Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 11541 til 11560 af 119568
-
Prøveform b, identitet
ForumindlægHej, Jeg har trukket identitet (analyse og fortolkning af novelle med fokus på temaet identitet) til min dansk prøveform b. Jeg ville høre om der var nogle der har haft lignende emne eller kender en tekst jeg kan kigge på? Eller om der er nogle af jer der kan sige hvad der ville give plus poi... -
Hjælp tak Engelsk B HF :)
ForumindlægHej :) Jeg har 24 timers forberedelse til min Engelsk B eksamen den 13 Juni Kl 12. Jeg har trukket Ray Bradbury's novelle I See You Never. Nogen der har læst den og kan hjælpe mig lidt med theme og message, da jeg synes den er lidt svær? På forhånd tak -
Krav til eksamen på B-niveau
ForumindlægHvilke krav stilles der til eksamen i spansk på B-niveau med hensyn til grammatikken. Man skal naturligvis kunne bøje verber i nutid. Men skal man også kunne bøje dem i før nutid, datid (imperfektum og præteritum), fremtid, nær fremtid osv.? Det ville være rart med en liste over de ting man s... -
Engelsk B supplering
ForumindlægJeg vil godt gå på en diplomingeniøruddannelse, men på DTU kræver det at man har 3 i snit på engelsk B. Jeg har kun 2, og derfor er jeg i tvivl om jeg skal vælge at tage et suppleringskursus eller tage en af de internationale tests som DTU godkender som cabridgde eller toefl. Er der nogen, der ve... -
Teknologi B eksamen !!! HJÆLP -
ForumindlægHejsa allesammen Jeg skal til teknologi B eksamen her på onsdag men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal fortælle/sige :( Kan nogen please hjælpe mig med at fortælle hvad jeg skal have med i min power point præsentation, jeg er virkelig i tvivl Med venlig hilsen Amanda <3 -
Historie B ~ Synopsis / Velfærdsstaten HJÆLP
ForumindlægJeg skal skrive synopsis om velfærdsstaten i historie B. ( 1980'erne til nu) Jeg har tænkt mig og komme ind på : Socialdemokratiet / Liberalisme, Schlüter. Hvad kan evt. fortælle om velfærdsstaten? Jeg er total blank lige nu håber i kan hjælpe! Jeg har evt. et af artiklerne.. http://w... -
HJÆLP MED KEEEMI B - NIVEAU
ForumindlægHJÆLP MED KEEEMI B - NIVEAU 1) Forklar hvad der forstås ved henholdvis homogene og heterogene blandinger og giv eksempler på, begge typer 2) Giv et eksempel hvordan man beregner en blandingsindhold af et stof i masse % henholdvis volumen % 3) Opskriv sammenhængen mellem stofmængde, volumen og ... -
Hjælp til fysik B søges!
ForumindlægNogle der ved hvad Messings varmekapacitet er? -
mdt. Engelsk B
ForumindlægJeg skal op i engelsk her i 2.g på fuld pensum. Hvordan foregår det præcis? Hvad skal jeg have med? Jeg har hørt rygter om at jeg kan blive spurgt om alt fra pensum i de to år, hvilket er et problem for jeg sprang 1.g over, og jeg har ikke lavet nok i 2.g :p , så vil de sige at jeg skal til at s... -
Hvordan løser jeg b) ?
ForumindlægTitel. Jeg har tænkt over det, og ved ikke rigtigt hvilket måde jeg burde gribe det an på. Jeg har vedhæftet filen. -
Gymnasial uddanelser- I tvivl!!
ForumindlægJa jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge, selvom der er stadig 1 år til det. Men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig :) Mine overvejelser i hvad jeg vil uddane mig i senere: Diplomingeniør - Global Management and Manufacturing (GMM Engineer):Specifikke adgangskrav er matemati... -
Isoler B i ligningen 5 = 1/2*B*6,19*Sin(42,86)
ForumindlægHey folkens, er der nogen der ved hvordan man isolerer B i denne ligning: 5 = 1/2*B*6,19*Sin(42,86)? Mange tak på forhånd! -
Matematik aflevering
ForumindlægDet her er min sidste opgave i min aflevering! Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe! Afleveringen skal afleveres i dag inden midnat! -
Matematik - Reduktion
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal forklare det her mundtligt på tavlen. I må meget gerne være venlige at forklare hvorfor og hvorledes, da jeg ikke helt kan få fat på det! q= x- (-2y+(-x-y)) - 3x + 2y - (x-y) ______________ - ____________ x- y x - y P.S. Stregerne er ... -
Matematik hjælp for 7.A
Forumindlæggoddag, der er en opgave som jeg ikke helt kan finde ud af håber i vil kigge på den; Jensen havede et pænt blomsterbed i sin have. 1/5 af blomsterne var roser, 1/4 var tulipaner, og så var der 4 nelliker og 7 liljer. Hvor mange blomster var der i Jensens bed? Håber at i kan forstå den, og tak... -
Matematik andengradsligninger hjælp
ForumindlægHvordan kan man løse disse? -x + 2y = 1 2x + 3y = -1 ______________________________________________________ x + 6y = 4 -2x + 2y = -1 Haster.. :) -
matematik spørgsmål
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål ang. omdrejningslegeme, hvordan kan man finde en højde på en figur, hvis dens rumfang skulle være fx 2000 cm^3. Er der nogle formel man skal anvende ? -
hvad betyder ≠ i matematik?
Forumindlæghej, tit når min klasse får til opgave at løse en andengradsligning, ser jeg nogen gang ≠, og jeg spørger læreren, men person siger, at jeg ikke skulle tage for meget hensyn til det, så jeg undrer mig lidt over hvad ≠ betyder i forhold til andengradspolynomier. nogen der er venlige, som... -
Opgaveløsning i babylonsk matematik
ForumindlægHey alle sammen! Well well, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse opgaven, i min problemformulering? - Jeg er ret lost i denne opgave!!! Via eksempler skal du redegøre for, hvorledes babylonierne arbejdede med de forskellige regningsarter og om de var i stand til at finde rødder i polynomi... -
Terminsprøve i matematik imorgen
ForumindlægHejsa Er de nogen som kender npgle sider hvor jeg kan finde gamle FSA opgaver Matematik, dansk osv. Hilsen Afsharkizi
