum. Jeg har to problemstillinger der omhandler psykologi. Den... -
Rettelse tak.
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl, der har tid et øjeblik? Det vil redde mit liv ;-)Bare en rettelse, grammatk, og se om sætningerne er fine skrevet?Last year i was surfing on the internet, about the worlds most wise/clever humain being. I thinked it will be cool to know, about the most intelligent pers... -
Om at reagere essay
ForumindlægJeg skal skrive et essay til på mandag med overskirften 'Om at reagere'. Her skal jeg reflektere over dette citat: ”Vi er ikke frie til at vælge, hvad der sker med os, men vi er frie til at vælge hvordan vi vil reagere over for det, der sker os.” Nogle ting er vi fri... -
Tysk-fremtid.
ForumindlægHej . Vi har en tysk stil for til fredag den 29 september. Vi vil MEGET gerne have hjælp til at oversætte et tekststykke om tysk fremtid:I årene omk. 1978 hørte man meget(viel)om de grupper, der kaldte sig No-Future-generationen. Det var en bevægelse, hvis størrelse man ikke rigtig kendte. De gru... -
HJÆLP "Igennem byen sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag....Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turéll ; Før jeg dør vil jeg gerne slentre byen... -
kort rettelse
ForumindlægNogen der vil rette igennem for dumme fejl?No me parece que es algo negativo directo sobre un aborto, porque es una posibilidad para salvar la vida de joven, pero tiene que enseñar a uno estar atento. Me parece que los padre tienen que considerar qué es lo mejor también y no tienen chapado a la a... -
Hjælp til rettelse af min digt.!
ForumindlægHejsa ville bare høre om der er nogen der ville rette min dig, da jeg ikke lige den skarpeste til dansk faget. ville virkelig være taknemmlig for at nogen hvis der nogen der gad at få rettet min opgave. Elev i somatisk på ortopædisk kirurgisk Min oplevelse ! Jeg er elev og komme med ... -
En oversættelse ,. det er svært .
ForumindlægJeg har en smule problemer med at oversætte denne tekst :-De har givet os et liv vi ikke ville have, og skabt en verden, hvis mening vi ikke forstår. De voksne beklager sig over ungdommen, som de er bange for. Vi er ikke bange for de voksne, vi er bange for en fremtid, som vi er overflødige i, og... -
4 linjers oversættelse...
ForumindlægOversæt til engelsk:Peter skulle flytte til Århus for at studere matematik på universitetet. Heldigvis havde han ikke ret mange møbler, så det var let klaret. Hans mor gav ham mange gode råd om at spise fornuftigt og ikke bruge for mange penge. Peter kunne rigtig godt lide tanken om at leve sit e... -
Fysikrapport om en planet
ForumindlægJeg ved nu ikke hvad jeg skal vælge, at skrive om. Her er mulighederne: Merkur, Venus, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptun eller Pluto. Hvis der er nogen af jer der ved meget om en bestem planet, og som kan hjælpe mig med at få svaret på de spørgsmål, som er stillet. Må i meget gerne skrive. :) ... -
betydningen af placebopop?
Forumindlæghej alle i kloge mennesker derude :) jeg sidder og arbjeder med et digt af Micheal Strunge, herlig gut. digtet hedder "Coma", jeg har nognelunde styr på digtet, (kritik af det danske samfund, uden plads til sand poesi) meeeen digtet slutter således " Store mængder af ku... -
Job ansøgning
ForumindlægEfter at havdet ringet til Kvickly extra i Slagelse vil de havde at jeg aflevere et par ord om mig selv er dette nok, vil gerne havde en slags evaluering på det: Ansøgning til sommerferie job i kvickly Extra Slagelse Jeg er en ung og frisk mand på 17år, som der søger denne stilling, da jeg ikke...
