Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11701 til 11720 af 95433
-
Lektiehjælp søges!!!
ForumindlægSkulle der mon være nogen derude der ville være interreserede i at hælpe mig en gang om ugen med Matematik? Jeg starter på Hf på mandag, og har matematik på C niveau. jeg har brug for en der kan hjælpe mig en gang om ugen, og op til prøver og eksamner flere gange om ugen, efter skoletid. Je... -
Nyttevirkning
ForumindlægJeg har brug for at finde Enytte ud fra de her tal: Massen af vandet (målt i kg): 0,800kg Vandets startstemperatur (målt i celcius): 21,7 C Vandets sluttemperatur (målt i celcius): 28,5 C Omsat energi (målt i kJ): 133KJ Som i kan se på billedet kan jeg ikke finde det der skal sættes ind i sted... -
Impuls Teori
ForumindlægJeg har skrevet et teoriafsnit og da jeg, med 3 rapporter tilbage, afslutter fysik i år tænkte jeg det ville være en god ide at få gjort et godt sidste indtryk. Er der nogen der kunne kigge på mit teoriafsnit, ikke nødvendigvis for at rette det, men for at komme med eventuelle forslag om hvad de... -
HVIS JEG VAR UNDERVISNINGSMINISER VILLE ALT VÆRE ANDERLEDEST FOR DEM DER VED HVAD DE VIL
ForumindlægHvis jeg var undervisningsminister, ville jeg sørge for at dem, der ved, hvad de vil med deres liv uddannelses -og jobmæssigt, skulle have mulighed for efter endt folkeskole at sætte deres egen undervisning sammen. Det skulle være sådan, at for den der f.eks gerne ville være lære og undervise i..... -
Find ligning
ForumindlægKoordinatsættet er A ( 1,5) B (-2.-3 ) C (0,2) Find ligning af længden AB BC AC Nogle der kan hjælpe? -
tips til fysikeksamen
ForumindlægHej allesammen!Er der nogen der har nogle gode tips/erfaringer med forberedelse til fysikeksamen (B-niveau)???jeg er ikke specielt god til fysik, så nogle gode fif ville ikke være dårligt... -
Eksamen - hvordan skal det struktures?
ForumindlægHej - ville gerne høre fra nogle folk som har fået >9 i fysik mdt B-niveau. Hvordan de stukturede deres eksamen mht. teori kontra praksis osv. -
hjælp
Forumindlæghej.. håber virkelig at nogle gider at hjælpe mig med disse to spørgsmål.. jeg har fysik på b niveau.. hvordan virker en laser? hvilken funktion har lyset på øjet? -
lektier-hjælp!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der går i 2.g og har brug for lektiehjælp til kemi eller fysik (b-niveau). Jeg bor tæt på Aabenraa. Er du interesseret eller ved hvordan jeg kan finde en, så skrive venligst til mig. Tak. -
eksamen-''talepapir''
Forumindlægnogen der har en form for talepapir eller en vejledning til, hvad man kan starte med til en fysik eksamen på B-niveau gym? fx. præsentation , definitioner, regneeksempler og så en perspektivering eller noget. -
Solcelle?
Forumindlægjeg skal op til mundtlig fysik b- niveau og har et emne der hedder solcellefysik. Nogen derude som sidder inde med noget til dette emne og hvad skal jeg have med under emnet? På forhånd tak. -
Kulafbrænding
ForumindlægEr der en, som kan forkalre mig, hvad det er der sker, ved kulafbrænding. Jeg skal bruge det i forbindelse med en fysik disposition til mudtligt eksamen i b - niveau, så det må gerne være rimelig detaljeret :-) -
Opfattelse af universet
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :) -
Diktat øvelser - hvor?
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre om i kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan øve diktat for 9. klasses niveau. Tak for jeres tid. (= -
VUC psykologi?
ForumindlægEr der nogen der tilfældigvis ved om det er muligt at tage psykologi på VUC, bare på C niveau, eventuelt i en ferie? Med min fremtidige kariere vil det nok være en stor fordel at have noget grundliggende psykologi. -
Hjælp til kemieksamen
ForumindlægHej venner Jeg går på hf og skal til kemieksamen på c-niveau til sommer. Og det er alle mest fag som jeg bekymrer mig for og fattede det ikke. Er der nogle der kan forklar mig hvordan foregår eksamen og hvad skal jeg mest fokusere på?? Og tak på forhånd:) -
Eksamens eksempler
ForumindlægHejsa. Er der nogen der mon kender nogle sider, hvor man kan øve sig på den skriftlige del af eksamen i matematik på c-niveau. Har kigget rundt på nettet, men kan kun finde selve besvarelsen af diverse eksamenssæt. Rigtig god sommer, når I når så langt. Vh :) -
Karakter bestået eller dumpet
ForumindlægKære studieportalen jeg har et spørgsmål jeg søger end på pædagog uddannelsen en af deres krav er Dansk A skal være bestået både skriftlig og mundeligt jeg har fået 4 i mundligt dansk A men 00 i skriftlige betyder det at jeg er bestået eller dumpet håber at der nogen der kan forklar mig tak på f... -
Karaktervægtning?
ForumindlægHej alle sammen. Hvilken betydning har det at nogle karakter vægter f.eks 1.5 og andre 0.5 osv.? Lad os antage jeg skal ind på en uddannelse der kræver et gennemsnit på 5.6 på UNI, kan det karaktervægtning have nogen indflydelse på det område? -
Eksamen på fredag - 1000 kr i dusør!
ForumindlægJeg har søgt ind på et studie som kræver matematik B. Jeg har fået tilbudt at gå til eksamen i fuldt pensum på fredag (STX 4-timers eksamen) og har naturligvis sagt ja tak. Der er bare det "lille" problem, at jeg ikke har åbnet en matematik bog i mere end 20 år og derfor nu har indset a...
