Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 11881 til 11900 af 40403
-
Tysk Opdigtet Eventyr
ForumindlægHej, jeg går i 2.g og har brugt hele eftermiddagen på et tysk eventyr. Nu er tysk ikke mit bedste fag, langtfra, så har siddet og kæmpet og er kommet frem til noget jeg selv synes er okay.. Vil bare lige høre om der er nogen der har lyst til at se det igennem for fejl - det er jeg næsten sikker p... -
Har brug for hjælp til at rette min Tysk stil.
ForumindlægJeg går i 8 klasse og har Tysk men jeg er bare ikke særlig god til skriftlig tysk jeg har fået 4 de sidste 3 gange vi har skrevet stil. Så jeg tænkte på om der var nogen er jer der kunne hjælpe mig med at få den rettet Her er den så: Ich denke dass kinder sollen erhalten ein handy wenn sie in ... -
Hjælp til en lille tysk tekst!!
ForumindlægHejsa.. nu har jeg skrevet alt den tysk og ved nu ik rigtigt om det er grammatisk godt skrevet!! det er noget tysk som bare ska læses igennem.. håber i vil hjælpe, ska nemlig afleveres imorgen!! :sher er teksten:Die Geschichte spielt in den USA. Kurt und Herta sind reiche, jedenfalls nicht arme M... -
Rettelse af tysk stil!?
ForumindlægVille være dejligt, hvis nogen gad rette tysk stil igennem, tak!!Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl2. Im Text „Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl“ hören wir von Khalid, der sein Heimatland Ägypten verlassen hat und illegal nach Berlin gereist ist. Khalid steht vor einem großen Dilemma. Wenn ... -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægJeg har skrevet en tysk stil til emnet "Zwischen Himmel und Erde".Jeg vil meget gerne have, hvis I gad at rette lidt i den. Det skal siges at jeg går i 9. klasse, så det er ikke på verdens højeste niveau! På forhånd tusind tak for hjælpen! :-D-----------Es gibt mehr zwischen Himmel und ... -
Meget kort oversættelse til i morgen
ForumindlægJeg har fået en kort oversættelse for til i morgen. Håber der er nogen der vil tjekke den for fejl :) Dansk tekst: Sylvie: Det er mig, der udlejer en sommerbolig. Vi bor på landet, Rémy og jeg. For os er det et privilegium. Vi har køleskab, opvaskemaskine… Det er moderne hos os. Om sommeren kom... -
Oversættelse på 50 ord.
ForumindlægJeg har lavet en lille oversættelse, og ville blive meget taknemlig hvis der lige var en der gad at se om der eventuelt var en fejl eller to ;) Fra dansk til fransk Joëlles arbejde er vanskeligt. Hun snakker ofte med elever, som har problemer. Hun ved, at de tager narkotika. Men rektor vil i... -
Oversættelse af sætning til dansk - hvad betyder det??
ForumindlægHej med Jer, kan en af jer oversætte dette sætning til dansk? Det er til min årsprøve, og jeg kan ikke få den til at give mening. Sammenhængen er en pige, der fortæller om hendes hverdag, og her tales der om en almen skoledag for hende. ''Cuando a medio día llego a mi casa, sobr... -
Passiv i Engelsk oversættelse
ForumindlægHej gutter og gutinder :-) Jeg har fået denne oversættelse, som jeg har lidt svært ved. Så hvis der er nogle der gider fortælle mig hvad der er forkert, vil jeg blive superglad! :-) Oversættelse(Dansk -> Engelsk): Der er kun få kvindelige politikere i Irland. De, der findes, har måttet kæm... -
Hvordan siger man "Jeg skal op i" på tysk??
ForumindlægJeg er ved at skrive en tysk stil, og skal forklare om min eksamen, men jeg ved ikke hvordan man siger "Jeg skal op i (og så faget) Nogle der vil hjælpe?? Tak! -
"I have a dream" oversættelse
ForumindlægJeg kan ikke finde en dansk oversættelse af M.L. Kings tale I have a dream...Hvis der er nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde den, så sig endelig til- og hurtigt- jeg skal bruge den til min 2.g's opgave! -
oversættelse af en stykke tekst fra El Mariachi
ForumindlægDen danske tekst lyder sådan her:I det nordlige Mexico, i byen Acuña foregår følgende: En mariachi søger arbejde. I begyndelsen er han ikke særlig heldig. Han går ind på en bar og selv om han siger, at han simpelthen lever af drikkepenge, ler bartenderen ad ham; Mariachier er gået af mode. Idag b... -
ska oversætte fra dansk til spansk, HELP
Forumindlæghar aldrig haft spansk men ska virkelig ha d her oversat....Forvirrede mennesker.... hehe :)hjælp, tak.... -
Help, rigtig rigtig kort oversættelse
ForumindlægJeg taler spansk og engelsk. Mine forældre kan (brug: saber) ikke engelsk -
Moros in la costa, oversættelse
ForumindlægLa manera siempre tenía un significado grande tanto a hombres como a mujeres, para muchachos y muchachas. Por lo tanto, varios partidos piensa que es importante apoyar la semana de moda en Copenhague. También para la economía danesa la industria de moda desempeña un papel imp... -
Tysk- kultur/traditioner
ForumindlægHey alle sammen-- .-DJeg skal skrive en tysk rapport, om tysk kultur og traditioner, er der nogle der har gode ideer til hvad man kan skrive om. jeg har søgt på kultur og traditioner, men kan ikke finde en skid.... PLEASE HELP MIG.. :-Dmange takker :-D -
Tysk disposition - rettelse
ForumindlægHej, er det muligt der er en, som vil rette min disposition for tyske grammatik fejl og evt.komme med forslag til andre emner inden for DDR, BRD og Stasi? Jeg har vedhæftet en fil ved navn, Disposition DDR og BRD tysk -
Tysk eksamen - del B
ForumindlægHej. Jeg kunne godt tænke mig at øve del B, da jeg skal til tysk om nogle dage. Er der nogle der ved, hvor jeg kan finde sådan eksamens tekster? Del B, er der hvor man får en lille tekst på tysk, som man skal referere på dansk. -
Tysk eventyr - Mangler rettelse.. tak :)
ForumindlægHej allesammen. :) Jeg ville meget gerne høre om hvem der er rigtig god i tysk, som er i stand til at kunne rette en tysk stil. Den skal rettes for grammatik fejl, ordstillings fejl (evt. stavefejl) etc.. - Tusind tak :) - Flexbb PS: Den her gang er den vedhæftet.. -
Rettelse af TYSK opgave
ForumindlægHeej alle Jeg sidder her med en tysk aflevering om berlinmuren. Jeg er ikke særlig god til tysk, og derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der vil rette min opgave? Jeg kan sende opgaven over mail Tak på forhånd :)
