Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11361 til 11380 af 44201
-
forklaring ?
Forumindlæghvordan "gør man rede" for noget ? et eksempel eller en forklaring. Og hvordan skal man diskutere en tekst med sig selv, uden at sige sin mening ? et eksempel eller en forklaring ? tal :) -
1. kvadratsætning
ForumindlægHej Jeg er blevet bedt om at komme med et eksempel på hvordan man kan bruge 1. kvadratsætning. Det må meget gerne være et simpelt eksempel! -
Hempel "Covering Law"
ForumindlægHej Er der én som kan give et eksempel på hvor Hempels giver mening? og et hvor det er nonsense? - Udover det eksempel med flagstangen. Mvh. K -
Grupperede observationer
ForumindlægJeg skal tale om grupperede observationer til eksamen, og skal selv komme med et eksempel. Jeg vil gerne bruge et andet eksempel end højder. Nogle bud? -
Halveringskonstant
ForumindlægHej, Jeg skal fremlægge noget matematik i morgen og skal komme med et eksempel på en halveringskonstant, men jeg er ikke helt med på hvordan jeg skal gøre. Er der en der kan give et eksempel på en halveringskonstant? På forhånd tak! -
Deskriptiv statistik
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til 1 og 2 :) (1. eksempel skal være med ikke-grupperede variable 2. eksempel skal være med grupperede variable) -
Beregning af PH i en stærk syre!! HJÆLP SØGES!
ForumindlægGiv et eksempel på, hvordan man kan beregne pH i en stærk syre. Hjælp søges=) Er der en der kan komme med et eksempel? -
hjælp matematik
ForumindlægHej, Jeg skal komme med et eksempel på kapitalformlen, hvor ma låner penge fra en bank. Er der nogen der kunne komme med et eksempel? Ville være en stor hjælp! Tak på forhånd! -
Ligninger
ForumindlægJeg har ledt og ledt men jeg kan ikke finde et eksempel Gøre rede for, hvordan man kan løse to ligninger med to ubekendte, gerne via et eksempel? -
Opdrift
ForumindlægHej Hvordan kan jeg give et eksempel el. regneeksempel med opdrift i luft? Jeg har et eksempel med vand. -
Forelæsningsnoter som reference i specialet. Kan man det?
Forumindlæghttp://sites.fas.harvard.edu/~bphys101/lecturenotes/03a_sep16_i1.pdf Ovenstående er eksempel på noter fra andre unversiteter. Kan man bruge det som reference i afhandlingen(kandidat)? Hvordan vil i, for eksempel referer til det I ser der?^ -
En der kan hjælpe med rettelser?
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl, der måske har lyst til at rette mit engelske essay igennem. En der er interesseret? :-) -
rettelse af lille eng. oversættelse
ForumindlægJeg håber der er nogle der lige vil bruge 5 min på at rette denne engelsk højniveauaflevering af. På forhånd tak!De grå kæmper"Fandens fingre"- sådan kaldes en stor furet sten, der står på torvet foran Roskilde Domkirke. Dem står så pænt i et blomsterbed, men den ser meget gammel og skr... -
Lille oversættelse - søger en retter. :)
ForumindlægHej.Jeg håber der nogen derude, kan hjælpe mig med denne oversættelse. Den har voldt mig lidt problemer. Alt hjælp bliver taget med kys-hånd.Den danske :Ikke kun kvinder ligger under for tidens krav om veltrimmede kroppe. I dag er ti procent af patienterne med spiseforstyrrelser mænd, viser en ny... -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej Jeg hedder Alexander, er 26 år gammel og bor i København NV. Jeg tilbyder lektiehjælp i engelsk på alle niveauer, jeg har gennem hele min barndom talt meget engelsk, da dele af min familie er fra England. Derudover har jeg rejst meget hvor jeg naturligvis vis også har brugt mit ... -
Rette kort stil?
ForumindlægHej. Er der en som er god til engelsk grammatik som vil rette min engelsk stil????? :-) :-) :-) -
Spørgsmål til krelle
ForumindlægHej KrelleJeg vil lige spørge dig om noget.Du studerer medicin ik´.Jeg vil gerne hører om man godt kan komme ind og læse til medicin, selv om man få 7 i gennemsnit på gymnasiet. Hvor meget havde du selv i gennemsnit, og i hvilket år blev du optaget?Ligger gennemnittet hvert år på 9 og derop af.Hv... -
SDU - adgangskursus
ForumindlægJeg har lige snakket med SDU.. Kan det passe hvis jeg har dumpet engelsk b også tager det om på sdu... At engelsk tæller med i antal timer for jeg har jo ikke engelsk B niveau, da jeg har dumpet det.. Jeg har valgt fysik med for at få de 16 timer for at få SU... mvh. Rixer -
Metode?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare lidt mere om, hvad der menes med at skrive metode og hvad det skal indholde. Evt et link til en anden side om det. TAK :) -
AT LUFTBALLON
ForumindlægHej folkens jeg har valgt at skrive om luftballon/luftskibe i fagene fysik og historie. Vil lige hører om der er noget der har nogle guldkorn? Og om nogen har en ide til hvad jeg skal hive fat på historiemæssigt? Mit fysik regner jeg med skal indeholde noget lignende: tyngdekraft, opdriftskra...
