Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 11921 til 11940 af 47924
-
Sukkerstofskiftet og hjernen - Eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig eksamen i morgen i biologi A, Jeg har fået følgende artikel, (Se vedhæftet fil) , og fået følgende billag: http://www.biokemibogen.dk/pdf/5-146.pdf http://www.biokemibogen.dk/pdf/0-218.pdf http://www.biokemibogen.dk/pdf/0-219.pdf Min opgave lyd... -
Så det eksamen imorgen sidste dag idag hjælp:-(((((
ForumindlægHej venner, jeg skal til eksamen imorgen, håber nogle vil hjælpe der kun en dag tilbage til eksamen.:( Her er teksten : "Det er en frygtelig historie!" sagde en høne, og det omme i den kant af byen, hvor historien ikke var passeret. "Det er en frygtelig historie i hønsehuset! ... -
Aalborg/Nordjylland: lektiehjælp i matematik/fysik tilbydes
ForumindlægGår du på HHX, STX, HF? Bor du i Aalborg eller i Nordjylland? Søger du lektiehjælp i matematik eller fysik? Så er hjælpen nær, 33 årig Cand.Scient med hovedfag i matematik og sidefag fysik, der til daglig underviser i gymnasiet (og har flere års undervisningserfaring), tilbyder lektiehjælp i m... -
SRP-emne i Fysik B og Matematik A
ForumindlægJeg skal til at vælge emne til SRP inden for fagene Fysik B og Matematik A. Jeg har overvejet noget med fjedre, men er bange for at det bliver for svært. Nogen foreslag?! -
Skriftlig Dansk eksamen - Klage.
ForumindlægHej Folkens. Igår blev de skriftlige eksamener offentliggjort, hvor jeg har fået 02 i skiftlig dansk. Jeg blev meget ked af den karakter jeg har fået, da jeg normalt plejer at får 7-10. I min årskarakter har fået et 10-tal, og jeg har der tænkt mig at klage over min karakter. Jeg vi... -
Hjælp til Alkoholer *EKSAMEN IMORGEN*
ForumindlægHey folkens, jeg har noget jeg er lidt i tvivl om - og det er til imorgen kl12 1. Hvad er forskellen på Alkaner og Alkoholer 2. Isomérer til Alkaner? Hvad er det 3. Aromatisk ring? (alkoholer) 4. Di- og trivalante alkoholer? 5. Teknisk alkohol? GÆRING 1. Fremstilling af alkoholer 2. Opstemning... -
HASTER HASTER - SKRIFTLIG EKSAM I MORGEN ??
ForumindlægHej Alle. Jeg kan virkelig ikke huske hvordan man regner en forskrift ud når man har 2 punkter for eksponential og potenes. UDEN HJÆLPEMIDLER??.. Jeg kender godt formlerne på dem, men man kan jo ikke regne noget i rod eller i 10 tals logaritme uden lommerregner. Håber i kan hjælpe mig. Jeg s... -
eksame.. og jeg har angst!
Forumindlæghej alle jeg skal næste uge op i 3 eksamener: 1) dansk, 2) engelsk 3) samfundsfag - jeg er så meget på den! hvordan kan jeg forberede mig til disse fag? godt nok er det årsprøve, men stadig bliver rektoren sur, hvis jeg ikke består /: håber der er nogen der vil hjælpe mig.. er virkelig på ski... -
Integralregning og areal mundtlig eksamen
ForumindlægRedegør for begrebet stamfunktion, og hvad er sammenhængen mellem areal og stamfunktion Forklar brugen af bestemt integral 1) Defintion af integralregning (stamfunktion) Integralregning er det modsatte af differentialregning. At integrere er det samme som at finde en stamfunktion. Stamfunkt... -
Hjælp til bilag kemi eksamen
ForumindlægEt bilag er denne påstand: MnO4- permanganat reduceres til Mn2+ med SO32- , som oxideres til SO42- i sur væske Jeg vil gerne opskrive et reaktionskema for ovenstående? Skitsér kort hvordan det kan påvises, at Natron ved opvarmning giver de anførte stoffer. Fortæl om reaktion mellem Mg (s) og HCl... -
Eksamens Opgave fra 2009
ForumindlægHej alle sammen skal finde motoniforhold på denne graf men ved ikke helt hvordan man gør -
Lineær variabelsammenhæng - eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til mundtlig matematik c på HF og har problemer med at finde ud af et af spørgsmålene jeg kan komme op i. Spørgsmålet lyder: Gør rede for den lineære variabelsammenhæng y=ax+b Du skal komme ind på grafens forløb, metoder til bestemmelse af a og b samt ligefrem proportionalit... -
Hvordan forgår eksamen i NF C niveau
ForumindlægHej folkens jeg skal snart op til eksamen i NF C niveau, jeg har lavet en eksamens disposition for det emne jeg vil snakke om nrmlig elektricitet i i- og ulande. Jeg vil gerne vide hvordan eksamen forgår og om alle de rapporter og forsøg man har lavet kan trækkes og om og om hvor meget man skal... -
Kan man godt tage FP10 Mat eksamen om?
ForumindlægJeg har lige været oppe til Mat mundtlig med min gruppe hvor vi alle fik et flot 4 tal. Jeg mener bare at havde jeg været alene oppe til prøven havde jeg nok fået et 7 tal. Grunden til 4 var at mange af de opgaver der skulle løsses brugte "vi" den forkerte fremgangsmetode og derfor fik ... -
Spørgsmål om Engelsk Eksamen A-niveau.
ForumindlægEr der en der detaljeret kan beskrive hvordan eksamen forløber? Det er vel først oplæsning af et af læreren udvalgt stykke..derefter forklaring af et par ord (skal dette forklares på engeslk eller dansk) og så en gennemgang af teksten udfra det trukne stykke??I må meget gerne tilføje hvis jeg har... -
standardforsøg skrif. eksamen
ForumindlægHey :)Ville lige høre hvordan i synes det er gået idag, hvad i synes om opgaverne og sådan ;)Det er jo ikke til at sammenligne med dem der har haft det almindelige sæt.. er jo næsten kun opg 3 de også har haft..Hvad har i fået?? og syntes i det var svært?? -
eksamen 24 timer 1.verdenskrig
ForumindlægHJÆLP HJÆLP HJÆLP!!! Jeg sidder midt i min 24 timers forberedelse til historieeksamen. Jeg har trukket verdenskrige og ideologier med fokus på 1. verdenskrig; optakt(ngoet statestik om hær og flåde og stålproduktion + tysk kilde om forsvar for deres kontinentatale politik + triplealliancen) ... -
ASTROFYSIK
ForumindlægHej jeg skal op i astrofysik nu på fredag. Er der nogle som har nogle gode notater, de vil dele?? -
Hvordan foregår religion eksamen?
ForumindlægJeg skal op til eksamen i religion C her på onsdag, og ville egentlig gerne vide hvordan eksamen foregår, og hvad de lægger meget vægt på man kan og hvad der trækker ned. -
Kemi Eksamen C
ForumindlægHej, jeg skal som så mange andre op til Kemi C Eksamen. Nogen der ved hvordan den foregår? og ved i hvor man kan finde opgaver, der kunne blive stillet til denne eksamen.
