Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11741 til 11760 af 57177
-
Aktiv/passiv og tid.
ForumindlægHej, jeg sidder med noget grammatik vi ikke er blevet undervist i, og jeg skal aflevere nogle opgaver omkring det, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg bestemmer og det er aktiv eller passiv... Sætningerne lyder således: 1. The girls loved to sing. 2. The Head was teased by his students. 3. ... -
Engelsk: hjælp til rettelse
Forumindlæg(1. del) Hey.. er der nogen der vil kigge på min engelsk oversættelse?Påforhånd mange tak :)The Harrison family live(s) a little outside Hastings in England. The family consist(s) of Mr. Harrison who(m) is a businessman, Mrs. Harrison who is a housewife and their two children Jennifer and Martin.... -
delprøve - hjælp og rettelse :)
ForumindlægJeg har som aflevering en delprøve for, men jeg sidder lidt fast ved brugen af genitiv. Hele prøven er herunder, så hvis i har lyst til at kommenterer eventuelle rettelser, ville det var rart! - Mht. genitiv, er der så en der kan komme med en definition som kan forståes . På forhånd tak. Delprøve... -
translate
Forumindlæghej hjælp til oversættelse Min storsøster er lige kommer hjem, sur og gnaven. Hun siger, at hun er træt fordi hun har haft en hård dag, bare fordi de har haft 3 fritimer. Tysklæreren havde givet dem fri, fordi han havde glemt sine bøger, han var kommet for sent op. Deres dansk lærer var ikke dukk... -
Japansstudier
ForumindlægHej! Jeg har erhvervet mig en stor interesse for Japan som sprog og kultur efter mit arbejde med Japansk område i forbindelse med mine større opgaver i 3.g i år. Jeg overvejer derfor meget kraftigt at læse Japanstudier. https://www.ug.dk/uddannelser/universitetsuddannelser/bacheloruddannelser/h... -
Rettetid (SRP)
ForumindlægHvor lang tid har en lærer egentlig til at rette en SRP? Jeg har lige afleveret min SRP og jeg kan se at jeg først får en karakter omkring den 20. feb. Det virker som utroligt lang tid for mig, men jeg husker at min dansk lærer sagde noget om de kun havde 20 min. dengang jeg skulle DSO (hvil... -
Er jeg klog nok ? Har jeg en chance
ForumindlægHej jeg gå kun i 6 klasse men brander virkelig for at blive børnelæge! Eller uddanne mig til pædiatrisk kirurg jeg er fin dansk og engelsk og arbejder på matematikken hvor lang tid vare uddannelsen? Er den virkelig hård jeg forstår ik... -
Hjælp til uddannelse efter 9.
ForumindlægHej, Jeg går i niende klasse, og har lige været til et møde med min lærer mht. uddannelseparathed. Jeg får gode karakter skriftligt (primært 10-12), men jeg er ikke god til at udfolde mig mundtligt - ikke fordi at jeg har problemer mundtligt, bestemt ikke, men jeg kan ikke ´´tage mig sammen´´. ... -
Hjælp! Jeg er forvirret! :-(
ForumindlægHej alle dejlige hjælpsomme mennesker :-) Jeg er en pige, som lige er startet på STX her i sommers. Jeg troede det var det rigtige valg, da jeg ikke rigtig var klar over hvad jeg ville være, men nu ved jeg at jeg godt vil være eventkordinator. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen hvad ... -
kulstof og kvælstof kredsløb
ForumindlægHejsa alle..er der nogen der har nogle gode notater/forklaringer på kvælstof og kulstof kredsløb..Jeg mangler også noter på svovlets kredsløb, men dette er mindre vigtigt..På forhånd tak..Jacob -
Fejlen
ForumindlægHej, jeg kan ikke se, hvad fejlen er i denne sætning: the important in life is not a matter of making a lot of money -
Rettelse af tekst(søger en meget venlig sjæl).
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som har muligheden/vil rette en tekst. Det er meget vigtigt, den skal helst være rettet inden i morgen tidligt, det vil sige ca. kl. 7.00. Her er den: Was ist Glück für dich? Glück für mich ist wenn ich zusammen mit meiner Familie und meiner Freunden bin. Wenn ich zusammen... -
Hjælp til Rettelse
ForumindlægEr der nogen der er søde at kigge på min opgave? “Three things I got a real problem with; guys that hits their wife’s, sexual assaults on children, and the scum that deal death to kids” Words that Gil Grissom use, in the series called “CSI” Crime – Scene – Investigation. He is a very good... -
Oversættelse.
ForumindlægHej. Håber, at der er nogle, som vil rette min oversættelse. På forhånd tak! :) San Fransico er en vidunderlig by, som ligger smukt ved San Fransico Bay. Mange af byens gader er utrolig stejle, så man skal være en usædvanlig god billist for at køre sikkert rundt i den bakkede by. San Fransico-in... -
Rettelse i engelsk, tak!
ForumindlægKære venner! Er der ikke nogle der vil hjælpe med at rette anden del af min stil også.. Text 3: “Why I Travel” by Mark Moxon. Mark visited his friend who had just bought a new house. The friend’s bathroom was one hundred per cent peach. He had peach-coloured bath, a peach toilet, peach tiles on... -
Sønner af en fodboldspiller
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med at oversætte denne tekst: Sønner af en fodboldspiller Mange spillere får skader i løbet af sæsonen på gund af det hrde program, men de fleste bliver hurtigt klar takket være staben af fysioterapeuter. Her er brødrenes uddannelse i idræt anvendelig. De ved selv ... -
Old... + His...
ForumindlægHejsa!Er der nogle af jer, der har nogle noter til "Odysseen" - refaratter eller ligende...?Og derudover... vi har i øjeblikket om Danmarks historie og herunder Økonomien - hvilket er meget kedeligt ellers så det bare vores lærer, der gør det kedelligt... men er der nogle, som har nogle... -
SPs brugere pyramide nummer 2
ForumindlægWmUHAHAHAHA [lOOOOAAAAAAAADING........... I herby announce that AzyRiaN is back!]AHAHAHAAAAAAA ;D new jessica is back to rock your world!!!!!With my new user jessica i intend during the following to substantiate somewhat of an sociology analysis of the members of this websiteI am writing in engli... -
International Politik/forståelseshjælp
ForumindlægLektiehjælp/forståelse/forklaring af IP herunder: Teorier/nøglebegreber/Noter Tekster blandt andet af: Georg Sørensen,Gorm Harste,Mikkel Thorup,Malvig,Morgenthau,Waltz, Bush,Obama Har læseplan/læsespørgsmål/tekster m.v men savner en forståelse for IP samt noter med nøglebegreber og teorier. Håber... -
Fejl i sætning
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal finde fejlen i en sætning men kan ikke finde det. Er der nogen som gider at hjælpe? Tak på forhånd :-) The non-smokers were before the smoking ban exposed to second-hand smoking.
