Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11781 til 11800 af 48931
-
et øjeblik??
ForumindlægTil at kigge min korte stil igennem??? -
opsætning af direkte tale
Forumindlægjeg er i gang med at skrive en engelsk stil hvor jeg har fået brug for at sætte noget i direkte tale. På dansk ville jeg fx. skrive "Du skal huske at fodre hundene" sagde Caroline. jeg mener dog ikke at man skal bruge anførelstegn/gåseøjne når det er på engelsk. Så vidt jeg husker bru... -
hjælp til et par sætninger
ForumindlægHej jeg er ved at lave en stil om mig selv i engelsk og der er nogle sætninger, som jeg ikke ved, om er gramatisk rigtige, så jeg håber i kan hjælpe :) 1. We have been in foreign countries at least one times at year (vi har været i udlandet, mindst en gang om året) 2. Sometimes we hav... -
Adgangskrav
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor man kræver engelsk A, så jeg kan bruge denne uddannelse som grundlag til at tage et suppleringskursus i engelsk? -
dumpet
ForumindlægJeg er dumpet i engelsk mundtlig, og til årskarakter har jeg fået 4 i mundtlig og 02 i skriftligt? Er jeg så dumpet i engelsk generelt? -
Basketball?
ForumindlægNogen basketball interesserede her inde, udover mig? :-) -
Nationalsport i Algeriet...?
ForumindlægHej...Hvad er nationalsporten i Algeriet?Og kan nogle evt. give mig et link? (helst på fransk)Mange tak...-håber på et nyttigt link, da jeg ikke har været i stand til at finde en god side... -
Fjollebillede
ForumindlægMin klasse kan ikke blive enige om et tema til fjollebillede. Vi starter på vores 3. år på gym - 3.A. Nogle forslag med a? Aliens, Al-qaida, animal planet, AT-vanvid og afgangselever var der ikke så meget stemning for -_- Tak på forhånd folkens!^^b -
Hjælp til dansk aflevering
ForumindlægHej, jeg har skrevet en klage, der skal overbevise et firma, at deres kunde - jeg - har haft en dårlig service, og kræver erstatning. Opgaven er en 10. klasse b. prøve - Modtagerrettet kommunikation. Jeg ønsker, at der i dette opslag vil komme kommentarer og holdninger til min stil. -
SSO hjælp
ForumindlægVi skal aflevere fag og vejleder til SSO på fredag. Jeg har længe gået og overvejet hvad jeg ville skrive om, men jeg er stadig i tvivl.Jeg har cuttet det ned til 2 fag. Engelsk og Historie.Jeg er god til engelsk får kun 10-11 taller, men når man skriver engelsk SSO, så skal opgaven være på dansk... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej, jeg har skrevet en stil om The american dream, det vil være en stor hjælp, hvis I læste min stil igennem og evt. rettede for fejl. Håber jeg hører fra jer. -
Småstats adfærd?
ForumindlægHej. Vidste ikke helt om jeg skulle poste det her i engelsk eller samf, men prøver nu i samf småstats adfærd hvordan ville i oversætte det til engelsk? skal bruges til SRP abstract på forhånd tak -
Oversættelser generelt
ForumindlægNår folk indsætter oversættelse i forum til retning i engelsk, tysk eller fransk, som er fyldt med fejl, er det så korrekt at rette dem til perfektion?SP er jo, som så ofte sagt, ikke en side hvor folks lektier bliver lavet. -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Tysk. 5 sætninger.. Er de rnogen der vil rette.
ForumindlægHejsa... Hvis der er nogen, som gider at rette disse sætninger, vil jeg blive super glad. Vores lærer har nemlig lavet fejl i dem med vilje, er sikker på de fleste, men er altså i tvivl om disse 5. På forhånd tak..1) Sieht man die ganze Sache von der Seite der Medien und deshalb auch aller der di... -
Kigge oversættelse igennem? :)
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder lige med en fransk aflevering og er lige blevet færdig med oversættelsen. Håber der er en der vil kigge den igennem og rette den for fejl? :) Nathalie fait beaucoup de sport. Quatre fois par semaine elle joue au tennis dans un club à Montpellier, et son entraîneu... -
Nem,enkel tyskoversættelse
ForumindlægJeg har følgede 12 danske punkter som skal oversættes, da jeg ikke er for god, ville jeg gerne hvis én kunne hjælpe mig.1. De skynder sig altid.2. Han vasker sig grundigt.3. Vi interesserer os for musik.4. Interesserer I jer også for musik?5. Ja, men vi interesserer os også for sport.6. Keder du ... -
Bibtex, forskel på \emph eller ej
Forumindlægbibtex - hvor er der forskel på om "title" bliver kursiveret (\emph{}) eller ej, alt efter om det er en article/incollection eller en bog mm.? i http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/version3beta.html (nyeste version) på s. 188-189 er titlen på bogen (af Lawler) kursiveret, mens artikl... -
Layout (orden)
ForumindlægNogen det kunne gi' nogle råd til en god orden i sin stil? (Novelle) Plejer normalt at få 8. Håber i tager det alvorligt. Den skal snart afleveres!! :D -
Hvordan bliver man bedre til engelK
ForumindlægHej Allesammen, jeg er rigtig dårlig til engelsk er det nogle af jer som ved hvad man kan gøre for at blive bedre? Har virkelig brug for det..
